spermswapquote:
dan vraag ik me af hoe jij bestellingen aflevert als je daaraan denkt bij het zien van dit plaatje...quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto is volgens mij precies op het moment gemaakt waarop Ed een nieuwe bestelling aflevert.
hoezo dat niet?quote:
Kijk eens naar die kop en lees het bericht dat je quote nog eens. Wat een kerel die ventquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo dat niet?
De sterkte van zijn zaad neemt niet zomaar af hoor
Als dat zo zou zijn zou geen man meer kunnen rukken zonder het risico dat hij geen kids meer kan verwekken.
46-25 dan. Want bij donaties kan iemand geen alimentatie eisen lijkt mequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:20 schreef DoctorB het volgende:
Ed kan straks lachen als er 46 moeders bij hem aankloppen met de vraag om alimentatie. Want volgens Nederlands recht geldt: "Bent u de vader, dan zult u betalen!"
Ik denk op een andere manier dan ergens in je eentje afrukken en dan dit zaad doneren aan de vrouwen, die vervolgens door inseminatie o.i.d. worden bezwangerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Droom van veel mannen. Zo veel mogelijk nakomelingen produceren.
Ik dacht eerder aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef Painted_Horse het volgende:
Ik vind hem wel iets van Fred Flinstone weghebben.
Ik heb er ook opeens beelden bij
Helaas. Dat kan wel (ok het heet geen alimentatie). Dat is de reden ook waarom er in Nederland bijna geen spermadonoren meer te vinden zijn. Want je kunt uit pure goedheid iemand met een kinderwens willen helpen, maar als de vrouw in kwestie na 6 jaar ineens bedenkt dat ze het financieel beter wil hebbe, dan kan ze naar de rechter stappen en een bijdrage in de opvoeding eisen. De rechter wijst dit altijd toe. De donor is immers de vader, ongeacht wat je vooraf ook met elkaar afspreekt of ondertekent.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:09 schreef Synthesist het volgende:
[..]
46-25 dan. Want bij donaties kan iemand geen alimentatie eisen lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |