Gizart! Inderdaad...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
Hey Minilong time no see.
ontopic:
Recent:
Zelfgemaakte tomatensoep, met verse tijm en creme freche.
Tomaat/olijf brood uit de oven.
Daar zit wat iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn!quote:
Wat is dat toch met dat reuzenfruit tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
net een hele grote rode grapefruit gegeten
Was lekkerquote:Op woensdag 3 december 2008 07:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we bami met drumsticks met honing uit de oven en casave.
Uiteindelijk brood, een gekookt ei en nog wat krieltjes die nog niet op waren.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit wat iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn!![]()
De keuken zit onder de behangplaksel van mijn surprise dus ik heb frietjes besteld.
Mijn souvlaki, varkenshaas in stukjes en dan oregano er over (evt wat peper en zout). Meer heb je eigenlijk niet nodig.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef Tezz het volgende:
Vanavond krieltjes, spinazie en schnitzels met een of ander raar kruidengoedje erop(toelichting: ik ga morgen een grieks diner koken en ik had bij de slager souflaki's besteld. Ga ik het ophalen, bleek ie helemaal geen souflaki's te hebben! Maar, de 'goedzak' had kruiden die er erg op leken en dat zou zeker niet tegenvallen. Maak ik thuis het zakje open, zit er een of ander korrelig spul op wat ruikt naar mexicaanse kruiden. Ten eerste kunnen die niet op de grill (gepanneerd) en ten tweede lijkt het in de verste verte niet op souflaki. Ik kan het natuurlijk terug gaan brengen, maar daar ben ik te lui voor. Dus ik gooi de helft in de vriezer en de andere helft eet ik vanavond wel op. Rare slager. Ik ga er niet meer naar toe, lekker puh).
Yep dat gaat hem worden inderdaad. Is waarschijnlijk nog lekkerder ook, haha!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef n0a het volgende:
[..]
Mijn souvlaki, varkenshaas in stukjes en dan oregano er over (evt wat peper en zout). Meer heb je eigenlijk niet nodig.
dat zit hier niequote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Nou dan ga je Japans eten Qwea als je niet kunt kiezen
het is erg lekker om wat limoensap over het bereide vlees te doen, doen ze in griekenland ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep dat gaat hem worden inderdaad. Is waarschijnlijk nog lekkerder ook, haha!
Ik leg het er meestal apart bij, dan kan men zelf kiezen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef lies1947 het volgende:
[..]
het is erg lekker om wat limoensap over het bereide vlees te doen, doen ze in griekenland ook.
Het is de bedoeling dat we er de hele avond over doen en ik maak van alles maar een klein beetje hoor! Na de voorgerechtjes komen sowieso de pakjes, (dan zijn we al weer een uur verder), het is natuurlijk pakjesavond!!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef lies1947 het volgende:
geweldig tezz. het kan dan wel veel zijn, maar het ligt eraan met hoeveel je eet en hoe lang je erover doet.
lekker bij de kleine hapjes tsipouro of ouzo en bij de rest retsina?
Sorry. Koumkwat-likeur bedoel ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef -Mellow- het volgende:
koumkwat is toch fruit?
OT: chocolat chip cookies. Ik eet ze maar snel op, dan ben ik er tenminste vanaf
Ja hoi, als jij moest kiezen ;quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:41 schreef SHE het volgende:
Patries, moppie..
SPERZIEBONEN.
DIE DINGEN HETEN SPERZIEBONEN.
De kaart ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:42 schreef Windigo het volgende:
Nu twee geroosterde boterhammetjes met paturain, vanavond hierhttp://www.eetstee.nl/] uit eten
Ik wil bij jullie etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gepaneerde kabeljauwburgers met mosterdsaus, mezzelunes gevuld met krab en garnalen en worteltjes met doperwtjes er doorheen.
Ik heb je advies opgevolgd. Ooh man! En lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
Ik zou daar ook wel een uurtje voor uittrekken hoor![]()
Ik zou denk ik voor de kalf met paddo's gaan, omdat je daar weinig aan verkloten kan.
De ossenhaas wordt verpest door allerhande prut wat onnodig is..en de lamsrack, die ga je voelen later op de avond, zeker met de uien. ( lastig verteerbaar en dus niet sexy )
We zijn uiteten geweestquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil bij jullie eten![]()
Wilde eik vanaaf koken voor mijn vader, maar die wil een dipvriespizza, want dat is standaard als in het weekend zijn vrouw er niet is
scheutje rum erbij Tezzquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:23 schreef Tezz het volgende:
Ik heb gruwelijk zin in warme chocomel met slagroom.
Die ga ik dus NU eentje maken!
Shit te laat, hij is al op. Hmm. Was een goed plan geweest. Nog eentje nemen kan natuurlijk, maar het is wel erg vettig zo laat op de avond.quote:
Mijn moeder had een pie gemaakt waarvan ik haar het recept nog moet aftroggelen want die was echt heerlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Geen idee want ik ga bij mijn zusje eten en daarna Sinterklaas vieren.
Ben uiteindelijk hier www.de3vrienden.nl gaan eten, planwijzegingquote:Op zaterdag 6 december 2008 06:42 schreef Windigo het volgende:
Nu twee geroosterde boterhammetjes met paturain, vanavond hierhttp://www.eetstee.nl/] uit eten
en... hoe is de Chinese bamiquote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef Curiosity het volgende:
zit nu aan het restant van gisteren, Gon boo kai met chinese bami.
Lekker, maar dit is niet ingevroren geweest, zo'n restje van de vorige dag doen we wel vaker opbakken.quote:Op zondag 7 december 2008 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en... hoe is de Chinese bami
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Zalmfile bestaat overigens ook niet, tenzij een groep zalmen besluit om heel langzaam achter elkaar aan te gaan zwemmen.
Oh wat een lol....moet er toch zo om lachen! Kom niet meer bijquote:Op maandag 8 december 2008 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]! Ik moest lachen
OT ;
We eten vanavond bietjes, gebakken aardappeltjes, ik denk een schouderkarbonade en bitterkoekjes pudding![]()
Morgen maak ik ws zelf nasi goreng.
Nu ; Een sneeuwman koekje van bolletje.
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
Patries, ze moest lachen om het woord file. Het is filet.
Net als dat het sperziebonen zijn en geen spercibonen
Beetje plagen mag toch wel!
ja, filet ja. Niet file. Domme muts. En ws is een afkorting, geen spelfout. Maar goed, geeft niet. Ik zal er rekening mee houden dat je posts bol van de spelfouten staan. Schnitzel kan je immers ook niet normaal spellenquote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Oh wat een lol....moet er toch zo om lachen! Kom niet meer bij![]()
![]()
ws?? wat is dat, kun je niet zo goed nederlands??![]()
![]()
Zalmfilet bestaat wel, stond toch zeker op de kaart.. eerst zelf op de kaart kijken voor je gaat oordelen![]()
OT:
Beker chocolademelk en een stroopwafel
Hee, snel je post aanpassen hequote:Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Oh wat een lol....moet er toch zo om lachen! Kom niet meer bij![]()
![]()
ws?? wat is dat, kun je niet zo goed nederlands??![]()
![]()
Zalmfilet bestaat wel, stond toch zeker op de kaart.. eerst zelf op de kaart kijken voor je gaat oordelen![]()
OT:
Beker chocolademelk en een stroopwafel
Heb jij trouwens hét ultieme recept voor spruiten? Mn vriend lust het heel erg graag, ik niet. Maar dat komt meer omdat mijn moeder niet kan koken, en er lagen boter door flikkert.quote:Op maandag 8 december 2008 16:55 schreef Curiosity het volgende:
Spruitjes, gekookte aardappels en een winterschnitzel met kaas en spek.
mag toch verbeteren? Maar had alleen de (champions)champignons fout en filet niet..quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, snel je post aanpassen he
Het was toch echt een grappige vertyping die je maakte .
OT: een glas mandarijnensap als aperitiefje
Je had de zalmfilet wel fout en ik ben geen Mini_Rulez.quote:Op maandag 8 december 2008 17:21 schreef Patries86 het volgende:
[..]
mag toch verbeteren? Maar had alleen de (champions)champignons fout en filet niet..
waar koop je dat?quote:Op maandag 8 december 2008 17:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je had de zalmfilet wel fout en ik ben geen Mini_Rulez.
Maar laat maar.
OT: ik drink nóg een glaasje mandarijnensap. Lekker spul is dat
en vooraf nog even een courgette soepje. Op een lege maag kan men niet koken natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 13:12 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond scaloppine en daarbij rode risotto
Ik zet ze op met water en een beetje zout, na het afgieten bestrooi ik ze met nootmuskaat, maar ook wel eens niet..quote:Op maandag 8 december 2008 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij trouwens hét ultieme recept voor spruiten? Mn vriend lust het heel erg graag, ik niet. Maar dat komt meer omdat mijn moeder niet kan koken, en er lagen boter door flikkert.
Ik wil het best een proberen, mits goed recept
Het is gewoon van het merk Appelsientje, ik koop het bij de c1000quote:
Domme vraag misschien, maar hoe herken ik een goede spruit? Haal ik die bij de groenteboer/ op de markt of in de supermarkt?quote:Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik zet ze op met water en een beetje zout, na het afgieten bestrooi ik ze met nootmuskaat, maar ook wel eens niet..
Ik doe eigenlijk weinig om smaak toe te voegen, een goede spruit is al lekker van zichzelf.
Een lekker stukje vlees voor erbij waar je een lekkere jus van hebt, that's all.
Ik zou in elk geval gaan voor de kleintjes, niet die grote knikkers die je wel eens ziet liggen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe herken ik een goede spruit? Haal ik die bij de groenteboer/ op de markt of in de supermarkt?
okidoki. Nou maar eens maken van het weekend dan.quote:Op maandag 8 december 2008 19:11 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval gaan voor de kleintjes, niet die grote knikkers die je wel eens ziet liggen.
* Timmos nieuwschierig is naar recept van de keftedesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef Tezz het volgende:
Ik ben vanmorgen om negen uur begonnen met koken. Tot nu toe heb ik gemaakt: dolmadakia's, mousaka, keftedes en tzaziki.
Nu even de dolmadakia's testen (lunch!) en dan de keuken maar even wat opruimen. Volgende ronde: vlees marineren, huis opruimen en tafel dekken.
Ohhhhh dat was een expiriment. Ik had ze nog nooit gemaakt. Wel recepten gezocht via google, maar bij elk recept had ik het gevoel dat er iets ontbrak.quote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos nieuwschierig is naar recept van de keftedes
In het blad van de C1000 stond ook iets over spruiten met een limoen-hazelnotenboter erbij.quote:Op maandag 8 december 2008 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
okidoki. Nou maar eens maken van het weekend dan.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:48 schreef Nantes het volgende:
Kopje thee,
heb zin in een lekkere boterham met leverworst, maar dat mag ik niet.
Als het komt door je "Mommy to be" status dan mag het wel hoor, alleen niet zo veel. Niet meer dan 15 tot 20 gram per dag. (Al zou ik het persoonlijk niet iedere dag doen dan..)quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:48 schreef Nantes het volgende:
Kopje thee,
heb zin in een lekkere boterham met leverworst, maar dat mag ik niet.
Zeker domme vraag.. en je weet toch ook wel hoe je spruiten moet maken...quote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe herken ik een goede spruit? Haal ik die bij de groenteboer/ op de markt of in de supermarkt?
Ik heb ook nog een fles staan, wordt het dan niet te zoet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Net een schaaltje brinta met maple sirup.
Nee hoor, gewoon een klein beetje er in doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles staan, wordt het dan niet te zoet?
Ik eet idd vaak in een restaurant ja. We zijn allemaal niet zo arm als jij. En nee, ik weet niet hoe ik spruiten moet maken, als je namelijk je ogen open had gedaan en met je blinde doppen had gelezen, had je geweten dat ík die dingen nooit vreet. Laat dus staan klaar maak. Maar lezen is moeilijk, zeker voor iemand die al amper kan spellen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Zeker domme vraag.. en je weet toch ook wel hoe je spruiten moet maken...
Gewoon koken, zout, en later inderdaad voor de smaak wat nootmuskaat en gekookte aardappelen
Dat je dat niet eens wist..dom hoor![]()
![]()
![]()
Blijkbaar altijd afhaal of restaurant eten
Tja wie de bal kaats...krijgt hem terug!
Ze is zwangerquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom?
Ot: Cola (geen koffie meer in huis)
Ooooh nee hoor, dat doet dat zelf veroorzaken, jij niet mini-rulez (weet nu hoe je champignons schrijft haha)quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, heb ik bijna een rel veroorzaakt.
Ontopic: Minty Morocco-thee.
Vanavond vegetarische chili met lekker veel groente of pasta met champignons in saus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Manlief dus lekker bloedworst met appeltjes en wit brood en ik ei op brood
Nu een lekker kopje thee
[ Bericht 1% gewijzigd door Patries86 op 09-12-2008 19:17:27 ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:10 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Onee hoor, dat doet dat zelf veroorzaken, jij niet mini-rulez (weet niet hoe je champignons schrijft haha)Qwea bedoelde iemand anders die zwanger is.. Even lezen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Nu een lekker kopje thee
Mijn god wat laten jullie je kennen zeg, allebei...
OT: Wraps met gehakt, mais, rode paprika en een tomaat/komkommersalade.
Ook best! Ik laat met niet kennenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Qwea bedoelde iemand anders die zwanger is.. Even lezen dus!
OT: Wraps met gehakt, mais, rode paprika en een tomaat/komkommersalade.
Eens. Open lekker een R&P topic ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Raissa het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:10 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ooooh nee hoor, dat doet dat zelf veroorzaken, jij niet mini-rulez (weet nu hoe je champignons schrijft haha)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Nu een lekker kopje thee!!!!! Omg, ik kan hier werkelijk maar 1 conclusie uitrekken ; completely retarded.
Ik ben blij voor je dat je niet zwanger bent. Man, wat zal een eventueel kind ongelukkig af zijn met een moeder zoals jij!
Je kan niet lezen, je kan niet spellen, is er iets wat je überhaupt wel kan? Af gezien van het eeuwige slachtoffer uithangen? Give me a break zeg. Denk je nou werkelijk dat het leven van jouw en dat speeltje van je werkelijk zo interessant is voor me? puhlease zeg. You only wish.
Ik wist dat het triest met je gesteld was, en ik keek niet meer van veel dingen op... maar dit is wel heel sneu hoorMan o man o man
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het word spaghetti bolognese en een saladequote:Op woensdag 10 december 2008 06:29 schreef Windigo het volgende:
Thee en brood met paturainVanavond maak ik gehaktballen met andijviestamp.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:58 schreef borisz het volgende:
Rode kool, draadjesvleestartaartjes, aardappelenpuree, en stoofpeertjes en appeltjes.
Zeer hollandsch.
OE! Dat klinkt als een gouden combinatie! Receptje please??quote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Maringo het volgende:
Vanavond Chick'n'Cheez salade
momenteel een sultana....
champignonsaus op de patat?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:58 schreef Tezz het volgende:
En ik had, ondanks de toch redelijk aanwezige inspiratie, gewoon zin in een dikke vette ranzige friet met mayo en champignonsaus. Tezz zegt burp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |