Ik dacht zo bij mezelf ''Waarom gebruiken mensen ''dure'' woorden om slimmer over te komen? En dan gebruiken ze soms ook nog verkeerde ''dure'' synoniemen''quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
'Vo
Slim en hautain, zo heb ik ze het liefst!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef msnk het volgende:
Omdat het soms gewoon beter klinkt op die manier?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
Na aanvolging van jouw klacht ..
Met welk woord heb je nu precies moeite? Met slim, hautain of liefst?
Godverdomme, je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
Honderdduizendste topic over dit onderwerp. Ik zie overigens ook nergens "dure" woorden.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, TS bashing is ook weer begonnen. En ja, ik weet het allemaal wel.
Ho eens even, het woord 'topic' kost ongeveer 25 euro !quote:
Na aanvolging van het onbegrip dat jouw klacht oproept ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Godverdomme, je snapt best wat ik bedoel.
Yolanthe-BH oladiejee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef Smart_ass het volgende:
Honderdduizendste topic over dit onderwerp. Ik zie overigens ook nergens "dure" woorden.
Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zit in kaste 2, dus ik trek mij er niks van aan.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Godverdomme, je snapt best wat ik bedoel.
Jij zit niet in kaste 1, 2, 3 of 4. Daarom luister ik niet naar je. Ga heen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Zie hieronder (5 euro woord):
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit niet in kaste 1, 2, 3 of 4. Daarom luister ik niet naar je. Ga heen.
De meeste mensen hebben vrij snel door dat jij nog in de kast zit hoor, dat hoef je niet expliciet (50 euro woordquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit niet in kaste 1, 2, 3 of 4. Daarom luister ik niet naar je. Ga heen.
Allemaal jaloers. Kun je er niet tegen dat je niet in de kaste terug te vinden bent, whahaha, l0sertjuhhquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben vrij snel door dat jij nog in de kast zit hoor, dat hoef je niet expliciet (50 euro woord) te vermelden.
Jij zit in KLB-SC, wij komen voor elkaar op. Je mag ook verstoten worden en naar ONZ gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Florian_ het volgende:
Achosie. Straks moet NG met enige contrecoeur en enigzins geļndigneerd toegeven dat zijn topic gefaald heeft, en maakt hij het schrandere besluit dat er een wellicht slotje op moet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:41 schreef Koewam het volgende:
Over 5 minuten weer een actief Fok!-lid minder.
Van m'n levensdagen nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:41 schreef Koewam het volgende:
Over 5 minuten weer een actief Fok!-lid minder.
Ik maak toch maar een grapje lieverdquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit in KLB-SC, wij komen voor elkaar op. Je mag ook verstoten worden en naar ONZ gaan.
OMG, je bent nog een grotere faler dan ik dacht.quote:
Ja, ik heb wel lwoo gedaan, maar wtf maakt dat uit, kneusjeequote:Op dinsdag 2 december 2008 16:43 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
OMG, je bent nog een grotere faler dan ik dacht.
Kut, ik had 'subject' nog liggen ( meegenomen uit londen, enkele jaren terug ) . Echt voor een prikkie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ho eens even, het woord 'topic' kost ongeveer 25 euro !
Je had beter 'onderwerp' kunnen gebruiken, da's maar 3 euro 50 !
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lwoo gedaan, maar wtf maakt dat uit, kneusjee
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik maak toch maar een grapje lieverd
Je hebt een goede klacht hoor
Idd, MBOquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Zullen van dit topic anders een MBO bash topic maken?
Kunnen we TS nog meer plagen wheheh![]()
quote:“Locke pointeert frequent en iteratief naar dit klaarblijkelijke bewijs van verstompte hypocrisie en stelt dat de religieuze fanaten die haarkloven over doctrinaire nulliteiten en muggenziften over sektarische futiliteiten relatief placide de meer in het oog springende morele zonden zouden recipiėren.”
mavo taalgebruikquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
In principe is de klacht van de topicstarter ongegrond. Het projecteren van de eigen onnozelheid danwel kansloosheid is geen automatisch fiat voor het innemen van een dergelijke stelling.
513,58, over te maken op mijn girorekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |