Bijna altijd, ik hou enorm van koken en vind het ook prettig om na het werk me even daarmee bezig te houden. Wij eten vandaag een rundervink met gekookte aard en bloemkool. Dat stond voor gisteren op het programma, maar toen had ik ineens meer zin in goulash met rijst.quote:
Er moet toch brood op de plank komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef hondjes het volgende:
nog eentje en zou bijna denken dat mannetje hier ook komt onder de naam hidiho..
maar hem kennende..nee
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Bijna altijd, ik hou enorm van koken en vind het ook prettig om na het werk me even daarmee bezig te houden. Wij eten vandaag een rundervink met gekookte aard en bloemkool. Dat stond voor gisteren op het programma, maar toen had ik ineens meer zin in goulash met rijst.
Als je het zo uitgedrukt had, was het prima geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Ik mag toch best opmerken dat ze in verhouding tot de rest veel posts heeft?
Smakelijk HiDiquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er moet toch brood op de plank komen
*eten is![]()
Eet smakelijk all![]()
Oh jawel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het zo uitgedrukt had, was het prima geweest.
Maar gezien het eerdere gesteggel tussen jullie, is het woordje "ziekelijk" op zijn minst verdacht.
Gewoon niet doen, je begrijpt best wat ik bedoel.
Ben bij vele Surinaamse eethuisjes geweest ook wanneer Albina op de maandag dicht is,quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Doe mij dan maar kip en laat die uitgedroogde pannenkoek en overkookte aardappels maar zitten
Ja hij meldde net dat ie ging etenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef hondjes het volgende:
ha, je bent het niet,,hij komt net binnen wapperen
Ssshhtt straks leest Cc hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben bij vele Surinaamse eethuisjes geweest ook wanneer Albina op de maandag dicht is,
maar niet overal is de roti kip lekker, de kerrie is ook niet altijd even op smaak en de saus
is vaak te waterig . De Roti vaak te hard of zonder vulling......ja het is niet altijd even lekker
als bij Albina. Met lamsvlees vind ik zelf te zwaar .
Roti kipfilet vind ik minder, heb liever toch 3 stukjes kip, kouseband , Roti en aardappel.
Die groene ei mogen ze van mij ook houden.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef Gert het volgende:
O, nog effe het grafiekje van de all time CBML top 25. Feestelijk toch.![]()
[ afbeelding ]
Ja kan dat chickie toch wel een paar keer per week meenemen naar Parkheuvel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe kookt ze voor ons als we samen zijn maar goed wat is altijd?
We zijn pas begonnen en altijd is eeuwig en nog zo ver weg.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja hij meldde net dat ie ging eten
Het ligt aan het woord ziekelijk in je post vetvlek!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
Fan heeft ziekelijk veel posts!
Heb jij ook liever tl-balken dan kaarsen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niets over jou zegt
Zelfs ik sta op 7 en 17 terwijl ik nog geen seconde CBML gekeken heb.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:17 schreef Soury het volgende:
Oh !!!! God die lijstjeWord tijd dat ik weer volledig aan het werk ga.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef hondjes het volgende:
ha, je bent het niet,,hij komt net binnen wapperen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb jij ook liever tl-balken dan kaarsen?
"Ik lees graag," is mijn excuus. En daarnaast vind ik kaarsen primitief. En categorie-voedselbank.quote:
Je bent wel een enorme faler als je denkt dat Juud onder de indruk zou zijn van een avondje Parkheuvel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Het ligt aan het woord ziekelijk in je post vetvlek!
nu nog wat bomen voor m'n flatquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef Coos het volgende:
Er staat een 'zie de maan schijnt door de bomen' maantje.
Eeuwige roem Fanquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik was een beetje fanatiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |