uit eten dus, dat is het betere werkquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Roti en rode Fernandes bij Albina op de Albert Cuypstraat, tijdje niet gegeten.
Ligt eraan hoelang je nog met je vlees doet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga morgen of overmorgen ook weer boerenkool eten met spekjes en rookworst
Kut, je hebt gelijk. Ik haal stoofpot en stamppot door elkaar. Daarom doe ik ook niet mee aan het programma "Wie is de chef".quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef blomst het volgende:
oja??
bij mij is hetebliksem geruld gehakt met ui, zoete en zure appelschijfjes en aardappelpuree in laagjes en dan de oven in
Eigenlijk wel, maar het is gewoon makkelijker en leuker om heel de avond een beetje te eten zonder de hele tijd naar de keuken te lopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om het gewoon in een pan te flikkeren
Ik moet nu helemaal niet aan eten denken, maar probeer straks een hap te nemen en valt het verkeerd, stap ik direct op en mijn bed in. Nu gaat het wel weer. Ik ben zelfs stiekem een peuk aan het roken op mijn kamer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:48 schreef blomst het volgende:
advies hou het bij slappe thee en een beschuitje of eerst even niets.
en sterkte op de wc, ik zou een teiltje mee nemen.
je lijkt mijn man wel,quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om het gewoon in een pan te flikkeren
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op klikken om te vergroten.
Ik sta er niet bij.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet echt. Daar val ik net buiten de boot met mn nummer 26
OK dan.quote:
dat is beter, voor het feestelijke had je wel een ander kleur kunnen nemen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
OK dan.![]()
De volledige top 50.
Mensen die hier niet bij staan, moeten maar bij JortK om een top-100 gaan vragen.![]()
p.s. mensen die problemen hebben met het lezen van onderstaande grafiek, kunnen zich bij Liejse vervoegen voor technische support.
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar kip en laat die uitgedroogde pannenkoek en overkookte aardappels maar zittenquote:
Kookt Juud altijd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:42 schreef Dementor het volgende:
Ik heb geen idee wat we gaan eten.
ook dit hoor ik vaker hier thuisquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mij dan maar kip en laat die uitgedroogde pannenkoek en overkookte aardappels maar zitten
Sterkte joh, wat het ook is, hopelijk zet het niet door.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
Kotsen op mijn werk, okay, maar aan de race zijn vind ik dan weer wel gênant.
Misschien Natasja een keer uitnodigen om voor je te koken. Heb je Maggiblokjes in huis?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Doe mij dan maar kip en laat die uitgedroogde pannenkoek en overkookte aardappels maar zitten
Ik hoop dat dit niets over jou zegtquote:
Tot nu toe kookt ze voor ons als we samen zijn maar goed wat is altijd?quote:
En ik straks zeker ook maagkramp hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien Natasja een keer uitnodigen om voor je te koken. Heb je Maggiblokjes in huis?
En jij zou je gedeisd houden tegen Fan (en andersom).quote:
Let wel ik ben niet degene die begint.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij zou je gedeisd houden tegen Fan (en andersom).
Goed geregeld denk ik danquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot nu toe kookt ze voor ons als we samen zijn maar goed wat is altijd?
We zijn pas begonnen en altijd is eeuwig en nog zo ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |