ik zie een heeeerlijke pint strongbowquote:
Er baggeren hier genoeg mensen, maar zolang er mensen zijn die normaal kunnen reageren....quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wel...
jij reageert af en toe was fel maar draagt nog wat bij..
haar laatste 30 posts waren allemaal:
[..]
mja... ach... dat draagt niet meer bij dan de bagger van moozzie.. dus eigenlijk zat ze op hetzelfde niveau.
dus eigenlijk is ze een match voor moozzie!
xDquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had je dit niet al gepost?
dejavu
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had je dit niet al gepost?
dejavu
Ik bagger nooit, ontken alles!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er baggeren hier genoeg mensen, maar zolang er mensen zijn die normaal kunnen reageren....
Die opmerking is een schop tegen alle baggeraars hier, vind je ook niet dat bepaalde personen steeds minder posten hier? Nouja, iig leuk om te horen dat er toch mensen zijn die vinden dag ik wat bijdraag
ik vindt dat mensen soms het gewoon té serieus nemen, dat is alles wat ik erover kwijt wilquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er baggeren hier genoeg mensen, maar zolang er mensen zijn die normaal kunnen reageren....
Die opmerking is een schop tegen alle baggeraars hier, vind je ook niet dat bepaalde personen steeds minder posten hier? Nouja, iig leuk om te horen dat er toch mensen zijn die vinden dag ik wat bijdraag
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die staan dan al een tijdje droogquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is jammer dat die mensen niet meer komen.. maarja hun eigen keuze...
Ik vind dat je dat goed zegt WLquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt dat mensen soms het gewoon té serieus nemen, dat is alles wat ik erover kwijt wil![]()
ik vindt nl dat iedereen die hier post , wat bijdraagt
behalve WL.... omdat hij een baas isquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt dat mensen soms het gewoon té serieus nemen, dat is alles wat ik erover kwijt wil![]()
ja godver!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat goed zegt WL![]()
![]()
I won’t let you down
I will not give you up
Gotta have some faith in the sound
It’s the one good thing that I’ve got
I won’t let you down
So please don’t give me up
Because I would really, really love to stick around
ben je ook.. maar dat is 1 op de 10 posts ;Pquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vanmorge vond je me nog een kwaliteits user
Welkom of wijze manquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Het is SC, hoe kun je nou baggeren in SC? SC = bagger
das de mooiste die ertussen zit jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen die "" smiley verpest het weer een beetje
Ieder zo zijn humorquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben je ook.. maar dat is 1 op de 10 posts ;P
je andere posts zijn vooral smileys
daardoor vind ik je nog steeds een hele aardige knul
alleen af en toe ben je wel een baggeraar als ik weer een combobreaker moet inzetten om desmily te stoppen
Daar verschillen dus de meningen, en dus ook de reden dat een hoop mensen hier niet meer komen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms zijn mensen iets te serieus of te hypocriet. Gelukkig zijn er ook een hoop gezellige mensenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het zo onserieusquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
das de mooiste die ertussen zit ja
Respecteer elkaars mening meneertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar verschillen dus de meningen, en dus ook de reden dat een hoop mensen hier niet meer komen.
liever dat dan dat ik een user zou wegsturen omdat ik hem te min voor een SC topic vindquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar verschillen dus de meningen, en dus ook de reden dat een hoop mensen hier niet meer komen.
tja er is altijd wel wat vindt je niet ? bekijk het afgelopen jaar alleen al.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar helaas vindt ook niet iedereen de onderwerpen van die mensen die niet meer komen interessant. Je kan niet altijd alles leuk vinden. Het gaat er gewoon om hoe je daarmee omgaat. Soms lijkt 't erop dat sommige mensen hier niks goed kunnen doen/posten en dat er altijd naar redenen gezocht wordt om ze af te zeiken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik echt eens stoppen met koffie drinken en die pillen van jequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:58 schreef crazy987 het volgende:![]()
Daar heb je koos met de snor met de meesterlijke piemel, lik maar aan m`n eikel
![]()
![]()
![]()
Daar heb je koos met de snor met de meesterlijke piemel, lik maar aan m`n ballen
![]()
Kan ik iets voor je doen? Wil je een advil?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:58 schreef crazy987 het volgende:![]()
Daar heb je koos met de snor met de meesterlijke piemel, lik maar aan m`n eikel
![]()
![]()
![]()
Daar heb je koos met de snor met de meesterlijke piemel, lik maar aan m`n ballen
![]()
Ik deel deze postquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar helaas vindt ook niet iedereen de onderwerpen van die mensen die niet meer komen interessant. Je kan niet altijd alles leuk vinden. Het gaat er gewoon om hoe je daarmee omgaat. Soms lijkt 't erop dat sommige mensen hier niks goed kunnen doen/posten en dat er altijd naar redenen gezocht wordt om ze af te zeiken.
Ik snap soms echt niet hoe men soms om kleine dingen kunnen mekkeren.
volgens mij moet hij juist bij die pillen uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen? Wil je een advil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |