wtfquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:22 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz,
lynda wil niet met me trouwen
Nu is me hart gebroken
Dit nooit meer goed
Vragen of ze lief tegen me wilt doenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tsja, en wat moet ik daar aan doen?
Haat en liefde liggen errug dicht bij elkaar moosquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vragen of ze lief tegen me wilt doen
Ik weet dat we een slechte start hebben gehad...
Niet alleen je start, hier baggeren.... en in andere topics tegen mensen zeggen dat hun bijdragen niet goed isquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vragen of ze lief tegen me wilt doen
Ik weet dat we een slechte start hebben gehad...
Jah ik weet hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen errug dicht bij elkaar moos![]()
![]()
quote:
Ik vond het wel een grappige reactiequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet alleen je start, hier baggeren.... en in andere topics tegen mensen zeggen dat hun bijdragen niet goed is
(ging om een post met alleen een smile erin)
Eigenlijk best grappig
gelukkig waren lynda haar laaste 30 posts in dit topic ook niet van hoogstaand niveau..quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet alleen je start, hier baggeren.... en in andere topics tegen mensen zeggen dat hun bijdragen niet goed is
(ging om een post met alleen een smile erin)
Eigenlijk best grappig
Grolschquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige reactie
Heb echt flink zitten trekken gister
ik kreeg me flesje niet open
[ afbeelding ]
tweede op de 3.5 miljard is zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als tweede keus?
![]()
waar zie je me voor aan
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als tweede keus?
![]()
waar zie je me voor aan
Scherp scherpquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tweede op de 3.5 miljard is zo slecht nog niet
en dan nog niemand die met je wilt trouwenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
tweede op de 3.5 miljard is zo slecht nog niet
Btw dat wil je niet wete
Ik vind dat ook niet zo gek, dezelfde reden waarom ik hier vaak pissed reageerquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gelukkig waren lynda haar laaste 30 posts in dit topic ook niet van hoogstaand niveau..
daarvoor poste ze wel leuk mee
Waarom praat ik eigenlijk met jequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en dan nog niemand die met je wilt trouwen
Bier is goed, maar het liefst geen Grolshquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Grolsch![]()
niet dat ik veel bier drink ofzo
Die moet ook eerst in de ovenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bier is goed, maar het liefst geen Grolsh![]()
Kreeg van de week ergens in een pizza toko een raar merk bier... niet te zuipen zeg!
ik wel...quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo gek, dezelfde reden waarom ik hier vaak pissed reageer
mja... ach... dat draagt niet meer bij dan de bagger van moozzie.. dus eigenlijk zat ze op hetzelfde niveau.quote:heb ik nog wat gemist... nee.
+1 scherpquote:
haal nou eens eentje van deze. bij de c1000quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Grolsch![]()
niet dat ik veel bier drink ofzo
Noem jij mijn posts baggerquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wel...
jij reageert af en toe was fel maar draagt nog wat bij..
haar laatste 30 posts waren allemaal:
[..]
mja... ach... dat draagt niet meer bij dan de bagger van moozzie.. dus eigenlijk zat ze op hetzelfde niveau.
dus eigenlijk is ze een match voor moozzie!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haal nou eens eentje van deze. bij de c1000
[ afbeelding ]
ik zie weer een rood kruisquote:
had je dit niet al gepost?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef crazy987 het volgende:
gasten
wtf, ze zeggen dat ik sexueel ben, maar dit wordt echt erg
nee haar bed piept als de gekte en dr ouders... denk dat die wel binnenwandelen.
kan wel vragen als ze ook meedoen, komen ze ook op de film
maar dr broertje dan... hmm... kan wel meedoen met de moeder ?
goed idee..
hmm...
SCHAAAAAAAAAAT !!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |