crazy scriptkiddie ga es wat programmerenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]![]()
![]()
en cola
![]()
![]()
![]()
![]()
en red bull
![]()
![]()
en en en
VROAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH![]()
![]()
CAFEINEPILLEN...![]()
![]()
oh wacht, die eet ik, die drink ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb toch genoeg discussie's gevoerd, of ben ik nou gek?
wieeeeeeeeehhhhhhhhhquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:07 schreef Aho het volgende:
[..]
crazy scriptkiddie ga es wat programmeren![]()
![]()
ofzo iets
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
woohoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap* *fap*
dan moet jij natuurlijk ook niet beginnen hehquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zeg je helemaal goed mijn vriend, je hebt het genoeg gedaan. Neem maar een weekje rust
Zou ik mensen hebben weggestuurd dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liever dat dan dat ik een user zou wegsturen omdat ik hem te min voor een SC topic vind
fappen op ietsquote:
Het is dat je geen tieten hebt, anders had ik je een aandachtshoer willen noemenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]![]()
![]()
en cola
![]()
![]()
![]()
![]()
en red bull
![]()
![]()
en en en
VROAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH![]()
![]()
CAFEINEPILLEN...![]()
![]()
oh wacht, die eet ik, die drink ik niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat je geen tieten hebt, anders had ik je een aandachtshoer willen noemen
weet je , als je zoiets post, stel ik me echt voor, dat je echt zo voor je pc staat, zoals die icoontjesquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wieeeeeeeeehhhhhhhhh
VROEEEEEEEEEEM
VROEEEEEEEEEEM
VROAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mogguh!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
zooo ik kom ook even voorbij vliegen is druk hiero, moet veel opdrachten voor school maken![]()
alles goed met iedereen ?
laat ik het zo zeggen dat wanneer je de macht had je veel newbies eruit had gekickt zodat de oude mensen bleven ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik mensen hebben weggestuurd dan?
volgens beller ben ik attentiehoerquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is dat je geen tieten hebt, anders had ik je een aandachtshoer willen noemen
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je , als je zoiets post, stel ik me echt voor, dat je echt zo voor je pc staat, zoals die icoontjes
ja je moet wat meer bier drinken runx! krijg je tieten vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens beller ben ik attentiehoeromdat ik een keer op mijn eigen bericht reageerde
maar ik heb ook geen tieten
haha volgens mij ist wel te merken datk geen zin meer hebquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
![]()
damn zelfs die pic heeft nie geholpen
"vader"![]()
whaat no WAY!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha volgens mij ist wel te merken datk geen zin meer heb
oja net als die filmpjes van dumpertquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wat meer bier drinken runx! krijg je tieten van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |