Dat was ook niet serieus. En inderdaad Huntelaar houden, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Die zijn we kwijt. Als we dan even naar het aantal buitenlanders kijken, dan schrik ik daar toch wel van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laten we gewoon Huntelaar houden, ffs.
Ze moeten hem de laatste tijd wel hebben ja. Maar hij hoort ook zijn handen thuis te houden. Niet dat er in dit laatste gebeuren iets verkeerds in mijn ogen gebeurd is maar goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef dronkeykong het volgende:
Goh ook weer een onderzoek naar Suarez. Die gozer zal zich langzamerhand ook afvragen wat hij in dit land nog doet. Er mag geniepig worden gedaan, geschopt worden en gejent maar nee hoor dat ziet men niet.
Wat een kut dag.
Joh?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe nee mijn amateurcluppie ouwe.
Leuk om een keer door te lezenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:46 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar. Leuke spits. Ben benieuwd hoe die het verder in zijn carriere gaat schoppen.
Vooral de uitspraken van Cultheld zijn te bizar om terug te lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar Topic # 1
[..]
Leuk om een keer door te lezen
Liever Palacio dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh. Ijzersterk! Snel! Kopsterk.
Goede spits.
Was een interview bij AT5, die spraken met ze pa maar dat wist die verslaggever nietquote:
Vertel.quote:
Was mooi jaquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar Topic # 1
[..]
Leuk om een keer door te lezen
Het ga je goed held!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)_del_Real_Madrid.htm
Dat is inderdaad een mooie prijs.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef Mr-Sander het volgende:
27 miljoen is mijns inziens een hele mooie prijs!
Teletekst, NL1/2/3: 802quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie prijs.
Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?
Huntelaar naar Real Madridquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie prijs.
Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |