Eens. We hebben de pech gehad dat de stukjes niet op hun plek vielen toen Huntelaar nog in vorm was, time to move on.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef Parttimeboterham het volgende:
Huntelaar heeft de afgelopen jaren veel punten voor Ajax gepakt. Dit seizoen 6 keer het net gevonden en niet echt in vorm geweest voor zijn blessure. Dus wat mij betreft: 20-25 miljoen incasseren en Huntelaar met een strik erom afleveren in Madrid!
Dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.
Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
Lijkt me geen overbodige luxe om Silva bij de selectie te houden. Als V/d Wiel en Oleguer wegvallen heb je echt helemaal niets meer. Ben eigenlijk van mening dat Silva een kans moet krijgen onder Van Basten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Wie zou er nog meer gaan vertrekken deze winter? Silva, Rommedahl, Schilder?
Gabri?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Gabri.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Klaas Jan peerde 'm gisteren via de nooduitgang tijdens de voorstelling van Freek. Die boefje.quote:Edwin Winkels, correspondent in Spanje, over de transfer van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.
Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Riro het volgende:
Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?
Gabri is beter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
Zeker wel, alleen Enoh heeft laten zien dat hij soms nog wat tekort komt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom Enoh de voorkeur krijgt boven Gabri. Gabri hoort altijd in de basis in mijn ogen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:29 schreef Rnnz het volgende:
Sulejmani - == - Suarez
------------ Aisatti --------------
Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
Helemaal eensch, al zal ik dan nog wel Van Wolfswinkel aantrekken om in de schaduw van Cvitanich te spelen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.
Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |