abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:48:18 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63694875
Zaak is gewoon dat we weer een killer nodig hebben, zoals een scherpe KJH is. We creeren elke wedstrijd echt veel kansen over het algemeen. Ik baal echt als je wedstrijden als AZ en Utrecht terug ziet en dat we kansen laten liggen die KJH in goede doen bijna 100% zeker had gemaakt, maar nu staat daar Kennedy of Oleguer (vrij voor open doel mis) en die missen me te vaak.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:51:06 #77
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_63694935
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef Parttimeboterham het volgende:

Huntelaar heeft de afgelopen jaren veel punten voor Ajax gepakt. Dit seizoen 6 keer het net gevonden en niet echt in vorm geweest voor zijn blessure. Dus wat mij betreft: 20-25 miljoen incasseren en Huntelaar met een strik erom afleveren in Madrid!
Eens. We hebben de pech gehad dat de stukjes niet op hun plek vielen toen Huntelaar nog in vorm was, time to move on.

Maar is zeker enorm belangrijk geweest, vooral in z'n eerste halve seizoen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_63695435
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.

Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
Dat dus
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63695457
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63695640
Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.

Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63695805
Cvitanich is een speler met een geweldige inzet en een erg sterke kopper. Maar ik vond hem het afgelopen jaar niet heel erg sterk als aanspeelpunt. Ook vond ik dat hij vergeleken met Huntelaar het slimme miste van een spits. Dat kan natuurlijk nog wel allemaal verbeteren maar op dit moment is Huntelaar nog duidelijk de betere. Al is het natuurlijk wel moeilijk te vergelijken want de omstandigheden in het Argentijnse voetbal zijn natuurlijk wel compleet anders.
Koning.
pi_63695959
Sulejmani - Cvitanich - Suarez
------------ Aisatti --------------

Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
pi_63695977
Wie zou er nog meer gaan vertrekken deze winter? Silva, Rommedahl, Schilder?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_63696047
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me geen overbodige luxe om Silva bij de selectie te houden. Als V/d Wiel en Oleguer wegvallen heb je echt helemaal niets meer. Ben eigenlijk van mening dat Silva een kans moet krijgen onder Van Basten.
pi_63696077
quote:
Gabri?
Koning.
pi_63696088
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Gabri?
Zou me niets verbazen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63696111
Wat Nashje zegt. Rommedahl, Bakkie en Schilder moeten weg. Die Schilder heb je ook niet zo veel aan, komt duidelijk tekort voor Ajax 1
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63696163
quote:
Gabri.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:43:38 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63696222
Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
Get woke, go broke!
pi_63696223
Edwin Winkels over Huntelaar
quote:
Edwin Winkels, correspondent in Spanje, over de transfer van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.
Klaas Jan peerde 'm gisteren via de nooduitgang tijdens de voorstelling van Freek. Die boefje.
pi_63696297
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft die MvB toch tegen Gabri, ik snap er geen fuck van... met afstand de beste die we hebben op het middenveld. De enige met pit en inzet. De enige die wel stoort en loopt op ballen.
Enoh heeft geen pit en inzet en stoort nooit?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:47:19 #92
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63696309
Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
pi_63696446
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Riro het volgende:
Ik denk niet dat Gabri in de winterstop al vertrekt, zo snel zal hij het ook weer niet opgeven lijkt me. Maar als het zo doorgaat zal hij in de zomer wel weg gaan.
Gabri is een held, echt als hij weggaat zou dat echt jammer zijn...
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:54:37 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63696474
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ok, ook wel. Maar die speelt op dit moment nogal ongelukkig, die heeft nog niet "dat" van voor zijn blessure, zijn passing is nog erg onzuiver en hij probeert het net ff te hard waardoor hij overtredingen maakt. Maar dat is hopelijk tijdelijk.

Maar vergeleken met dat nonchalante "ik sta in de VI, dus ik moet elke week spelen" van Lindgren is Gabri echt stukken beter.
Get woke, go broke!
pi_63696482
quote:

Gabri is beter.
pi_63696492
quote:

[..]

Zeker wel, alleen Enoh heeft laten zien dat hij soms nog wat tekort komt. Ik begrijp eigenlijk niet waarom Enoh de voorkeur krijgt boven Gabri. Gabri hoort altijd in de basis in mijn ogen.
pi_63696510
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:29 schreef Rnnz het volgende:
Sulejmani - == - Suarez
------------ Aisatti --------------

Ik zie het probleem niet. Investeer liever in de jeugd dan weer ene van Wolfswinkel of Berg. De transfer van Huntelaar is niet tegen te houden.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:55:56 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_63696516
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Het lijkt met dat Cvitanich als topscorer van de Argentijnse competitie wel een goede afmaker is. Gewoon die jongen nu in de punt zetten met Sulejmani en Suarez op de flanken. Ook zonder Huntelaar hebben we voldoende aanvallend potentieel, met dadelijk ook Sarpong en Aissati weer terug.

Hoop dat ze het geld van Huntelaar in een linksback en een centrale verdediger stoppen.
Helemaal eensch, al zal ik dan nog wel Van Wolfswinkel aantrekken om in de schaduw van Cvitanich te spelen.
pi_63696579
MvB wil naar eigen zeggen meer aanvallend spellen dus verkiest hij Kennedy boven Gabri..

Gabri hoor gewoon bij de 11 vind ik!
pi_63696619
Zo zou ik lekker gaan spelen en in de winterstop mits Huntelaar weg gaat een goede verdediger erbij kopen (Douglas) en van Wolfswinkel halen (is nu nog niet duur en Vitesse kan altijd geld gebruiken)

Sulejmani - Cvitanich - Suarez

Aissati

Enoh ------------------------Gabri

Vermaelen - Vertonghen - Oleguer - van der Wiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')