abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63693956
Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.

Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:12:44 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_63693979
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
De verkoop van Huntelaar kost ons het kampioenschap. Het is niet zeker dat we anders wel kampioen zouden worden maar zonder Huntelaar is de kans vele male kleiner. Ik denk dat Huntelaar nog een beetje onderschat word zelfs. Zonder Huntelaar is het alle ballen op Suarez en als die zijn dag niet heeft is Ajax aanvallend onmachtig.

Yeah right.

Met Leo en Suarez voorin worden we gewoon kampioen (als AZ het niet wordt).
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:12:54 #53
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63693982
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:11 schreef BoNi het volgende:

Met Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Leonardo heb je voldoende creativiteit in de aanval, maar geen vast aanspeelpunt en afmaker in je elftal.
Cvitanich is toch een echte spits en juist iemand zonder creativiteit?
pi_63693996
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Ik snap niet waarom mensen roepen dat we zonder Huntelaar ineens minder kans op de titel hebben. Mét Huntelaar was het ook geen hosanna. Bovendien wonnen we gewoon van HSV zonder Huntelaar. Dus niets is onmogelijk.

Gewoon Cvitanich een kans geven en geen van Wolfswinkel halen. Dat is een gast die een paar leuke wedstrijden speelt, maar echt niet de nieuwe Huntelaar is.
Als backup mag je van Wolfswinkel best halen hoor
pi_63694019
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als Cvitanich maar tot het eind van dit seizoen de kans krijgt om zich te bewijzen. Ik heb vertrouwen in die vent
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:15:53 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63694058
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Als Cvitanich maar tot het eind van dit seizoen de kans krijgt om zich te bewijzen. Ik heb vertrouwen in die vent
Van Basten heeft 'm zelf aangetrokken, dus hij heeft geen excuus wat dat betreft.
pi_63694062
Is El Hamdaoui niet iets trouwens?

Overigens:
quote:
Franco Teixeira Douglas, kortweg Douglas (foto), is mogelijk bezig aan zijn laatste weken bij FC Twente. Bayer Leverkusen, Hamburger SV en Schalke 04 willen de Braziliaan in januari overnemen van de Tukkers. De afkoopsom van de twintigjarige verdediger is niet al te hoog: anderhalf miljoen euro. Schalke-trainer Fred Rutten, wiens positie ter discussie staat, werkte eerder met Douglas in Enschede samen. (Bild)
Als dat écht zo is.. Maar lijkt me flauwekul.
pi_63694071
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Precies. En anders hebben we nu al het beroemde duo: Ricky en Micky
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_63694111
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Grapje?

Demouge scoort niet altijd en overal... hij is dit seizoen op een merkwaardige manier omhoog gevallen maar hij is echt bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.
Demouge
Die gast voetbalde vorig jaar als een natte krant en is nu in vorm. WillemII is het hoogst haalbare voor die knul.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:19:22 #60
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63694142
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waarom dan niet die jeugdspelers? Die Bodul ofzo?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:19:23 #61
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63694144
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:

[..]

Cvitanich is toch een echte spits en juist iemand zonder creativiteit?
Vergeleken met Sulejmani en Suarez heeft hij wel minder creativiteit inderdaad. Ik heb Cvitanich nog niet centraal in de spits zien spelen, maar voor mijn gevoel is het meer een speler die ook vanaf de zijkant of in een twee spitsen systeem beter tot zijn recht komt dan als centrale spits.
Het is naar mijn idee geen spits die kan dienen als aanspeelpunt en vervolgens het laatste tikje kan geven.
Cvitanich is naar mijn idee meer een type Rosenberg/Sonck en ik ben dan ook een beetje bang voor zijn ontwikkeling bij Ajax....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63694147
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:16 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Precies. En anders hebben we nu al het beroemde duo: Ricky en Micky

Moet ricky nog wel ff roze schoenen halen
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:20:03 #63
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63694161
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Nashje het volgende:
Is El Hamdaoui niet iets trouwens?

Overigens:
[..]

Als dat écht zo is.. Maar lijkt me flauwekul.
Anderhalf miljoen, dan kan Heracles hem zelfs nog wel kopen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63694180
Op naar zondag!
pi_63694196
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:10 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

En Cvita dan? Die is als topscorer van Argentinië binnengehaald....
Die moet je zeker de kans geven voor in de spits, maar ik zou er graag nog iemand achter de hand hebben (in dit geval Fall als hij goed genoeg is). Van Wolfswinkel en Bodul kunnen dan in de luwte gebracht worden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:22:02 #66
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63694213
quote:
'Aankoop Huntelaar ook een politieke zet'

maandag 01 december, door SV, Amsterdam, 22:41u, NOS

Volgens Edwin Winkels zal de aankoop van Klaas Jan Huntelaar een politieke zet zijn van Real-voorzitter Ramon Calderon. Dat zei de journalist die zich in Spanje bevindt. Real heeft de transfer zelf maandagavond laten uitlekken.

Aanstaande zondag is er namelijk een belangrijke ledenraad bespreking bij Real en het huidige bestuur komt daar beter voor de dag als ze deze week nog een nieuwe spits hebben gekocht. Vandaar dat ze haast hebben in Madrid.

Volgens Winkels zal de druk groot worden op Huntelaar, dat schrijven de Spaanse kranten allemaal in hun artikelen voor woensdag. Huntelaar zal indien de transfer doorgaat wel een basisplaats krijgen omdat er nagenoeg geen concurrentie is. Ook een vertrek van de onder druk staande Bernd Schuster is geen probleem omdat technisch directeur Predrag Mijatovic de Ajax-spits op zijn conto wil halen.

De correspondent gaf verder aan dat de Nederlandse enclave in Madrid geen probleem vormt. De Spanjaarden zijn over het algemeen tevreden over de inbreng van de Nederlanders.
#FreeHat
pi_63694238
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Waarom dan niet die jeugdspelers? Die Bodul ofzo?
Eens. Die kent tenminste het Ajax systeem al en zal er eerder staan dan Van Wolfswinkel denk ik.

Doe mij maar gewoon Sulejmani - Bodul/Cvitanich - Suarez rest van het seizoen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:27:59 #68
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63694354
Weet iemand trouwens in wat voor systeem Cvitanich speelde bij Banfield. Heb het idee dat hij meer een spits is voor een 2 spitsen systeem en niet een voor in de combinatie met een bewegende spits zoals Suarez en Sulejmani. Huntelaar was toch vaak aanspeelpunt en bliksemafleider en de man waar alle voorzetten bij kwamen.imo de belangrijkste speler van Ajax.En argumenten als met Huntelaar zijn we ook geen kampioen geworden zijn onzin want het probleem lag afgelopen jaren duidelijk niet voorin.
#FreeHat
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:29:17 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63694384
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Van Basten heeft 'm zelf aangetrokken, dus hij heeft geen excuus wat dat betreft.
Sno is ook door van Basten gehaald
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:31:28 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63694439
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vergeleken met Sulejmani en Suarez heeft hij wel minder creativiteit inderdaad. Ik heb Cvitanich nog niet centraal in de spits zien spelen, maar voor mijn gevoel is het meer een speler die ook vanaf de zijkant of in een twee spitsen systeem beter tot zijn recht komt dan als centrale spits.
Het is naar mijn idee geen spits die kan dienen als aanspeelpunt en vervolgens het laatste tikje kan geven.
Cvitanich is naar mijn idee meer een type Rosenberg/Sonck en ik ben dan ook een beetje bang voor zijn ontwikkeling bij Ajax....
Mja, dat idee heb ik niet helemaal. Ik vind 'm statischer en meer een aanspeelpunt. Bovendien schijnt het een aardige kopper te zijn, ondanks z'n lengte. Iets wat voor een diepe spits in 433 pleit. Als hij geen echte 433 spits is, zou het sowieso een achterlijke aankoop zijn van Marco. Niet dat ik 'm daar niet voor aanzie hoor.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:35:01 #71
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63694526
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mja, dat idee heb ik niet helemaal. Ik vind 'm statischer en meer een aanspeelpunt. Bovendien schijnt het een aardige kopper te zijn, ondanks z'n lengte. Iets wat voor een diepe spits in 433 pleit. Als hij geen echte 433 spits is, zou het sowieso een achterlijke aankoop zijn van Marco. Niet dat ik 'm daar niet voor aanzie hoor.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg. Geef hem maar de kans en we zullen het zien
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63694568
Ik heb van Wolfswinkel voor 1 miljoen binnengehaald. We speelden tegen Vitesse en hebben met 3-1 gewonnen. Ricky werd in de 75ste minuut ingebracht en na 5 minuten in het veld maakte hij de 3-1.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63694595
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Imho wel een aanspeelpunt en niet statisch, hopelijk passeert ie zijn man makkelijk, dan hebben we echt een harde voorhoede!
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:45:57 #74
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63694820
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die zijn er ook wel, denk aan Bodul en Castillon. Maar beiden hebben nog even de tijd nodig voordat ze er echt zullen staan. En daar is niets mis mee.
Nee. gewoon voor de leeuwen gooien als KJH vertrekt deze winter.
pi_63694828
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Rossoneri het volgende:
Waarom moeten we uberhaupt een nieuwe spits kopen? Vroegah stond Ajax bekend om zijn spitsen in de jeugdopleiding kunnen ze dat opeens niet meer in Amsterdam? Altijd maar kopen kopen kopen haal verdomme eens een talentvolle spits uit de eigen jeugd!
Helemaal met je eens, trouwens... een spits uit de jeugd als backup en rustig brengen is misschien beter, we hebben nu immersspitsen zat: Cvitanich is er nog en die hebben ze niet voor niets gekocht, Sarpong is er nog, Suarez kan ook op 9 spelen en wat te denken van Sulejmani? en natuurlijk de redder in Hamburg: Leonardo.

Huntelaar heeft de afgelopen jaren veel punten voor Ajax gepakt. Dit seizoen 6 keer het net gevonden en niet echt in vorm geweest voor zijn blessure. Dus wat mij betreft: 20-25 miljoen incasseren en Huntelaar met een strik erom afleveren in Madrid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')