Dat vond ik overigens als klein Klutsje al een mooi nummer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, don’t let me be misunderstood.
Die kerel weet vaak wel de juiste muziek te kiezen voor zijn films. Precies in het sfeertje van de filmquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nog meer Tarantino-soundtrackmuziek:
From Dusk Till Dawn:
Reservoir Dogs:
Kill Bill:
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!quote:
A tasty burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!
Ik heb een overdosis PF gehad, ik kan nu elk zinnetje wel dromen. Voorlopig geen PF meer voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
Bloody geniale film is het toch ook. Ik moet hem weer een keer kijken binnenkort.
Een beetje ziekig volgens mij. Dat heeft ze van mij. Gisteren ging het verder goed met haar.quote:
Dat heb ik ook. Misschien omdat je er dan meer een beeld bij hebt ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef katuitdeboom het volgende:
ik heb ook soms dat ik een liedje niet echt speciaal ofzo vind, maar als ik de film dan heb gezien vind ik het liedje een stuk leuker
en goedemorgen iedereen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
A tasty big Cahona burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.
House of Pain was ooit wel ok, luister hun eerste CDs nog best wel vaak.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
De soundtrack van Judgement Night
Biohazard & Onyx, Slayer & Ice-T, Faith No More & Boo Yah Tribe, Helmet & House of Pain...
Vette sjiit
ja , bij GTA hebben ze altijd van die autoradio zenders met veel toffe liedjes eropquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde laatst de soundtrack van GTA- Vice City. Wist niet eens dat daar ook cd's van waren, maar die cd's zijn erg leuk!
Daar zitten hele toffe platen bij ja, allemaal 80s hits.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde laatst de soundtrack van GTA- Vice City. Wist niet eens dat daar ook cd's van waren, maar die cd's zijn erg leuk!
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:40 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ja , bij GTA hebben ze altijd van die autoradio zenders met veel toffe liedjes erop
dat ze er ook een cd van uitgaven wist ik ook niet
Cool, ik ga zoekenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.
Linkje!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
Cool, ik ga zoeken![]()
toevallig net een geweldige site gehad van iemand waar echt every single cd/liedje op staat
Vanavond maar weereens spelen denk ik. San Andreas kan ook wel weer, ben alles toch alweer vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het me goed herinner vond ik Flash FM altijd het beste in Vice City.
Met Beat It van Michael Jackson o.a.
pm voor mevrouwquote:
Commercial Announcer: Are you tired of Dad?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
Je hebt ook zo'n zender met allemaal van die foute commercials die nergens over gaan. Die waren ook best hilarisch.
Die heb ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.
Ben je geditched?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Het uitmaken via de SMS is best wel triest..
ben je weer single?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Die praatzender is ook geweldigquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
pm voor mevrouw
en san andreas heb ik echt TE veel gespeeld.
Ook vaak extra lang in de auto zitten om een liedje af te luisteren.
Ik vond die radiozender tof waar je ook met je lowrider op moet bouncen
quote:
Juist voor zo'n kansloze tutholaquote:
quote:
Sterkte Q. Dat zuigt idd. Voicemail is ook een leukequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Ik PM het zo even.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Ripley het volgende:
wat smsde ze dan? Was het duidelijk of denk je dit zelf?
De vorige keer was het MSN.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
sms, voicemail, mail, briefje, telefoon. alles is al een keer voorbij geweest
Hier ook inderdaad en sommige nog wel erger dan datquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
sms, voicemail, mail, briefje, telefoon. alles is al een keer voorbij geweest
wie wil het nou uitmaken met jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef Ripley het volgende:
Bij mij ging het altijd live, behalve met Marty26. Dat ging over de telefoon, maar dat was mijn schuld - hij wilde afspreken en ik wilde niet allerlei moeite gaan doen om live gedumpt te worden. Hij wilde het dus wel live doen.
De laatste keer was allebei janken, slaan met de deuren en ben ik woedend de deur uitgelopen om nooit meer terug te komen. Ook leuk
Spaar ze allemaal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die ontbreekt nog in mijn lijstje![]()
Okee, das ook wel erg triestquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
De laatste keer kreeg ik te horen dat ze een huis had gekocht met iemand anders.
True story...![]()
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
De laatste keer kreeg ik te horen dat ze een huis had gekocht met iemand anders.
True story...![]()
Yep, ik dacht dat we een prille relatie hadden, maar ik bleek een sex-object te zijn achteraf, want ze had een relatie met iemand anders.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, das ook wel erg triest![]()
Ik ben maar 1 keer gedumpt, dat was over de telefoon.
Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen, hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken….quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterker
Huis laten bouwen voor zijn tweetjes. 1 maand per jaar elkaar zien, de rest 12.000 km verderop zitten. Keertje in de avond voetballen maar te vroeg thuiskomen en haar dan in mijn eigen huis met een ander in mijn bed betrappen
Ow, dat vind ik wel. Toen mijn relatie van 5 jaar uitging (na een handgemeen) was ik daar jaren kapot van en hij ook. Bij marty dacht ik zelf na 3 dagen janken "Hey, eigenlijk vind ik het wel prima. Let's have some fun". En bij de brabo vond ik het erg jammer en moeilijk dat het ook voor een deel omstandigheden en timing was, maar had ik er ook vrij snel vrede mee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal.
Momenteel gaat het even wat minder met me, ik had echt het idee dat dit eindelijk iets enorm langdurends zou zijn, het leek ook allemaal zo perfect. Alleen dit weekend ging wat minder maar dat was niet zo raar, ik was gewoon ziek. And it really doesn't get any easier na de x-te keer.
Auch!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterker
Huis laten bouwen voor zijn tweetjes. 1 maand per jaar elkaar zien, de rest 12.000 km verderop zitten. Keertje in de avond voetballen maar te vroeg thuiskomen en haar dan in mijn eigen huis met een ander in mijn bed betrappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Als ik de soundtrack nooit meer hoor, is dat ruimschoots vroeg genoeg. Was echt zo'n album voor mensen die drie of vier albums hadden. De eerste Apocalyptica staat ook op het lijstje, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een overdosis PF gehad, ik kan nu elk zinnetje wel dromen. Voorlopig geen PF meer voor mij![]()
Zo voelt het altijd op zo'n moment, maar het gaat altijd weer over Q!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Q. het volgende:
Het is gewoon de moeite niet waard. De ellende is veel groter dan het positieve effect wat je er van krijgt.
Och ja, ik ga gewoon verder met mijn leven hoor, dat gaat, mits die nieuwe baan doorgaat, best wel goed. Ik vermaak me wel de komende tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo voelt het altijd op zo'n moment, maar het gaat altijd weer over Q!
zoiets?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
Nu nog iets verzinnen om vanavond te doen ter afleiding.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, ik dacht dat we een prille relatie hadden, maar ik bleek een sex-object te zijn achteraf, want ze had een relatie met iemand anders.
[..]
Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen, hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken….
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Auch!
@Q, sterkteJa sommige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben nu blij dat er vanaf ben, stel dat ik er nu zou wonen met haar en ik kom er dan pas achter. Dit is beter zo.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Cquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
C?
Het is een gavequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Man van weinig woorden.
Nee hoor, zoiets kan ook wel eens heel plotseling komen. Helaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Vind het toch altijd apart dat het plotseling uit kan gaan. Zoiets moet je toch voelen aankomen...
Maja sterkte Q.
Dit weekend was wat moeizaam maar dat was niet zo raar, ik was zo ziek dat ik geen woord kon uitbrengen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Vind het toch altijd apart dat het plotseling uit kan gaan. Zoiets moet je toch voelen aankomen...
Maja sterkte Q.
Als dat de eerste keer was en ook nog om die reden. Dan snap ik het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weekend was wat moeizaam maar dat was niet zo raar, ik was zo ziek dat ik geen woord kon uitbrengen.Maar dat was de eerste keer dat het minder liep...
Dat deed ze ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
Nu nog iets verzinnen om vanavond te doen ter afleiding.
Ik wel. Dan was dat een mooi excuus voor iets waar ze al langer mee rond liep.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als dat de eerste keer was en ook nog om die reden. Dan snap ik het al helemaal niet.![]()
Echt Q. , jij valt wat dit soort dingen betreft ook wel in de prijzen, hè?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal.
Momenteel gaat het even wat minder met me, ik had echt het idee dat dit eindelijk iets enorm langdurends zou zijn, het leek ook allemaal zo perfect. Alleen dit weekend ging wat minder maar dat was niet zo raar, ik was gewoon ziek. And it really doesn't get any easier na de x-te keer.
Hey zo impuslief kunnen mannen ook wel eens zijn hoor. Niet gelijk alle vrouwenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwen![]()
Maar soms merk je het en soms verwacht je het niet. Achteraf is altijd makkelijk praten trouwens
Jawel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey zo impuslief kunnen mannen ook wel eens zijn hoor. Niet gelijk alle vrouwenhe.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom zou iemand boos op jou zijn Adol?
Welquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey zo impuslief kunnen mannen ook wel eens zijn hoor. Niet gelijk alle vrouwenhe.
jij niet hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slijmbal !quote:
Ze hebben wel gelijk, Bengeltje niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Slijmbal !
Alle wijven zijn hoeren !
En voor de reactie komt, alle mannen zijn klootzakken !
ja, mijn niveau daalt weer enorm....
Broekie heeft ook wat toe te voegenquote:
Waarom steek je je tong uit?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
En voor de reactie komt, alle mannen zijn klootzakken !
ja, mijn niveau daalt weer enorm....
Hoor hem! Je bent gewoon bang dat je Bengel op je dak krijgtquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Broekie heeft ook wat toe te voegen
Ik ben voor niemand bang. En met bengeltje gebeurt dat toch niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor hem! Je bent gewoon bang dat je Bengel op je dak krijgt
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En Kat, DH en Rebel zijn schatjes.![]()
Ik bovenop?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor hem! Je bent gewoon bang dat je Bengel op je dak krijgt
Bengeltje kan niet klimmen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand bang. En met bengeltje gebeurt dat toch niet.
Meneertje nat achter de oren
Op die manier mag altijd!quote:
quote:
* ballon lekprikt *quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op die manier mag altijd!
* Belsezar schuift alles van het buro
Ach joh jij weet de helft niet eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* ballon lekprikt *
oh..... sorry B![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach joh jij weet de helft niet eens
Hij pest mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Litpho het volgende:
Is het weer algemene kat-op-Sedan-dag? En MLI en Kluts zijn er niet eens.
Ik weet niet of Kat dat een goed idee vindtquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Litpho het volgende:
Weer? Nogsteeds bedoel jequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Litpho het volgende:
Ach welnee ik plaag hem alleen een beetje. Katten doe ik niet maar een beetje plagen is leukquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Litpho het volgende:
Kat is lief.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kat dat een goed idee vindt
heh wat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kat dat een goed idee vindt
Lekker!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom steek je je tong uit?![]()
Wil je zoenen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een vriendje willen die me beschermt, als een prins op het witte paard.
NL: boerenkool EN: cow cabbage, tree cabbagequote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let op het bord![]()
Zoiets?
Thnx.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NL: boerenkool EN: cow cabbage, tree cabbage
Plagen doe je toch bij mensen die je lief vindt? Sedan kliert.quote:
Als je dat al klieren noemtquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plagen doe je toch bij mensen die je lief vindt? Sedan kliert.
Ik laat je gewoon even spelen joh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je dat al klieren noemt
Loop je maar te plagen hoor
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
Plagen doe je toch bij mensen die je lief vindt?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik laat je gewoon even spelen joh.
Ja?quote:
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef Garisson72 het volgende:
Q, ik vind het kl0te voor je jongen.
En dat. Haar loss uiteraard, maar dat had het ook best mogen zijn in minder tijd en met nalaten van een leuke vriendinquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef Garisson72 het volgende:
Q, ik vind het kl0te voor je jongen.
Om maar ergens een voordeel van te zienquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:23 schreef Kluts het volgende:
Look at it on the brightside, hij is nu weer legaal in deze SC.
Ik heb weer de vrouw van me dromen ontmoetquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om maar ergens een voordeel van te zien
Zijn er hier nog illegalen dan?
De grote vraag is dan.. heb je ook iets met die vrouw van je dromen? Single or not single , that's the queestionquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb weer de vrouw van me dromen ontmoetmaar dat gebeurt wekelijks
* Wijst naar schoonmaker *quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer er ook maar een positieve draai aan te geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* Wijst naar schoonmaker *
Of bedoelde je die niet?
Neem aan dat Q liever niet single is dan dat ie hier komt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer er ook maar een positieve draai aan te geven.
En niet dat ik weet.
Epic fail maar goede pogingquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer er ook maar een positieve draai aan te geven.
En niet dat ik weet.
Kluts?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik moet hier posten van een typmiep uit deventer
Doet ze goed van een afstand.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:40 schreef KhaZ het volgende:
Ik moet hier posten van een typmiep uit deventer
JoeyT, this has 'pussywhipped within an inch of your life' written all over it.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb zaterdag een verplicht 'gesprek' met mijn vriendin over onze relatie. Ik snap niet waarom vrouwen altijd ergens naartoe willen in een relatie. Vind t wel mooi zo... Maar ik zal mn best weer eens doen.
De rondneukfase heeft hij al gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JoeyT, this has 'pussywhipped within an inch of your life' written all over it.
Nou ik denk dat het probleem is dat ik niet genoeg pussywhipped benquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JoeyT, this has 'pussywhipped within an inch of your life' written all over it.
Dat is geen fase, maar een levensstijlquote:
Heel braaf van je. Lief vriendje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb zaterdag een verplicht 'gesprek' met mijn vriendin over onze relatie. Ik snap niet waarom vrouwen altijd ergens naartoe willen in een relatie. Vind t wel mooi zo... Maar ik zal mn best weer eens doen.
Lengte:quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel braaf van je. Lief vriendje.
Ik zag de edit wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is geen fase, maar een levensstijl.
Hoe is het trws met jou op vrouwen gebied. Nog wat interessante dames in je leven?
De edit is dat ik de vraag aan jou stel dus waarom dequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zag de edit wel.
Maar met mij gaat het goed hoor. En met die interessante dames denk ik ook wel.
Die vraag stel je altijd, en onze 'gesprekken' gaan altijd hetzelfde. Vandaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De edit is dat ik de vraag aan jou stel dus waarom de?
Aah k, ik dacht dat die altijd over PL gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Die vraag stel je altijd, en onze 'gesprekken' gaan altijd hetzelfde. Vandaar.
Ik zag dat je mij genomineerd had voor grootste aanwinst, maar die categorie is volgens mij alleen bedoeld voor nieuwe usersquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb je trouwens genomineerd voor een Fok!award, Joe.
Oe awards... Voor welke heb je me genomineerd...?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb je trouwens genomineerd voor een Fok!award, Joe.
Geen voor Sedan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef MLI het volgende:
Ik heb dawg genomineerd, en Garrister en Kluts en Litpho.![]()
Ik kom teveel in de SC's.![]()
Mij niet eens?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef MLI het volgende:
[FOK!awards] Usersquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe awards... Voor welke heb je me genomineerd...?
Ik jou ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef MLI het volgende:
Beter kijken, want ik heb je op meerdere cat's genomineerd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zag dat je mij genomineerd had voor grootste aanwinst, maar die categorie is volgens mij alleen bedoeld voor nieuwe users.
Dat zag ik jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik jou ook.
[..]
Beter kijken, want ik heb je op meerdere cat's genomineerd.
Ik geloof er niks van..quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zal toch niet, mag er vanuit gaan dat iedereen wel een plekje krijgt.
Awwwww... Ik dacht dat je me een kutnominatie had gegeven, maar ik ben oprecht ontroerdquote:
Ja, begrijp ik, door al die nominaties mbt jouw persoontje zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aan kansloze polls doe, anders had ik je wel genomineerd voor Liefste user
Heyquote:Meest serieuze user: mrbox
ach jij staat er tenminste inquote:
Bij welke categorie dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Awwwww... Ik dacht dat je me een kutnominatie had gegeven, maar ik ben oprecht ontroerd. Leuk nog wel.. Alhoewel relschopper denk ik niet meer zo van toepassing is. Als ik mezelf zover kan krijgen om dat lijstje in te voeren zet ik jou er ook op.
Moet de awards nog doornemen, maar ik doe aan verzoekjes... Dus als je ergens kans op maakt mag je t zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij welke categorie dan?
En je bent nog steeds een relschopper, maar niet zo erg. Ik lees bij jou nog steeds hetzelfde tussen de regels.
Mag ik even lachenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, door al die nominaties mbt jouw persoontje zie je door de bomen het bos niet meer.
/Kluts
Ja het is wel zo...quote:
Zullen wij dan ook maar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Een beetje elkaar als liefste user neerzettenzal het afgesproken zijn
![]()
Ik denk dat je dat wel zelf kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet de awards nog doornemen, maar ik doe aan verzoekjes... Dus als je ergens kans op maakt mag je t zeggen.
Dat mag. Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel zelf kunt verzinnen.
Is die vete tussen jullie nog steeds gaande?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aanhanger van de meest sicko user (PL)???
Prima hoor, zal ik nu even serieus erop reageren.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prima hoor, zal ik nu even serieus erop reageren.
Heb in het verleden al vaak genoeg meegemaakt dat mensen een labeltje op mijzelf hebben geplakt, ook een van de redenen dat ik niet meedoe aan dat soort kansloze polls. Zegt trouwens ook meer over de mensen zelf die op dat soort dingen stemmen als mensen waar op gestemt wordt.
En punt #2, zie onderschrift, paar kutusers die hun mening baseren op wat letters op een forum.![]()
House
Laten we het eens baseren op de intelligente gesprekken die je met je beste vriend hebtquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En punt #2, zie onderschrift, paar kutusers die hun mening baseren op wat letters op een forum.![]()
Nee maar je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het eens baseren op de intelligente gesprekken die je met je beste vriend hebt![]()
Goh een forum, ja dan baseer je het op lettertjes
Ze valt me zo afentoe nog wel eens lastig jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Is die vete tussen jullie nog steeds gaande?
Jij maakt je druk over dat men een awardding doet op basis van hoe mensen zich voor doen op fokquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar je kan ook overdrijven natuurlijk
Valt wel mee hoor, komt misschien zo overquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij maakt je druk over dat men een awardding doet op basis van hoe mensen zich voor doen op fok
Krijg je op het moment dat je het neertypt, dan lijkt alles uitgebreider dan dat je het daadwerkelijk meentquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
Valt wel mee hoor, komt misschien zo over
Je vindt hem eigenlijk stiekem toch best leuk, geef maar toequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:42 schreef vencodark het volgende:
Ik moet iets bekennen.
Ik ben jaloers op een meisje uit mijn klas. Waarom? Weet niet, maar ze lijkt zo'n geweldig leven te leiden iedereen vind haar geweldig denk ik. En de knapste gast wil wat met haar en dan denk ik, waarom wil hij mij niet, terwijl ik hem niet wil want het is een player en helemaal niet leuk, behalve dat hij looks heeft.
Hm, raar dit.
Ze wil gewoon dat hij haar leuk vindt. Dat zij hem kan afwimpelen maar dat ze wel het gevoel krijgt dat hij toch maar mooi voor haar heeft gekozenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt hem eigenlijk stiekem toch best leuk, geef maar toe
Nee, dat is het niet hoor. Ik vind hem niet leuk maar soms heb ik zoiets: waarom valt er niemand op mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat hij haar leuk vindt. Dat zij hem kan afwimpelen maar dat ze wel het gevoel krijgt dat hij toch maar mooi voor haar heeft gekozen
Misschien moetje je wat sletteriger kleden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet hoor. Ik vind hem niet leuk maar soms heb ik zoiets: waarom valt er niemand op mij.![]()
Ik hoef degene zelf niet eens leuk te vinden maar soms is het gewoon ff leuk dat iemand jou wel ok vind.
Dat is toch niet erg?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien moetje je wat sletteriger kleden?
Zeker niet ergquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet hoor. Ik vind hem niet leuk maar soms heb ik zoiets: waarom valt er niemand op mij.![]()
Ik hoef degene zelf niet eens leuk te vinden maar soms is het gewoon ff leuk dat iemand jou wel ok vind.
Dat is toch niet erg?
Trouwens, zeg niet van die onaardige dingen.![]()
Niet dan? Word er wel geil van...quote:
Het stond er ff zo onaardig. Maar misschien herken jij je juist in mijn verhaaltje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker niet erg
heb ik tegenwoordig ook last van![]()
Onaardig?
totaal niet onaardigquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:00 schreef vencodark het volgende:
Het stond er ff zo onaardig. Maar misschien herken jij je juist in mijn verhaaltje.![]()
Niet onaardig dus?
En als je ervoor moet zorgen dat ie verliefd op je wordt, dan is het niet meer leukquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste manier te zorgen dat iemand verliefd wordt op mij.
Oooh, misvatting van mij dus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
totaal niet onaardig![]()
![]()
Want snap helemaal wat je bedoelt
Bij mij is het een keer voorgekomen dat ik gewoon niet snapte wat hij in die ander zag Gewoon totaal niet!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, misvatting van mij dus.![]()
Maar gek is dat he...dat je wilt dat eigenlijk iemand op jou valt, de grootste eikel eigenlijk, alleen maar omdat je het niet kan hebben, dat hij op iemand valt...die jij niet leuk vind.
Ofzo.
Das toch meestal zo met iets dat je niet kan hebben dan wil je dat juistquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, misvatting van mij dus.![]()
Maar gek is dat he...dat je wilt dat eigenlijk iemand op jou valt, de grootste eikel eigenlijk, alleen maar omdat je het niet kan hebben, dat hij op iemand valt...die jij niet leuk vind.
Ofzo.
Denk dat dat nog wel eens meevalt. Maar het is denk ik wel dat je het vaak graag wil begrijpen.. ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Das toch meestal zo met iets dat je niet kan hebben dan wil je dat juist
Ja daarom. En die gast wil haar eigenlijk alleen maar in bed krijgen. Ze is leuk gekleed, ze is slank, sympathiek, straalt klasse uit en is verzorgd enzo (knap niet eens echt ofzo, ze heeft ook raar haar, heel strak en stijl).quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij is het een keer voorgekomen dat ik gewoon niet snapte wat hij in die ander zag Gewoon totaal niet!
En daarbij wil je gewoon af en toe horen dat mensen je leuk vinden en vooral meer dan gewoon vrienden. Zeker als ej het een tijdje niet meer hebt gehoord.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel eens meevalt. Maar het is denk ik wel dat je het vaak graag wil begrijpen.. ofzo
Dat ik een penis heb bedoel je?quote:
Het gras lijkt altijd aan de andere kant. Er zal vast ook wel niet iets bij haar kloppen of goed gaan. Maar dat zie je niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:07 schreef vencodark het volgende:
Ja daarom. En die gast wil haar eigenlijk alleen maar in bed krijgen. Ze is leuk gekleed, ze is slank, sympathiek, straalt klasse uit en is verzorgd enzo (knap niet eens echt ofzo, ze heeft ook raar haar, heel strak en stijl).
En ze is getrouwd...en 21 nog maar. Het lijkt alsof zij het allemaal voor elkaar heeft enzo.
En ik denk: wat is er nu zo mis met mij, dat ik onzeker wordt in haar aanwezigheid.![]()
En ja, het zou eens leuk zijn als ik gewoon weer eens iets oprechts hoorde uit onverwachte hoek ofzo.
Op je domme opmerking natuurlijk.quote:
Ja, weetje, ik kan beter omgaan met mensen die ik niet zo geweldig vind.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gras lijkt altijd aan de andere kant. Er zal vast ook wel niet iets bij haar kloppen of goed gaan. Maar dat zie je niet.
Tja, bij sommige mensen voel je je gewoon oke en bij andere voel je je op het moment dat ze binnenkomen gelijk heel klein/dom/of wat dan ook.
jahmaar dat komt wel weer!!
Je kan ook met haar gaan praten, waarschijnlijk zie je dan in dat haar leven toch niet zo rooskleurig is als jij denkt dat het isquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, weetje, ik kan beter omgaan met mensen die ik niet zo geweldig vind.
Sletterig in bed, dat zijn de bestequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij opgewonden word van sletterige vrouwen wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is
True, ik weet ook dat het waarschijnlijk nergens op gebaseerd is en ze is ook niet onaardig hoor. Maar ze lijkt het zo van: iedereen vind haar aardig en leuk en ze weet gelijk dat mensen om zich heen te houden zeg maar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan ook met haar gaan praten, waarschijnlijk zie je dan in dat haar leven toch niet zo rooskleurig is als jij denkt dat het is
Nee dat zei ik toch... Alleen mensen met een penis...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij opgewonden word van sletterige vrouwen wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is
Maar met die mensen heb je vaak juist geen klik. En echt een gesprek krijg je dan niet snelquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan ook met haar gaan praten, waarschijnlijk zie je dan in dat haar leven toch niet zo rooskleurig is als jij denkt dat het is
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, ik weet ook dat het waarschijnlijk nergens op gebaseerd is en ze is ook niet onaardig hoor. Maar ze lijkt het zo van: iedereen vind haar aardig en leuk en ze weet gelijk dat mensen om zich heen te houden zeg maar.
Dat maakt me beetje jaloers.
als ze niks verkeerds doet, is jaloezie wel een hele negatieve emotie eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met de jaloezie wel een beetje. Ze maakt me onzeker. Stom he.
Domme schapen heb je helaas overalquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar met die mensen heb je vaak juist geen klik. En echt een gesprek krijg je dan niet snelZeker niet over persoonlijke dingen.
ik vind het pas raar als iedereen haar geweldig vindt en als domme schapen een beetje achter haar aanlopen maar je er zelf niks van snapt waarom.. Grr domme schapen werken er ook bij Defensie
Maar van sommige mensen verwacht je dat dan niet. Of denk je van 'we hebben het toch gezellig? waarom loop je dat schaap dan weer achterna??quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Domme schapen heb je helaas overal
Snap echt niet waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar van sommige mensen verwacht je dat dan niet. Of denk je van 'we hebben het toch gezellig? waarom loop je dat schaap dan weer achterna??'
Haha, acha een ergenisquote:
Jaloezie is een lastig iets, ookal weet je wel beter kan jaloezie nog wel optreden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met de jaloezie wel een beetje. Ze maakt me onzeker. Stom he.
Als je werkelijk wat met die jaloezie gaat doen, dan kan het een gevaarlijke emotie zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
als ze niks verkeerds doet, is jaloezie wel een hele negatieve emotie eigenlijk.
Meestal komen dat soort dingen ook onverwacht danquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar van sommige mensen verwacht je dat dan niet. Of denk je van 'we hebben het toch gezellig? waarom loop je dat schaap dan weer achterna??'
Jij snapt mij welquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal komen dat soort dingen ook onverwacht dan
quote:
Wat voor vloek is dat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:01 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt de friendzone-vloek.
Q 3.0 deed daar toch niet meer aan !?quote:
Ken jij die vloek nietquote:
Tijd voor een update Q 3.1quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Q 3.0 deed daar toch niet meer aan !?
[..]
Ken jij die vloek niet
Ze is een meisje he, die hebben daar minder last van vaak volgens mij..quote:
Ok, nu wil ik helemaal weten wat die vloek inhoudt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze is een meisje he, die hebben daar minder last van vaak volgens mij..
Dat je als jongen heel snel in de vriendschapsrol valt bij een meisje, terwijl hij verliefd is en een relatie wil. maar zij hem altijd als gewone vriend of broer of wat dan ook ziet, maar alles behalve voor een relatie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik helemaal weten wat die vloek inhoudt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Friend_zonequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat jij wel gevoelens hebt maar dat de ander je al in het bakje "vrienden" heeft gepropt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ons mannen zijn nou eenmaal simpelquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
lol, anders deed ik even de langdradige versie
Wat een heldere omschrijvingquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je als jongen heel snel in de vriendschapsrol valt bij een meisje, terwijl hij verliefd is en een relatie wil. maar zij hem altijd als gewone vriend of broer of wat dan ook ziet, maar alles behalve voor een relatie.
En dat dat dus gebeurd bij elk meisje die die jongen ontmoet..
Zoiets, snappie?
Daar ga ik ook absoluut niet tegeninquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ons mannen zijn nou eenmaal simpel
Ik vond hem aardig warrigquote:
Nee, je legt precies uit wat het is.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je legt precies uit wat het is.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ga ik ook absoluut niet tegenin![]()
Het overkomt meiden ook wel ja. Maar op een 1 of andere manier gebeurd hij bij sommige mannen 'erg vaak'quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik snap hem. Maare, dat overkomt meiden vast ook wel.
Ik heb het nooit meegemaakt iig, dat iemand mij wel en ik hem niet. Ohja, 1 keer maar toen was het ook geen vriend van me
Op een andere manier denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef vencodark het volgende:
Ah, ik snap hem. Maare, dat overkomt meiden vast ook wel.
)
Mannen zijn misschien eerder verliefd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het overkomt meiden ook wel ja. Maar op een 1 of andere manier gebeurd hij bij sommige mannen 'erg vaak'
Nee, het is meer het type man waar het aan ligtquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen zijn misschien eerder verliefd?
Gelukkig heb jij er geen last vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, het is meer het type man waar het aan ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |