Dat vond ik overigens als klein Klutsje al een mooi nummer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, don’t let me be misunderstood.
Die kerel weet vaak wel de juiste muziek te kiezen voor zijn films. Precies in het sfeertje van de filmquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nog meer Tarantino-soundtrackmuziek:
From Dusk Till Dawn:
Reservoir Dogs:
Kill Bill:
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!quote:
A tasty burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!
Ik heb een overdosis PF gehad, ik kan nu elk zinnetje wel dromen. Voorlopig geen PF meer voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
Bloody geniale film is het toch ook. Ik moet hem weer een keer kijken binnenkort.
Een beetje ziekig volgens mij. Dat heeft ze van mij. Gisteren ging het verder goed met haar.quote:
Dat heb ik ook. Misschien omdat je er dan meer een beeld bij hebt ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef katuitdeboom het volgende:
ik heb ook soms dat ik een liedje niet echt speciaal ofzo vind, maar als ik de film dan heb gezien vind ik het liedje een stuk leuker
en goedemorgen iedereen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
A tasty big Cahona burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.
House of Pain was ooit wel ok, luister hun eerste CDs nog best wel vaak.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
De soundtrack van Judgement Night
Biohazard & Onyx, Slayer & Ice-T, Faith No More & Boo Yah Tribe, Helmet & House of Pain...
Vette sjiit
ja , bij GTA hebben ze altijd van die autoradio zenders met veel toffe liedjes eropquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde laatst de soundtrack van GTA- Vice City. Wist niet eens dat daar ook cd's van waren, maar die cd's zijn erg leuk!
Daar zitten hele toffe platen bij ja, allemaal 80s hits.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde laatst de soundtrack van GTA- Vice City. Wist niet eens dat daar ook cd's van waren, maar die cd's zijn erg leuk!
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:40 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ja , bij GTA hebben ze altijd van die autoradio zenders met veel toffe liedjes erop
dat ze er ook een cd van uitgaven wist ik ook niet
Cool, ik ga zoekenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.
Linkje!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
Cool, ik ga zoeken![]()
toevallig net een geweldige site gehad van iemand waar echt every single cd/liedje op staat
Vanavond maar weereens spelen denk ik. San Andreas kan ook wel weer, ben alles toch alweer vergetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het me goed herinner vond ik Flash FM altijd het beste in Vice City.
Met Beat It van Michael Jackson o.a.
pm voor mevrouwquote:
Commercial Announcer: Are you tired of Dad?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
Je hebt ook zo'n zender met allemaal van die foute commercials die nergens over gaan. Die waren ook best hilarisch.
Die heb ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een hele box, met van elke radiozender een cd geloof ik. Ech heel erg tof.
Ben je geditched?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Het uitmaken via de SMS is best wel triest..
ben je weer single?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Die praatzender is ook geweldigquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
pm voor mevrouw
en san andreas heb ik echt TE veel gespeeld.
Ook vaak extra lang in de auto zitten om een liedje af te luisteren.
Ik vond die radiozender tof waar je ook met je lowrider op moet bouncen
quote:
Juist voor zo'n kansloze tutholaquote:
quote:
Sterkte Q. Dat zuigt idd. Voicemail is ook een leukequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Ik PM het zo even.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Ripley het volgende:
wat smsde ze dan? Was het duidelijk of denk je dit zelf?
De vorige keer was het MSN.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
sms, voicemail, mail, briefje, telefoon. alles is al een keer voorbij geweest
Hier ook inderdaad en sommige nog wel erger dan datquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
sms, voicemail, mail, briefje, telefoon. alles is al een keer voorbij geweest
wie wil het nou uitmaken met jou?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:46 schreef Ripley het volgende:
Bij mij ging het altijd live, behalve met Marty26. Dat ging over de telefoon, maar dat was mijn schuld - hij wilde afspreken en ik wilde niet allerlei moeite gaan doen om live gedumpt te worden. Hij wilde het dus wel live doen.
De laatste keer was allebei janken, slaan met de deuren en ben ik woedend de deur uitgelopen om nooit meer terug te komen. Ook leuk
Spaar ze allemaal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die ontbreekt nog in mijn lijstje![]()
Okee, das ook wel erg triestquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
De laatste keer kreeg ik te horen dat ze een huis had gekocht met iemand anders.
True story...![]()
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
De laatste keer kreeg ik te horen dat ze een huis had gekocht met iemand anders.
True story...![]()
Yep, ik dacht dat we een prille relatie hadden, maar ik bleek een sex-object te zijn achteraf, want ze had een relatie met iemand anders.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, das ook wel erg triest![]()
Ik ben maar 1 keer gedumpt, dat was over de telefoon.
Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen, hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken….quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterker
Huis laten bouwen voor zijn tweetjes. 1 maand per jaar elkaar zien, de rest 12.000 km verderop zitten. Keertje in de avond voetballen maar te vroeg thuiskomen en haar dan in mijn eigen huis met een ander in mijn bed betrappen
Ow, dat vind ik wel. Toen mijn relatie van 5 jaar uitging (na een handgemeen) was ik daar jaren kapot van en hij ook. Bij marty dacht ik zelf na 3 dagen janken "Hey, eigenlijk vind ik het wel prima. Let's have some fun". En bij de brabo vond ik het erg jammer en moeilijk dat het ook voor een deel omstandigheden en timing was, maar had ik er ook vrij snel vrede mee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal.
Momenteel gaat het even wat minder met me, ik had echt het idee dat dit eindelijk iets enorm langdurends zou zijn, het leek ook allemaal zo perfect. Alleen dit weekend ging wat minder maar dat was niet zo raar, ik was gewoon ziek. And it really doesn't get any easier na de x-te keer.
Auch!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo die is lullig maar ik kan het nog sterker
Huis laten bouwen voor zijn tweetjes. 1 maand per jaar elkaar zien, de rest 12.000 km verderop zitten. Keertje in de avond voetballen maar te vroeg thuiskomen en haar dan in mijn eigen huis met een ander in mijn bed betrappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Als ik de soundtrack nooit meer hoor, is dat ruimschoots vroeg genoeg. Was echt zo'n album voor mensen die drie of vier albums hadden. De eerste Apocalyptica staat ook op het lijstje, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een overdosis PF gehad, ik kan nu elk zinnetje wel dromen. Voorlopig geen PF meer voor mij![]()
Zo voelt het altijd op zo'n moment, maar het gaat altijd weer over Q!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Q. het volgende:
Het is gewoon de moeite niet waard. De ellende is veel groter dan het positieve effect wat je er van krijgt.
Och ja, ik ga gewoon verder met mijn leven hoor, dat gaat, mits die nieuwe baan doorgaat, best wel goed. Ik vermaak me wel de komende tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo voelt het altijd op zo'n moment, maar het gaat altijd weer over Q!
zoiets?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef Q. het volgende:
Nu nog iets verzinnen om vanavond te doen ter afleiding.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, ik dacht dat we een prille relatie hadden, maar ik bleek een sex-object te zijn achteraf, want ze had een relatie met iemand anders.
[..]
Ik kan dat soort mensen echt niet begrijpen, hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken….
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Auch!
@Q, sterkteJa sommige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben nu blij dat er vanaf ben, stel dat ik er nu zou wonen met haar en ik kom er dan pas achter. Dit is beter zo.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
Cquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef CherryLips het volgende:
C?
Het is een gavequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Man van weinig woorden.
Nee hoor, zoiets kan ook wel eens heel plotseling komen. Helaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Vind het toch altijd apart dat het plotseling uit kan gaan. Zoiets moet je toch voelen aankomen...
Maja sterkte Q.
Dit weekend was wat moeizaam maar dat was niet zo raar, ik was zo ziek dat ik geen woord kon uitbrengen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Vind het toch altijd apart dat het plotseling uit kan gaan. Zoiets moet je toch voelen aankomen...
Maja sterkte Q.
Als dat de eerste keer was en ook nog om die reden. Dan snap ik het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit weekend was wat moeizaam maar dat was niet zo raar, ik was zo ziek dat ik geen woord kon uitbrengen.Maar dat was de eerste keer dat het minder liep...
Dat deed ze ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |