A, da's een goede... Maar staat die niet in het verkeerde forum dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:16 schreef Q. het volgende:
Die kredietcrisis, wat merken jullie er eigenlijk van?
Ik begrijp het niet : Je wordt ingehuurd en je project eindigt binnenkort?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef rvlaak_werk het volgende:
TS begint: Vrijdag heb ik te horen gekregen dat het bedrijf waar ik aan gedetacheerd ben mij in direct in zal gaan huren.
Ben in Augustus op dit project geplaatst, dat project loopt dus helaas ten einde.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet : Je wordt ingehuurd en je project eindigt binnenkort?![]()
![]()
Ik merk helemaal niets van de kredietkrisis.
Ja, het tanken is goedkoper, maar dat betaal ik toch niet zelf.
Verstandig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:16 schreef FreedonNadd het volgende:
Besloten om niet te verhuizen naar een nieuwbouwhuis. Dit ivm de onzekerheid verkoop huidige huis.
Als je hem nou probeert te verkopen zonder winst te maken zal het wel lukken toch zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:16 schreef FreedonNadd het volgende:
Besloten om niet te verhuizen naar een nieuwbouwhuis. Dit ivm de onzekerheid verkoop huidige huis.
Ligt aan de aanschafprijs denk ik. Daarbij ga ik er vanuit dat de mogelijke verkoopprijs echt niet de enige overweging zal zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef Liewec het volgende:
[..]
Als je hem nou probeert te verkopen zonder winst te maken zal het wel lukken toch zeker?
Da's duidelijk, ik zou nu inderdaad ook nog geen nieuw huis kopen zolang je je oude niet (bijna) hebt verkocht... Maar met de inzakkende markt zal het kopen van een huis niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:56 schreef FreedonNadd het volgende:
Huis is voor mij ook geen beleggingsobject maar ik wil er ook niet door failliet gaan en twee jaar dubbele lasten en dan nog niet verkocht (ok extreem rampscenario) is voor mij wel failliet
Sukkel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb zelf een uitwisseling naar de VS afgeblazen/uitgesteld IVM de duurdere dollar en de onzekerheid.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |