En wat merk je er nou zelf van? Krijg je ineens minder loon? Heb je minder te eten of woon je in een kartonnen doos?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Q. het volgende:
Ik werk bij één van de onderdelen van voormalig Fortis. Ga maar na..
"Niks aan de hand hoor!"quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Merkie het volgende:
Bij mijn moeder op haar werk zijn afgelopen week alle uitzendkrachten ontslagen, die twee maanden geleden nog waren aangenomen. Ze werkt op een notariskantoor en het aantal huizen dat verkocht wordt t.o.v. dezelfde tijd vorig jaar is gedaald met een factor 10. De effecten zijn echt wel groot.
Owja dat is waar. Dat is het enige wat ik merk.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik merk er geen moer van; alleen de benzine is goedkoper.
Ah ja, dat dus. Nu de energieprijzen nog, die kunstmatig hoog worden gehouden door de energiebedrijven terwijl een vat olie nu de helft staat ten opzichte van een paar maanden geleden. Maar dat energiebedrijven de boel bezeiken heeft niets met de kredietcrisis te maken, dat deden ze altijd al.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik merk er geen moer van; alleen de benzine is goedkoper.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Kekaa het volgende:
Ik merk er echt wel wat van.
Als studentzijnde met weinig vrije tijd werk ik via een uitzendbureau (aantal uur per week, flexibel enzo). Bij het orderpicken dat ik deed hebben ze mij en andere uitzendkrachten echt niet meer nodig. Er wordt minder besteld, dus ook minder werk. Daaaaaaag redelijk vast inkomen.
Dan komt er mischien eindelijk eens wat rust op de huizenmarkt.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef ChRoNiC het volgende:
Niet echt eigenlijk. Behalve dat ik aan de Te Koop borden zie dat huizen minder snel verkocht worden dan voorheen.
Het zou verdikkie eens tijd worden.quote:En de benzine natuurlijk, zoals iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |