quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:25 schreef reetveter het volgende:
wtf waarom zit in het vorige topic de link naar de OP niet?
Goh zou het?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jo
Wat een kankermongool, die cerror, hij deed het er gewoon om, kneus.
Ik weet dat ik niet had moeten happen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jo
Wat een kankermongool, die cerror, hij deed het er gewoon om, kneus.
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flikker nu gewoon een eind op.
Toch zonde dat je het niet op kreegquote:
Ja, maar, jij zit tegen alles aan te schoppen. Alles heeft een grens, kutmod.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?
Die is er voor iedereen, want nieuwe user mogen niet geweigerd worden.
Van mij mag het, tenminste geen parasieten als jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?
Die is er voor iedereen, want nieuwe user mogen niet geweigerd worden.
True, beetje keiharde failquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch zonde dat je het niet op kreeg
Alleen Zwitserland heeft een grens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar, jij zit tegen alles aan te schoppen. Alles heeft een grens, kutmod..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, niet zo'n fail als de wcdeur bij jos.
Jij bent een keiharde, eigenglaasingooiende, faalhaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van mij mag het, tenminste geen parasieten als jij
GTquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent een keiharde, eigenglaasingooiende, faalhaas.
Hahahaha, klagen over allochtonen in Drenthe tegen iemand uit de Randstad die ook nog eens allochtoon is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen Zwitserland heeft een grens.
Als nederland een grens had zaten er nu geen Polen op een steiger om 8 uur 's ochtends tegenover m'n raam.
NGquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:36 schreef reetveter het volgende:
Oke true, moet nageven to be honest, een meet via internet lijkt eigenlijk gewoon kankerkansloos, maar ik wou het een keer gedaan hebben maar het was echt wel lachenEn iedereen die het afkraakt
Nu heb ik internet vrienden
Het leek op een turkquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef reetveter het volgende:
Polen zijn trouwens lacheMoet je maar aan gers vragen
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En waarom, beargumenteer eens.
Gaan jullie twee nu verder ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.
Beargumenteer jij eens de post over mij waar k op reageerde
Niks wordt meer getolereerd tegenwoordig hier, da's mênnus kut.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.
Beargumenteer jij eens de post over mij waar k op reageerde
Omdat NG er niet mee kan omgaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks wordt meer getolereerd tegenwoordig hier, da's mênnus kut.
Ja, omdat het zo is.
Idd. Kom jij ook op de volgende bazenmeet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat NG er niet mee kan omgaan?
Ik wil naar huis !quote:
Geen luisje!quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:46 schreef zarGon het volgende:
Daar is luisje weeral, dit keer met drie (3!) smileys.
Ik ga denk ik slapenquote:
Jij werk ze nog! en laat je niet gek makenquote:
Bijster slecht op het moment.quote:
Ik vind het wel gzellig hoorquote:
Ja en dan tyf ik je ceremonieel door een bushokje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Kom jij ook op de volgende bazenmeet?
Ik denk eerder dat het andersom is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja en dan tyf ik je ceremonieel door een bushokje.
Betere vraag: in welk nummer komt het níet voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:54 schreef reetveter het volgende:
Wie weet de titel van een nummer waarin 'what the fuck???' in voorkomt. Volgens mij was het hiphop achtig.
61 mogelijkheden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:54 schreef reetveter het volgende:
Wie weet de titel van een nummer waarin 'what the fuck???' in voorkomt. Volgens mij was het hiphop achtig.
Een bushokje door jou heen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is.
Grappig, kneus. Ik weet al precies wat voor type jij bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een bushokje door jou heen?Vernieuwend..
Je kan niet eens de weg vinden johquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is.
Ik vertrek over 2 minuten.quote:
Vertel..quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Grappig, kneus. Ik weet al precies wat voor type jij bent
Óf je bent een heel lang verhaal aan het typen, óf je wordt geremd door je eigen geestelijke mogelijkheden, óf je bent aan het slapen. Als je er nog over wilt praten is mijn PM-box 24/7 geopendquote:
Ach.. niet al te goed.. Maar ja ik ben niet de enige blijkbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bijster slecht op het moment.
Maar goed glimlachen en doorgaan
Met jou ?
Heh ..quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach.. niet al te goed.. Maar ja ik ben niet de enige blijkbaar
jos en rv kunnen bevestigen dat ik mênnus stoer ben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Óf je bent een heel lang verhaal aan het typen, óf je wordt geremd door je eigen geestelijke mogelijkheden, óf je bent aan het slapen. Als je er nog over wilt praten is mijn PM-box 24/7 geopend
Groetjes iedereen
Het was dus de 2e mogelijkheid.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
RV weet wat ik bedoel
Nu ga ik slapen.
xxxxxxxx
whehequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
RV weet wat ik bedoel
Nu ga ik slapen.
xxxxxxxx
Klopt, toch was dat mijn antwoord.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het was dus de 2e mogelijkheid.
Nieuwsflits: ik ben RV niet
Ligt eraan wat het schuift hequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jos en rv kunnen bevestigen dat ik mênnus stoer ben.
En of jij een stoere vent bent, als ik een wijf was mocht je me anaal nemen!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mennus peuk en bier en bebrilde hoer
Ik werk als nachtwaker op een station in het oosten van het landquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef reetveter het volgende:
NB leg is uit wat voor werk je doet en awar![]()
Quelle city enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik werk als nachtwaker op een station in het oosten van het land
Nooit van gehoord dus ik denk van nietquote:
Welke stad pipoquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dus ik denk van niet
Heh ..quote:
Ik werk altijd van 11 tot 6quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:49 schreef reetveter het volgende:
Oke dat kan ook nog![]()
Tot hoe laat moet je altijd dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oohh, soort van uitgaanMaar dan veel minder
Het is meestal kankersaai.quote:Op dinsdag 2 december 2008 03:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oohh, soort van uitgaanMaar dan veel minder
Whehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:53 schreef reetveter het volgende:
Sowieso, maar ik ga maar eens slapen moet er morgen half 9 uitJoden
Hehehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 03:54 schreef reetveter het volgende:
Nadat ik het nummertje afgeluisterd heb natuurlijk
Dat is ook best te luisteren :pquote:Op dinsdag 2 december 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe
Ik luister nu infected mushroom
Jups ..quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef Emimich het volgende:
Hahaha, ik zag net dat Noorsbloed in m'n eerste kaste in 5 zat!
In die van November zat je in 3 en was je de grootste stijger!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Jups ..
En waar hang ik nu ergens rond ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
In die van November zat je in 3 en was je de grootste stijger!
Guess what.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Duh, in December komt er nieuwe uit.
Oh noesquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
quote:
Neem je tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:11 schreef Emimich het volgende:
Zit nog na te denken over de timing en invulling etc.
NOESS!quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:15 schreef BobbyB het volgende:
MOGGUH!
Halleuh!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:18 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemorgen!
Hey BPtjuh!!!quote:
Ok. Mazzel!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maagd on the move.
Alkmaar noord nu.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alweer een andere UI? Daar raak ik van in de war.
Ik ben een autist.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent toch geen autist? En ik wilde eindelijk een keer een Stephie UI
Vroegah had ik iedere week een andere
![]()
Oh, nou sorry dan.quote:
Okéquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, nou sorry dan.Maar toch heb je pech
Ik hoef in totaal maar 20 minuten te fietsen hoor denk ik, heen en terugquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef BobbyB het volgende:
Wheheheheheehe maar inderdaad erg genaaidals wij langer aan het reizen waren dan dat de lestijd was mochten we thuisblijven.
Was het maar kutquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef in totaal maar 20 minuten te fietsen hoor denk ik, heen en terugmaar het blijft kut.
Veel van mijn klasgenoten, die geen frans1,2 hebben gekozen, zijn gewoon vrij vandaag.
quote:
Kleed je dan niet aan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okéik moet zo naar school. Van half 12 tot half 1
en ik leer er weer geen reet (Frans) en toch moet ik me helemaal aankleden
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet onnodig choqueren.
Haha ooh?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
BT, wij waren nog helemaal niet uitgepraat over jouw foto's.
Nederlands wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Curlen valt niet uit.
Kut LO.
Ja, die met dat bekertje en die op dat bankje dat ben ik ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, was jij dat echt op beide foto's?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die met dat bekertje en die op dat bankje dat ben ik ja.
En nu ga ik naar school, ciaoo!
Welke oorlog?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo... maar even wat eten![]()
Op een lege maag win je de oorlog nooit
dealextremequote:Op dinsdag 2 december 2008 11:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Voor die kut-uittrekselbank.nl moet je 1,80 betalen.
Dan ga ik liever dealextremen.
Nee.quote:
die zijn tofquote:
Op jezelf wonen, FTWquote:
Link?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef afcajos het volgende:
Wat een kutleven heb ikIk leef van weekend tot weekend met afentoe doordeweeks wat voetbal-bier avonden
SINTERKLAAS~!!!!quote:
Wat is het geluid dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef afcajos het volgende:
Ik weet het geluid van q-music maar wacht tot het 100.000 euro is. Wat heb ik nu aan 53.000
Je moet dan ook gewoon de ganse week zuipen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:38 schreef afcajos het volgende:
Wat een kutleven heb ikIk leef van weekend tot weekend met afentoe doordeweeks wat voetbal-bier avonden
bwehehehe gelukkig heb je een warme kerstmuts op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
Gvd. In m'n kamer thuis heb ik geen verwarming, kom ik op werk, is het daar ook fucking koud![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehehehe gelukkig heb je een warme kerstmuts op.
Ik een broodje pindakaasquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:15 schreef afcajos het volgende:
Ik eet een mandarijn
Dan douw je je hoofd onder de kraan en doe je je haar opnieuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
Ik moet zo eigenlijk ff pasfoto's maken voor mn nieuwe paspoort en mn OV maar ik heb een bad-hair day
Ik zit op stage en heb toevallig geen potje gel meegenomenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan douw je je hoofd onder de kraan en doe je je haar opnieuw
't kan ook met zeepquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zit op stage en heb toevallig geen potje gel meegenomen
quote:
Net alsof Joske er beter uit gaat zien als hij ineens zijn haar in één of ander dubieus model brengt ':')quote:
Ik moet dat al 2 weken (Paspoort 13 nov verlopen) maar ik vind mezelf elke dag te lelijk voor de fotoquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
Ik moet zo eigenlijk ff pasfoto's maken voor mn nieuwe paspoort en mn OV maar ik heb een bad-hair day
De wát?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Gooit de randomreader inclusief pinpas het raam uit
![]()
![]()
Ik zit ziek op stagequote:Op dinsdag 2 december 2008 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHwat onderbreek je mn gesprek nou dan
Ja zo'n dingquote:
Dat kan toch ook zonder pinpasquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zo'n ding![]()
Waarmee je je saldo online kan checken.
Maar mijn pinpas faalt en ik ook
Bij welke bank zit je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder pinpas?
Tenminste, ik kan dat wel
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HEEEEEY JITZZZZE, VUILE STINKHOER.
Linkje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
9de in de maandcijfers van november overall en 6de van klb
Rabobank represent..quote:
Ja, twee aparte passen voor chipknippen en je betaalpas is wel handig jah...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008 speciaal voor jou, mijn duifje.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel!
020. 2463 Breathtaking (Totaal)
008. 2314 Breathtaking (KLB)
Van jou kunnen we niet genoeg pics hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg pics gepost
Chippen is toch al helemaal achterhaald? Wie chipt er tegenwoordig nog? Ik nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, twee aparte passen voor chipknippen en je betaalpas is wel handig jah...
Die heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg pics gepost
Misschien iedereen die studeert?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Chippen is toch al helemaal achterhaald? Wie chipt er tegenwoordig nog? Ik niet
Op school moeten we verplicht chippenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb die pas nog steeds ergens in een la liggen. Nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar hoor ik dus niet meer bijquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien iedereen die studeert?
Hahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist![]()
PM'en mag ook. Of mailen, dat adres heb je ook ergens. Toen je me die tophit "Schatje, mag ik je foto?" mailde.
Wat toepasselijk is dat ineens geworden zeg
Al krijg ik geld toe...quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb die pas nog steeds ergens in een la liggen. Nog nooit gebruiktAlleen in dat gat van een Rotterdam willen ze dat je overal chipt om te parkeren.
Maar ja, wie wil er nu vrijwillig naar Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |