quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:25 schreef reetveter het volgende:
wtf waarom zit in het vorige topic de link naar de OP niet?
Goh zou het?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jo
Wat een kankermongool, die cerror, hij deed het er gewoon om, kneus.
Ik weet dat ik niet had moeten happen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jo
Wat een kankermongool, die cerror, hij deed het er gewoon om, kneus.
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, flikker nu gewoon een eind op.
Toch zonde dat je het niet op kreegquote:
Ja, maar, jij zit tegen alles aan te schoppen. Alles heeft een grens, kutmod.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?
Die is er voor iedereen, want nieuwe user mogen niet geweigerd worden.
Van mij mag het, tenminste geen parasieten als jijquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit is toch een SC?
Die is er voor iedereen, want nieuwe user mogen niet geweigerd worden.
True, beetje keiharde failquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch zonde dat je het niet op kreeg
Alleen Zwitserland heeft een grens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar, jij zit tegen alles aan te schoppen. Alles heeft een grens, kutmod..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, niet zo'n fail als de wcdeur bij jos.
Jij bent een keiharde, eigenglaasingooiende, faalhaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van mij mag het, tenminste geen parasieten als jij
GTquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent een keiharde, eigenglaasingooiende, faalhaas.
Hahahaha, klagen over allochtonen in Drenthe tegen iemand uit de Randstad die ook nog eens allochtoon is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen Zwitserland heeft een grens.
Als nederland een grens had zaten er nu geen Polen op een steiger om 8 uur 's ochtends tegenover m'n raam.
NGquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:36 schreef reetveter het volgende:
Oke true, moet nageven to be honest, een meet via internet lijkt eigenlijk gewoon kankerkansloos, maar ik wou het een keer gedaan hebben maar het was echt wel lachenEn iedereen die het afkraakt
Nu heb ik internet vrienden
Het leek op een turkquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef reetveter het volgende:
Polen zijn trouwens lacheMoet je maar aan gers vragen
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En waarom, beargumenteer eens.
Gaan jullie twee nu verder ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.
Beargumenteer jij eens de post over mij waar k op reageerde
Niks wordt meer getolereerd tegenwoordig hier, da's mênnus kut.quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je weet dat kliekjesvormers niet worden getolereerd, en dan plaats je zulke lompe opmerkingen.
Beargumenteer jij eens de post over mij waar k op reageerde
Omdat NG er niet mee kan omgaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks wordt meer getolereerd tegenwoordig hier, da's mênnus kut.
Ja, omdat het zo is.
Idd. Kom jij ook op de volgende bazenmeet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat NG er niet mee kan omgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |