De materie is zo ingewikkeld dat het wel enige uitleg vergt. En als je middenin zo'n betoog gaat klagen dat je het niet begrijpt, dan luister je dus niet goed. Maar dit viel te verwachten van mevrouw Yerli. Ze had vroeger een column in Het Parool en ze ging in korte tijd van fris en fruitig naar belerende dramakoningin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef qonmann het volgende:
Kroes is wel goed in het uitleggen wat ze doet, jammer dat ze haar nu zo in de rede vallen
Ok, Ik kende haar nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De materie is zo ingewikkeld dat het wel enige uitleg vergt. En als je middenin zo'n betoog gaat klagen dat je het niet begrijpt, dan luister je dus niet goed. Maar dit viel te verwachten van mevrouw Yerli. Ze had vroeger een column in Het Parool en ze ging in korte tijd van fris en fruitig naar belerende dramakoninigin.
En ze moeten ook stoppen grappen te maken over z'n tenen, niet echt leuk, zeg maarquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Die gozer moet eens ophouden met om de 2 zinnen "zeg maar" te zeggen.
Ik vind het een enorme egoist.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Wup het volgende:
deze jongen komt niet erg sympathiek over.
en ik word een beetje zeeziek van die bergklim beelden op de achtergrond.
Das pure flauwekul natuurlijk. Omdat je een gevaarlijke hobby hebt of beroep mag je óók geen gelukkigquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
Prima dat je je passie volgt maar neem dan geen vrouw en zet daarmee dan ook geen kind op de wereld.
Jij vindt het flauwekul, ik vind het een rasegoist en het kind zal zijn vader wel adoreren maar heeft er niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Das pure flauwekul natuurlijk. Omdat je een gevaarlijke hobby hebt of beroep mag je óók geen gelukkig
leven leiden als vader en echtgenoot? Zijn motivatie was prima vond ik: hij wil beide, en zijn vrouw
weet dat hij dat doet en accepteert dat.
Nou dat heeft ze fout,de crises is ontstaan door hypotheken van 500.000 $ aan lapzwanzen, nogoods en dronken hispanics in de US en het verpakken en verkopen van die schulden aan banken over de hele wereld, onder het mom van ALT A hypotheek, dus goed, maar ff minder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens Yerli hebben we de hele crisis aan emoties te danken
In Europa hebben we die crisis eigenlijk wél aan emoties te danken. Eigenlijk is hier geen crisis, we denken alleen dat er een is ...quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:08 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou dat heeft ze fout,de crises is ontstaan door hypotheken van 500.000 $ aan lapzwanzen, nogoods en dronken hispanics in de US en het verpakken en verkopen van die schulden aan banken over de hele wereld, onder het mom van ALT A hypotheek, dus goed, maar ff minder.
En deze meneer liet zich voor het karretje van de US banken spannen
En waarom moet hij dat daar vertellen als een soort held. Hij brengt zichzelf in gevaar, hij brengt anderen in gevaar, allemaal best hoor, maar val ons er niet mee lastig en praat er niet over alsof je iets bijzonders aan het doen bent. Iemand die boodschappen haalt voor zijn zieke buuf doet iets nuttigers dan deze man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Das pure flauwekul natuurlijk. Omdat je een gevaarlijke hobby hebt of beroep mag je óók geen gelukkig
leven leiden als vader en echtgenoot? Zijn motivatie was prima vond ik: hij wil beide, en zijn vrouw
weet dat hij dat doet en accepteert dat.
nou vraag dat maar aan ING met 27 miljard ALT A hypotheken of wel technisch faillietquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In Europa hebben we die crisis eigenlijk wél aan emoties te danken. Eigenlijk is hier geen crisis, we denken alleen dat er een is ...
Waar, maar dat is natuurlijk niet spectaculair. Dit is het een stuk meer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En waarom moet hij dat daar vertellen als een soort held. Hij brengt zichzelf in gevaar, hij brengt anderen in gevaar, allemaal best hoor, maar val ons er niet mee lastig en praat er niet over alsof je iets bijzonders aan het doen bent. Iemand die boodschappen haalt voor zijn zieke buuf doet iets nuttigers dan deze man.
Dat stoorde me ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En waarom moet hij dat daar vertellen als een soort held. Hij brengt zichzelf in gevaar, hij brengt anderen in gevaar, allemaal best hoor, maar val ons er niet mee lastig en praat er niet over alsof je iets bijzonders aan het doen bent. Iemand die boodschappen haalt voor zijn zieke buuf doet iets nuttigers dan deze man.
Staliquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat stoorde me ook nog inderdaad.
Toen het te kwaad werd wist hij zijn vrouw te bellen die de hulpverlening mocht verzoeken risico te nemen om hem van de berg af te plukken. En het dient allemaal niets behalve een eigen kick. Het zal toch wel een soort verslaving zijn, denk ik. Een held vind ik het iig niet.
Het is zijn hobby maar ook zijn beroep he??quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Stali
Een held vind ik het ook niet, kwam ook absoluut niet symphatiek over oid. Zielig voor zijn vrouw vind ik het niet, zij heeft de keuze om uiteindelijk weg te gaan als ze er niks van wil weten. Het kind kan niet even een andere vader zoeken, het is gewoon onverantwoord. Tuurlijk...je kan ook dood gaan als je favo. sport duiken is, maar de risico's zijn toch een stuk kleiner dan zo'n berg beklimmen.
Zo meteen dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
Maandag Roger Moore, mijn jeugdheld als Ivanhoe.
Daarom is Roger Moore voor mij Ivanhoe en niet Bond.quote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef Suko het volgende:
Roger Moore was goed als 007, een waardige opvolger, maar Sean Connery blijft voor mij de enige echte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |