Ja maar 90% van de hoerengangers is een inteeltboer van de sociale werkplaats, die zie ik nog niet zo snel chicks playen in de club.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:54 schreef Juvenalis het volgende:Hoe treurig allemaal. Neuk gewoon een sletje uit de disco, denk ik dan.
Er zijn ook genoeg kerels die euros neertellen voor een wip omdat ze het gemis aan gezeik het geld waard vinden. En die regelen echt meer dan de gemiddelde fokker, maar goed.... da's schelden in de pimp kerk natuulekquote:Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar 90% van de hoerengangers is een inteeltboer van de sociale werkplaats, die zie ik nog niet zo snel chicks playen in de club.
Ja maar ik denk dat die het wat meer in de exclusievere gelegenheden zoeken, niet bij raamhoeren.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kerels die euros neertellen voor een wip omdat ze het gemis aan gezeik het geld waard vinden. En die regelen echt meer dan de gemiddelde fokker, maar goed.... da's schelden in de pimp kerk natuulek
Je moest eens weten hoeveel leasebakken er op het Zandpad rijdenquote:Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar 90% van de hoerengangers is een inteeltboer van de sociale werkplaats,
Whehehe, altijd grappig als mensen denken ergens verstand van te hebbenquote:Op donderdag 25 december 2008 03:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar 90% van de hoerengangers is een inteeltboer van de sociale werkplaats, die zie ik nog niet zo snel chicks playen in de club.
Als je naar een club of privehuis gaat dan kun je kort na openingstijd gaan. Misschien is er dan nog niet zoveel keuze, maar dan kun je nog even wachten als er niets bij zit wat je aanstaat.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:21 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wanneer is de beste tijd om een hoer te bezoeken, dat er zeg maar nog zo weinig mogelijk mannen overheen zijn geweest? Dat vraag ik me net af
Volgens mij is dat onmogelijk. Ze kklokken altijd in op verschillende tijden denk ik..
Inderdaad! Ik denk dat het grootste deel van de klandizie uit (getrouwde) zakenpikkies bestaat. Ga maar eens rond vijven kijken daar op de brug bij het Zandpad. Een en al leasebak en dure auto's met stropdassen achter het stuur.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel leasebakken er op het Zandpad rijden
Ik heb vroeger een tijdje vlakbij het Zandpad gewerkt, dus ik kwam elke dag over die brug. Maar het is algemeen bekend in Utrecht dat de meeste klandizie bestaat uit (gefrustreerde) zakenpikkies.quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe weet je dat? Rij je ertussenin? Een soort thuisgevoel?
ik ging vaak in amsterdam langs de "bushokjes" rondjes rijden met vrienden in de auto...quote:Op maandag 29 december 2008 02:09 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe weet je dat? Rij je ertussenin? Een soort thuisgevoel?
Zijn die tippelaars goedkoper dan raamprostituees of zo? Ik moet bij het woord "bushokje" gelijk aan heroïne hoertjes denkenquote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging vaak in amsterdam langs de "bushokjes" rondjes rijden met vrienden in de auto...
je zag niks anders dan dikke (lease)bakken
tsjah een soort rotonde met een hele hoop bushokjes waar ze dan allemaal stonden....quote:Op maandag 29 december 2008 11:37 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zijn die tippelaars goedkoper dan raamprostituees of zo? Ik moet bij het woord "bushokje" gelijk aan heroïne hoertjes denken.
bestaan die nog? Of moet ik dat aan Rob Oudkerk vragen?quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah een soort rotonde met een hele hoop bushokjes waar ze dan allemaal stonden....
wat dat moet kosten weet ik niet
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Synthesist het volgende:
voor minder dan 50 euro kan je ook een breezah dronken voeren
Als je 50 euro aan een mokkel uit moet geven voordat je haar in bed weet te krijgen, dan is dat ook best wel sadness. Daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat je geen nuchtere vouwen kunt scoren, alleen maar van die dronken boeren trienenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef SkyChat het volgende:
Spendeer die 50 euro in een cafe of disco aan een leuke meid die oogcontact zoekt en als je het goed doet dan neuk je de hele nacht en misschien voor de rest van je leven wel
Ik scoor meiden die alleen maar cola of water drinken, liever die dan die breezer snollenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
[..]
Als je 50 euro aan een mokkel uit moet geven voordat je haar in bed weet te krijgen, dan is dat ook best wel sadness. Daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat je geen nuchtere vouwen kunt scoren, alleen maar van die dronken boeren trienen.
Zou mij niets verbazen, maar toch zijn er vaak epische stukjes te lezen zoals elders in het topic genoemd zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
[..]
Als je 50 euro aan een mokkel uit moet geven voordat je haar in bed weet te krijgen, dan is dat ook best wel sadness. Daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat je geen nuchtere vouwen kunt scoren, alleen maar van die dronken boeren trienen.
Even terugkomend op hookers.nl, vraag ik mij af in hoeverre die site nog objectief te noemen is en niet voornamelijk gebruikt wordt om te adverteren met allerlei bullshit recensies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |