wat gaat iedereen al slapenquote:
quote:
al had je gratis kaartjes weggegeven , ze moeten mij er dood heen dragen wil ik daarna kunnen luisteren.quote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
AAH MAN! Ik kan waarschijnlijk gratis naar Lily Allen als ze in de Melkweg komt maar maar maar ik vind dat zo lullig om te vragen.
U Riep ?quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God
Leuke topictitel.![]()
Trusten MutZ
Is goed, momentje!quote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Broekie het volgende:
Noortje, zou je de OP misschien leeg kunnen maken en opnieuw kunnen copy/pasten vanaf de bron?
Floris was een haakje vergeten...
als het bier ook gratis is ben ik erquote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al had je gratis kaartjes weggegeven , ze moeten mij er dood heen dragen wil ik daarna kunnen luisteren.
Ik vind haar echt geweldig en zit al heel lang van "omgzzzz als zij komt móet ik erheen!"quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al had je gratis kaartjes weggegeven , ze moeten mij er dood heen dragen wil ik daarna kunnen luisteren.
Gratis bier? waar??quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het bier ook gratis is ben ik er
quote:
Hey! ook jij kunt te ver gaan!!quote:
Met de huidige lengte moet direct editten volgens mij geen probleem meer zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:21 schreef Broekie het volgende:
Noortje, zou je de OP misschien leeg kunnen maken en opnieuw kunnen copy/pasten vanaf de bron?
Floris was een haakje vergeten...
(Of mag je tegenwoordig met de kortere lengte van de OP de OP ook meteen aanpassen?)
quote:
gelukkig kijken en luisteren niet negatief bij annemieke , maar past ze ook op de uitzending volgende week maandagquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop btw. wel dat Annemieke de laatste dj in het Glazen Huis wordt. Heb er (op z`n zachtst gezegd) niet echt problemen mee om nou 5 dagen tegen haar aan te kijken![]()
Qua uiterlijk inderdaad niet verkeerd (+ fijne muzieksmaak) maar of ze echt een toegevoegde waarde zal zijn? Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Paul Rabbering met al zijn tv ervaring de nummer 3 zal zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop btw. wel dat Annemieke de laatste dj in het Glazen Huis wordt. Heb er (op z`n zachtst gezegd) niet echt problemen mee om nou 5 dagen tegen haar aan te kijken![]()
Ook geen problemen meequote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua uiterlijk inderdaad niet verkeerd (+ fijne muzieksmaak) maar of ze echt een toegevoegde waarde zal zijn? Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Paul Rabbering met al zijn tv ervaring de nummer 3 zal zijn.
Daar verwacht ik dan ook wel wat van.
Ik denk ook Paul. Wordt ook leuk afkicken voor hem, of is hij ondertussen al gestopt met roken?quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua uiterlijk inderdaad niet verkeerd (+ fijne muzieksmaak) maar of ze echt een toegevoegde waarde zal zijn? Ik durf het niet te zeggen. Ik denk dat Paul Rabbering met al zijn tv ervaring de nummer 3 zal zijn.
Daar verwacht ik dan ook wel wat van.
samen met giel junkie spelen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk ook Paul. Wordt ook leuk afkicken voor hem, of is hij ondertussen al gestopt met roken?
Junkie FMquote:Op maandag 1 december 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
samen met giel junkie spelen.
Ben het opzich wel met je eens betreft het DJ talent maar de jock moet zich ook staande weten te houden voor een grote groep mensen. Sorry dat ik het zeg maar ik vind Coen een vrij matige jock. Daar is weinig spectaculairs aan, imo. Hij heeft wel een gezicht waarmee je wel op de buis kan verschijnen (imo). Ik denk dat zoiets toch wel erg belangrijk is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook geen problemen mee
En ik vind dat het in eerste moet gaan om dj talent en niet om tv talent. Dat het op tv wordt uitgezonden, ok maar dat is niet het primaire doel ervan imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |