Senseo is geen koffie, dat is een soort chemische mix met een koffiesmaakje.quote:
We hebben een kenner!quote:Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Senseo is geen koffie, dat is een soort chemische mix met een koffiesmaakje.
Koffie komt hier uit:
[ afbeelding ]
Wat betreft hoeveelheid kun je dan niet echt missen, wil moet je erop letten dat je er niet teveel water in doet waardoor de koffie er in het midden uitkomt en dat je hem goed genoeg dichtdraait.
Sorry.quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
LasTeR, Allure en deepart: Slinger MSN aan en ga daar lekker verder keutelen ipv het verbaggeren van topics met jullie oeverloze geleuter.
Vooral deepart en LasTeR hebben een kapot toetsenbord of een hersenbeschadiging. Heren, kappen met het verkloten van topics. Reageren kan in het FB-topic.
Bij senseo hoef je inderdaad niks te doen om het te verneukenquote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Allure_ het volgende:
DAT HOEFT BIJ SENSEO HELEMAAL NIET.
koffie gebrek, bio?quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
LasTeR, Allure en deepart: Slinger MSN aan en ga daar lekker verder keutelen ipv het verbaggeren van topics met jullie oeverloze geleuter.
Vooral deepart en LasTeR hebben een kapot toetsenbord of een hersenbeschadiging. Heren, kappen met het verkloten van topics. Reageren kan in het FB-topic.
Nee, heb koffie zat op vandaag.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef Painted_Horse het volgende:
Koffie kan mij niet sterk genoeg, dus hoe rechter de lepel blijft staan hoe beter..
quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef snorfiets het volgende:
hehe ik kon vroeger wel koffie zetten maar ik ben het gewoon vergeten
weet het aantal schepjes niet meer!
x
Jaaa daar heb ik er ook 2 vanquote:Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Senseo is geen koffie, dat is een soort chemische mix met een koffiesmaakje.
Koffie komt hier uit:
[ afbeelding ]
Wat betreft hoeveelheid kun je dan niet echt missen, wil moet je erop letten dat je er niet teveel water in doet waardoor de koffie er in het midden uitkomt en dat je hem goed genoeg dichtdraait.
Eenschquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Koffie![]()
Alleen zwart.
En zo sterk mogelijk
Man naar mijn hartquote:Op dinsdag 2 december 2008 04:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Koffie![]()
Alleen zwart.
En zo sterk mogelijk
Fijn om je trog bij te vullen maar, hebben ze op je werk dan geen koffieautomaat?quote:Op woensdag 3 december 2008 03:31 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
O.a. zoëen hebben wij op het werk:![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |