Schijnt een dodelijke spits te zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Blind zit op dit moment in Denemarken, voor Baye Djiby Fall.
Aan de andere kant, als ze met Berg aankomen is het weer 'bord-op-schoot-scouting'quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
O god, de zogenaamde opvolger is alweer bekend, en het gaan om een of andere gare Afrikaan waarvan je eerst zijn naam 10x moet lezen voordat je hem uit kan spreken
Nou en? Ik snap dat het om het geld gaat weer., maar als je KJH nu weer laat gaan dan is de hele "revolutie" bij Ajax, al die nieuwe mensen voor Jan Lul geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan krijgen ze nog maar 7 milljoen ....
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
O god, de zogenaamde opvolger is alweer bekend, en het gaan om een of andere gare Afrikaan waarvan je eerst zijn naam 10x moet lezen voordat je hem uit kan spreken
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoegquote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik word er echt moedeloos van... Hou nou je poot eens stijf, stelletje ruggengraatlozen bij Ajax. Wat moeten we nou met 20 miljoen?
Ow en zn reactie ernaquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Breach het volgende:
Als we toch al herinneringen aan het ophalen zijn...
Je vergeet Babel voor 18 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Kezman? Robben? Van Bommel?
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
Waren ze 1 dag eerder geweest was ie vast wegquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoeg
Wat een aanwinst weer voor VBLquote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendam
Moppersmurf; 'Ik haat Moffen'quote:
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietigingquote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik zou het niet zo'n slechte zet vinden. Cvitanich is weer bijna fit, kan hij laten zien waarom hij al opvolger van KJ is gehaald.
Dat is ook lekker belangrijkquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wat dachten ze in de zomer:quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij oordelen van een afstand, weten dus niet wat er wel of niet speelt. Het feit dat ze in de zomer 42 miljoen weigerde zegt wel genoeg
Jawel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
20 miljoen.. crap dat is niet veel.. toch?
Ik snap dat jullie pissig zijn dat dit nu is, maar om nou meteen zó kinderachtig te doen? Wat dacht je dan? Dat we Rooney gingen halen? Ajax moet het van zulke spelers hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Weer zo'n zogenaamd nietszeggend talent die natuurlijk alleen Ajax is opgevallen
Werd dat ook niet bij Chivu, Maxwell, Trabelsi en Ibrahimovic gezegd?quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef Frasier het volgende:
Weer zo'n zogenaamd nietszeggend talent die natuurlijk alleen Ajax is opgevallen
Inderdaad ook Babel. En Heitinga voor 10 miljoen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Kezman? Robben? Van Bommel?
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
U riep?quote:
Sja, ik snap wel meer niet, waarom Silva niet meer speelt, wat Gabri verkeerd gedaan heeft etc. En nu dus ook waarom ze er ook maar voer denken om KJH voor dat schijntje te verkwanselen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |