Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.quote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Timmehhh het volgende:
PSV doet het toch een stuk beter met de verkopen.
hmmm, zit de bank bij Madrid ook zoquote:
Ze leren het ook nooitquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Had hem godverdomme dan een half jaar eerder verkocht voor het DUBBELE. Maar nee, een half jaar later loopt hij vrolijk voor 20 miljoen MINDER weg...
Vergeet Babel niet: 18 miljoenquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Kezman? Robben? Van Bommel?
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
Dat is niks vergeleken met 40 miljoen nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
20 miljoen is een goede prijs voor Huntelaar imo.
Doet ie het of doet ie het niet..quote:Blijft-ie of gaat-ie?
Door al het geld vergeet ik spelersquote:
Berg is ook de enige haalbare spits en in mijn ogen ook de meest logische vervanger.quote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is sneller inderdaad. Maar wel hetzelfde soort speler.
Koelbloedig in het afronden van kansen, sterk in de 16, kopsterk, tweebenig en heeft goed oog voor de ruimte.
Meevoetballend is hij wat minder, maar dat heeft Huntelaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |