Ze zeggen dat de berichtgeving niet klopt, dat kan vanalles zijnquote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is ook weer overdreven, ik denk niet dat ze mogen liegen omdat de beurs niet open is.
Tattoo al gezet?quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
AZ kampioen. Zoals ik dat al weeeeken roep...
Echt, als je naar aanleiding van dat bericht op de site van Ajax denkt dat de transfer van Huntelaar naar Real definitief van de baan is dan is er maar één reactie mogelijk:quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Leer lezen kankersukkel tis HOAX
quote:Op maandag 1 december 2008 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joden he, altijd handel
Grafjaxquote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Fritztiaan het volgende:
verkapt; Het grote lach hier ajax uit topic![]()
Zonder Huntelaars blijft er weinig over van Grafjax
Je weet dat Huntelaar niet mee speelde bij die 4-1?quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahahaha
Dachten ze in Amsterdam na de 4-1 al het kampioenschap in de tas te hebben
Veel succes met die huilebalk nu vooraan in de spits SuAUAUAUArez
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je weet dat Huntelaar niet mee speelde bij die 4-1?
Alsof een winst tegen PSV tegenwoordig nog iets zegtquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahahaha
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee klopt. Tegen AZ en Utrecht ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou ze waanden zich al bijna kampioen hier en in het stadion.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof een winst tegen PSV tegenwoordig nog iets zegt![]()
WTFquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:41 schreef Posdnous het volgende:
Uit de ouden doosch...
[ afbeelding ]
Hala Madrid
Nee. Twentequote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
AZ kampioen. Zoals ik dat al weeeeken roep...
Met Lazovic en Koevermans in de spits heb je idd recht van spreken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahahaha
Ja. Alles beter dan die huilebalk bij jullie voorin. Met zijn haarbandje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:58 schreef Bellic het volgende:
[..]
Met Lazovic en Koevermans in de spits heb je idd recht van spreken.
Sowieso psvquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
De_Boswachter
Met zijn gehuil over psv
En dat is dan ook nog modjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
De_Boswachter
Met zijn gehuil over psv
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Alles beter dan die huilebalk bij jullie voorin. Met zijn haarbandje.
Fag.
Jij had al lang bij je moeder op schoot zitten huilen dat ze je pijn hebben gedaan als je zoveel trappen en stoten zou krijgen man, huiliequote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fag.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens
Lazovic is de grootse jankbal, pleurisboerquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fag.
Mensen die niks met voetbal hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef GuyFawkes het volgende:
voetbaldiscussieswij zijn beter, nee wij.
Komt doordat de gemiddelde voetbalfan ronduit dom is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef GuyFawkes het volgende:
voetbaldiscussieswij zijn beter, nee wij.
Integendeel. Echter ga ik geen kansloze discussies aan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die niks met voetbal hebben
Als er 1 plaats is waar ik veel voetbalfans tegen kom is het bij mij op de universiteitquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt doordat de gemiddelde voetbalfan ronduit dom is.
Die de 1-0 maakte?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fag.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als er 1 plaats is waar ik veel voetbalfans tegen kom is het bij mij op de universiteit
"De Schrijfwijzer maakt geen bezwaar tegen een zin als Echter, het komt zelden voor. In de zin die op echter volgt, treedt geen inversie op: Echter komt het zelden voor is uitgesloten. De plaatsing van echter aan het begin van een zin is niet voor iedereen aanvaardbaar; dit gebruik wordt ook wel beschouwd als een anglicisme (However,...). In de jongste druk van de ANS wordt hiertegen geen bezwaar meer gemaakt."quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Integendeel. Echter ga ik geen kansloze discussies aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |