quote:
Hmm, dat was exact hetgeen ik dachtquote:
Misschien omdat hij daar niet wilde voetballen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Slomy het volgende:
Wat ik dan wel weer een beetje raar vind is dat ze in de zomer schijnbaar een bod van 40 miljoen van manchester city hebben geweigerd......
quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
AZ kampioen. Zoals ik dat al weeeeken roep...
Ik denk idd dat de voorzitters en penningmeesters in het noorden des lands momenteel wel eventjes aan het bellen zijn om de taktiek te besprekenquote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Adidah het volgende:
Ach joh, gewoon weer wat leuke spelers bij onze satelliet clubs Groningen of Heerenveen kopen.
De fans nog bozer dan ze al warenquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef borisz het volgende:
Groningen blij dat Ajax weer miljoenen overmaakt naar Grunn.
Niet zeuren. Ze krijgen Silva weer terugquote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef Michel. het volgende:
Gvd en dan halen ze Berg bij Groningen weg dus, en dan ook een tweede speler, onder het motto we zijn toch ff lekker bezig.
HOAXXXquote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef Bellic het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68197
JAAAAAAA NEGERSSSSS
Leer lezen kankersukkel tis HOAXquote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef Yozzz het volgende:
Huntelaar speelt dit seizoen aardig, en tóch is zijn waarde gehalveerd!Entertainment-factor 10!
Ik geloof dat bericht niet.quote:
Maakt niet uit, entertainment!quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Leer lezen kankersukkel tis HOAX
MvBquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Sensation89 het volgende:
De beste spits van Ajax zit op de bank en bepaalt de opstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |