quote:
Stand deel 1361:quote:
Plaats het antwoord als een spoiler, want googlen mag nietquote:Op donderdag 4 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Mocht iemand het antwoord weten, gelieve een (online) encyclopedie te raadplegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu niet meer de noodzaak nog vragen te stellen, te antwoorden of te controleren.
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Oké:Degene die het antwoord weet , weet het zeker hopen we en dan mag ie zelf de punten doen etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu niet meer de noodzaak nog vragen te stellen, te antwoorden of te controleren.
Trusten en tot morgen
![]()
![]()
die is inderdaad op 2 beland. Lost is ook niet goed, ook 2quote:Op donderdag 4 december 2008 02:04 schreef ScottTracy het volgende:
Girl is goed denk ik dan... al dacht ik dat die op 2 was blijven steken. Maar ik kan me geen ander nummer bedenken die op 1 kan hebben gestaan.
ook 2quote:Op donderdag 4 december 2008 02:14 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee... ik hou het allemaal toch wel aardig bij dacht ik. Gok op Nobody's Wife (maar ook een #2 of #3 hit volgens mij)
yepsquote:Op donderdag 4 december 2008 02:15 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben het toch wel 'gewoon' over de Top 40 he?
nummer 4quote:
je hebt het antwoord al een keer bijna gegevenquote:
en Yuri gaat er met de punten vandoorquote:Op donderdag 4 december 2008 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
ze heeft nog nooit een nummer 1 hit gehad?
Jeejquote:Op donderdag 4 december 2008 02:25 schreef Szura het volgende:
[..]
en Yuri gaat er met de punten vandoor.
sorryquote:
Wikipedia mag dan ook niet meespelenquote:Op donderdag 4 december 2008 02:26 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Was weer te laat
quote:Op donderdag 4 december 2008 02:30 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Frost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |