quote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
wie gaat alles linkjes uit het vorige topic knippen en plakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus![]()
Zoiets, Sander ligt ziek op de bank, Koen sliep even een uurtje, en ik dacht goh laat ik de dames van FoK het even makkelijk maken....quote:
Misschien kan een modje of cattie em nog in de OP zettenquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:13 schreef bixister het volgende:
fijn LL! laat de spoiler-tag maar weg hoor, wat mij betreft!
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
Ik kwam net een leuke site tegen: www.metzonderjas.nl
Wil iemand die, in het juiste topic plaatsen (over webwinkels?) Kan het zo, snel niet vinden.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef Webkim het volgende:
Zijn jullie klaar voor een heule leuke?
Moeders van dochters: NIET klikken wegens gevaar van bankroet enzo!
Owhhhhh!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef Webkim het volgende:
Zijn jullie klaar voor een heule leuke?
Moeders van dochters: NIET klikken wegens gevaar van bankroet enzo!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik hier een suggestie doen? Of niet toegestaan?
http://www.coccinelle.nlzowel de webshop als de winkel
en de outletstore in Rotterdam van hun
Kheb er vorige week het Tommy Hilfiger knuffelkonijn en 2 Tommy pakjes gekochtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik tegenover het plaza waar zij zitten. Toen ging ik bijna elke pauze even langslopen en kijken (en af en toe kopen).
Oh ik wil er even aan toevoegen dat de beren echt superzacht en knuffelig zijn. Yara heeft er 1 gekregen van Sinterklaasquote:Op maandag 16 februari 2009 10:58 schreef Ireth het volgende:
Steun een goed doel en geef een lieve bereknuffel kado!
[ afbeelding ]
http://www.kikaberen.nl/
Mijn neef en nicht zijn verkooppunten voor Utrecht en omgeving voor de Kikaberen! Steun Kika! Koop ook een beer (of 2) of een sleutelhanger! Steun Kika!
Voor overige verkooppunten in jouw regio kijk op http://www.kika.nl/
dat is absoluut waar!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:17 schreef TearSong het volgende:
[..]
Oh ik wil er even aan toevoegen dat de beren echt superzacht en knuffelig zijn. Yara heeft er 1 gekregen van SinterklaasSint had ze overigens ook in Utrecht gehaald
Leuk zijn ze BE! Fijne site he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben verliefd geworden op schoentjes daar!
[ afbeelding ]
Dat kan toch wel voor een jochie?
Ik heb er een shirtje van gekregen voor Thomas en ik vind de bedrukking heel slecht. De prints zijn van een soort folie, wat in de was ws. snel gaat scheuren en de hoekjes zitten nu al niet overal heel goed vast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft iemand ervaring met de kleertjes van www.joepiedepoepie.nl ? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en of ze een beetje snel leveren na betaling.
Vertel mij watquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jasses waarom doe je datveel te leuke dingen voor meisjes ook!
Erg man. Ik ben op die winterjas die al op de site staat. Met die boom op de achterkant. Ik zou bijna hopen dat Jolie uit de Hema jas is gegroeid aanstaande winter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vertel mij waten die winkel zit nog in Amsterdam ook
Wat leuk, Luchtbel, een maandje Amsterdam!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Erg man. Ik ben op die winterjas die al op de site staat. Met die boom op de achterkant. Ik zou bijna hopen dat Jolie uit de Hema jas is gegroeid aanstaande winter.![]()
en daar ben ik ook echt op!
Nog twee weken en dan heb ik een maand lang een huis in Amsterdam. I love itmaar nu wil ik echt naar die winkel. Begrijp je!
En ik weet nog een adresje waar ze naartoe moetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leuk, Luchtbel, een maandje Amsterdam!
En dat je dan naar die winkel moet, lijkt me niet meer dan normaal
Ik ben net dus in die winkel geweest en het is echt TE leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jasses waarom doe je datveel te leuke dingen voor meisjes ook!
Het lijkt heel erg op een standaard voedingskussen en die zijn op zich heel handig, ook voor de as mama om mee te slapen of lekker te liggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik word bijna oom en zit eraan te denken dit cadeau te doen
[ afbeelding ]
Hebben mensen de comfy big ook en wat zijn jullie ervaringen ermee?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
even ter info, ze hebben hier nu uitverkoop schoentjes voor de helft van de prijs enzo
Die onderstequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:29 schreef Poppejans het volgende:
Volgens mij staat deze er nog niet bij
www.kleinezebra.com
Ik heb er net 2 ledikantlakentjes besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij heb je daar wettelijk toch gewoon recht op hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ze doen alleen aan ruilen en niet aan geld terug.
Oooh Wat een gave jurkjes en slofjes hebben ze hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:46 schreef Pvoesss het volgende:
Zou je mij willen pmen met welke winkel?? ik snap dat je het publiekelijk nog niet neer wilt zetten.
En de webwinkel www.musjes.com moet hier ook echt tussen.![]()
![]()
Ook nog een erg ecofriendly!!
Super mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:42 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah ik heb die ook!!![]()
Ben er zo verliefd op
Ja en wanneer je weer voornemens bent te gaan bestellenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef snoopy het volgende:
ik heb dingen besteld. Zal jullie laten weten of de kwaliteit etc. goed is
Zeker met Hello Kittyquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef miss_sly het volgende:
guuz, ik heb vandaag 4 maillotjes bij h&m gekocht. hele leuke
nee, jiust niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Zeker met Hello Kitty. Nee serieus, wat voor soort dan?
Hmmm dat klinkt zo verkeerd nog niet. Ik ga binnekort maar weer eens de stad in. Voordeel van een dochter is wel dat ik voor mezelf nauwelijks meer wat koop, raak echt al voldaan wat dat betreft als zij er leuk uitzietquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nee, jiust niet!
een gewone paarse, een lila met witte stippen, een gestreepte met zwart/wit/roze/lichtgrijs en een donkerbruine met een vorlijk gekleurde uit.
het is al binnen en net zo leuk als op de site! En ook fijne zachte stofjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef snoopy het volgende:
ik heb dingen besteld. Zal jullie laten weten of de kwaliteit etc. goed is
wij hebben deze als kadootje gekrgen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij staat ie er nog niet tussen maar ik kwam in een tijdschrift de winkel www.ukkus.nl tegen.
Even snel doorgebladerd en er staan wel leuke dingen bij![]()
*en nu snel weer weg uit het topic voor mn geld weer op is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij staat ie er nog niet tussen maar ik kwam in een tijdschrift de winkel www.ukkus.nl tegen.
Even snel doorgebladerd en er staan wel leuke dingen bij![]()
*en nu snel weer weg uit het topic voor mn geld weer op is
Dit jurkje is GEWELDIG! Hebben... en heb ook een creditcard. Wel een man die niet blij wordt van de rekeningen..quote:
Leuke kleertjes Macka66!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef Macka66 het volgende:
Deze mist nog (vind ik), met leuke biologische kinderspullen:
http://www.greenjump.nl/
Ze hebben zelfs lawaaispeelgoed dat niet op batterijen loopt maar dat je op kunt winden
He die kende ik nog niet, bedankt!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Stiemie het volgende:
Retrospullies: http://www.kleinedruif.nl/vintage/;jsessionid=346E5173C0230FA4AC94C4BBF3DA76DD?Vintage=Speelgoed&_lang=nl
Oh my! Die brandweerkazerne had ik toen ik nog een mini was! Mijn ouders hebben hem nog steeds en dat ding is echt onverwoestbaar. Je kunt erop staan, hem van de trap gooien etc.. hij gaat NIET stuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, bedankt!
Word helemaal hebberig van die oude Fisherprice ''little mart'' en brandweerkazerne
Ik sta open voor suggesties.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef trui het volgende:
DJRandall (zijn vrouw), ik neem aan dat je het over de webwinkel in je signature hebt? ziet er leuk uit! maar ik vroeg me af waarom je die vilt-werkjes 'schilderijen' noemt. die hebben toch niks met schilderen te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Wat een leuk spul, zeker als je een kindje hebt dat Teun of Gijs heet is zoiets leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
www.pietertjeappelpit.nl voor de mensen met nostalgie naar de aap, noot, mies tijd.
quote:Ah, thanks! Die kenden we nog niet!Op zondag 24 oktober 2010 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
www.dpam.com heeft ook heel mooie kleding..
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ah, thanks! Die kenden we nog niet!
quote:oh ik moest er gewoon om lachenOp zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef m@x het volgende:
Mag je hier alleen tips posten als je alle topics van voor naar achter bestudeerd hebt? Er zal wel vaker een dubbele link voorbij komen. Beetje flauw om daar dan op zo'n manier op te reageren.
quote:Heet dat niet 'ongi' in deze kringen?
quote:Precies, het was niets persoonlijks tegen hem, het ging erom dat er hier grooote DPAM-fans zitten. Vandaar dat ik het een grappige post vond.Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Van mij was ook een garpje met heul veul zelfspot vooral. Ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
ppprrrrft... soms vind ik vrouwen zo vermoeiend....
hier doet hij het weerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef trui het volgende:
boehoe, bestaat www.bellenhaus-online.de niet meer??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |