Dit dus.quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.
Buiten dat ik geen code zie, is een code wel heel anders dan een link m.b.t. google.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef jonathanlipton het volgende:
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Ik sluit aan achter in de rij...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Loohcs het volgende:
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
Beetje flauw dit, ik heb mijn w8woord van 'phuturistixxx' niet meer, maar je gooide een tijdje terug een topic van mij dicht om een zelfde soort actie:quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op(PM'en kan dus
)
let op de 25,- overstap actie!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Mrkoen het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
Interpolis StudentenZorgverzekeringquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Mallet het volgende:
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken! Alleen na een tijdje op die site rond te hebben gekeken vond ik het nog steeds onduidelijk of je hiervoor nou Rabo-klant moest zijn.. Het komt ook terug bij de berekening van je premie geloof ik. Uiteindelijk heb ik het maar laten zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Interpolis StudentenZorgverzekering
Dit is ook een goedkoop alternatief![]()
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.![]()
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
Zie PMquote:Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Game_Error het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |