abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:34:01 #26
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_74894634
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik zit nu inmiddels al een paar jaar bij Anderzorg en ben zeer tevreden over hun werkwijze.
Nooit een te late betaling ontvangen, of een te late reactie op een vraag of declaratie. Geen geklooi met premies die te hoog zijn, niet afgeschreven, wel afgeschreven en toch herinneringen etc.
Ook wordt er na gebruik van een dienst die binnen de eigen risico valt, netjes een overzicht gestuurd. U heeft dit gebruikt, de kosten zijn dit, u heeft een eigen risico van dat en u dient dus zoveel nog te betalen.
Kortom, geen enkel probleem met Anderzorg, prima service en altijd netjes op tijd informatie etc.
Dit dus.
pi_74897038
Ik heb ook zo'n bon waarmee we allebei 25 euro krijgen als ik je aanmeld als vriend. Werkt perfect dus wie 25 euro wil verdienen kan me pmmen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:23:45 #28
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74899210
heb laatst nog een declaratie van 100 euro ingediend van 2 jaar geleden en die is netjes betaald door anderzorg

Al jaren klant daar en tot zover kan ik niets anders zeggen dan
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 23:23:42 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74901430
Als studentzijnde kom ik 50 cent goedkoper uit en dan heb ik alleen de basis. Bij interpolis heb ik dan tenminste nog een aanvullend pakketje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74971175
Zit inmiddels ook ruim een jaar bij Anderzorg, gelukkig geen gebruik van hoeven maken. Voordeel is dat het onderdeel is van Menzis, en deelt de gecontracteerde zorg: je kunt dus bij (bijna) alle ziekenhuizen terecht.
Ik heb een link gekregen voor 25 euro korting via acite "tip een vriend".
Als je jong en redelijk gezond bent is Anderzorg een prima, maar met name voordelige keuze.

[ Bericht 15% gewijzigd door Five_Horizons op 25-11-2009 19:12:22 (linken is dan weer niét nodig.) ]
pi_74997031
Helemaal happy met Ander Zorg hier. Hebben alleen de basisverzekering met volledig eigen risico.

In 2009 is dat zelfde volledig eigen risico helemaal op gegaan Om een lang verhaal kort te maken, dat was allemaal prima geregeld. Rekening ziekenhuis is naar Ander Zorg gegaan, Ander Zorg heeft bij ons gedeclareerd.
Heb ze 1 keer moeten bellen en dat ging ook prima. Ik blijf lekker zitten...kan via Unive met werkgeverskorting maar dat is nog steeds duurder
pi_75001316
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Mocht je een verzekering afsluiten, dan loont het in ieder geval om te zoeken naar kortingsacties (bijv via marktplaats/kennisenkring).
pi_75001378
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef jonathanlipton het volgende:
Codes plaatsen voor korting met Unive Zekur mag wel, maar links voor korting met Anderzorg mag niet? Het beleid is mij een beetje onduidelijk.
Buiten dat ik geen code zie, is een code wel heel anders dan een link m.b.t. google.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75020626
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_75021242
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef Loohcs het volgende:
Ik 'zoek' ook nog een nieuwe AnderZorg-klant. PM me als je 25 euro wilt verdienen.
Ik sluit aan achter in de rij...
Wil je naar Anderzorg en 25 euro verdienen? PM even
Je mag 10 "fok-vrienden" aanmelden dus...

Ik zit nu 1 jaar bij Anderzorg met max eigen risico, ik heb alleen een tandartsfactuur gedeclareerd en had het geld zeer snel binnen.
Mijn moeder heeft de declaratie op dezelfde dag op de bus gedaan en kreeg het geld pas veel later. (CZ geloof ik)

[ Bericht 8% gewijzigd door tralalala op 27-11-2009 15:12:32 ]
pi_75022149
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden dat ook gedaan. Ik zat zelf bij Zekur, maar die zijn nu 4 euro duurder (volledig eigen risico) en m'n vrouw zat bij Anderzorg. Ik heb zitten kijken in de voorwaarden, maar het feit dat ik nu overstap, levert ons, voor zover ik kan zien, naast de laagste premie, ook nog eens ¤50 op (PM'en kan dus )
Beetje flauw dit, ik heb mijn w8woord van 'phuturistixxx' niet meer, maar je gooide een tijdje terug een topic van mij dicht om een zelfde soort actie:

Overstappen naar Oxxio?

En toen was het forum niet bedoeld voor dat soort dingen. Nu behaal je zelf het voordeel en mag het ineens wel... beetje achterbaks.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:28:46 #37
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_75172805
ik wil ook overstappen naar Anderzorg, iemand die 25 euro wilt verdienen kan me een PM sturen
al voorzien

[ Bericht 24% gewijzigd door Pwn_zoon op 02-12-2009 20:14:38 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  woensdag 16 december 2009 @ 00:01:49 #38
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_75672843
nog iemand die 25 euro wil verdienen? Pm me want ik ga overstappen van cz naar anderzorg. Hoor het wel.
Look who's back in the wrong place at the right time
  woensdag 16 december 2009 @ 00:45:09 #39
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_75673965
gestuurd tomegel;)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_75689796
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:31:34 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_75690630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Mrkoen het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben dit jaar bij Menzis gezeten. Om de maandlasten toch wat te drukken zijn we ook eens naar AnderZorg gaan kijken. Scheelt echt een hoop in de kosten. Vorig jaar durfde ik het nog niet aan gezien de vele negatieve berichten over AnderZorg. Dit jaar vind ik niet heel veel recente berichten over AnderZorg. Geen nieuws is goed nieuws I guess. Denk dat we het toch maar eens gaan proberen.
let op de 25,- overstap actie!
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_75690855
Ik kom via Google dit draadje tegen en zit inmiddels een jaar bij Anderzorg. Was eigenlijk aan het vergelijken met Unive Zekur, maar daar heb je geen 'vrije' zorgkeuze (die bijvoorbeeld maar 11 ziekenhuizen in heel Nederland). Vandaar dat deze optie afvalt voor mij. Verder is het een prima zorgverzekering als je het mij vraagt (zeker met het Jong pakket erbij, combinatie tandarts en extra aanvullend), nooit problemen mee. Declaraties worden snel uitbetaald en geen vreemde rekeningen. Voor jongeren/studenten lijkt het me de beste optie. Contact via e-mail en het chatprogramma werkt prima, zo heb ik onlangs nog een nieuwe verzekeringspas gekregen, was binnen een week geregeld na 1 mailtje.

Ik heb ook nog een link voor de 25-euro actie, DM me maar even als er nog geïnteresseerden zijn.

PS: kom hier wel eens vaker, maar nog nooit gepost. Nu kan ik er geld aan verdienen, dus was de stap wat minder groot
pi_75697009
Ben er sinds vorig jaar verzekerd, kwam er bij de prolongatienota achter dat ze ook lenzen vergoeden tot een maximum van 100 euro, factuurtje opgestuurd en binnen 2 weken uitbetaald. Dus wat dat betreft prima.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_75698308
Niet zo'n zin om nog een apart topic te maken dus doe ik het hier wel bij in:

Ik kreeg laatst een mailtje van National Academic
Iemand ervaring met hen?

Het ziet er tot nu toe wel redelijk uit, 84 euro voor basis+aanvullend en gratis tandarts omdat ik onder 22 ben, onder andere in de aanvullende verzekering:
* vaccinaties in verband met buitenlandse studies, stages of reizen: 100% vergoed
* brillen / lenzen: ¤ 230,- per twee jaar
* fysiotherapie: 100% tot maximaal ¤ 200,-
* alternatieve geneeswijzen: 80% tot maximaal ¤ 200,-
* condooms: ¤ 20,- per jaar
* korting op de ooglaseren, cosmetische ingrepen, sauna, sportschool, etc…

Vooral zoveel voor lenzen spreekt me wel aan, ik krijg p[ het moment 60 euro in 3 jaar, en aangezien ik lenzen heb zou 230 euro in 2 jaar erg veel uitmaken voor een premie die gelijk blijft.

Verder vroeg ik me af of iemand weet hoeveel je voor littekenbehandeling van acne vergoed krijgt in de basis, ik heb het nog nergens kunnen vinden.

edit:
Vergeten dat die ander nu ook bovenaan staat, sorry
Beneath the gold, bitter steel
pi_75700049
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
pi_75700606
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Mallet het volgende:
Ik stap per 1 januari over van Groene Land Achmea (collectief) naar AnderZorg.. Volgens mij is Zekur (alleen die naam al) van Univé de allergoedkoopste voor jongeren, alleen daar heb je nogal een beperking in je zorgkeuze. Bij AnderZorg kan je iig je huisarts, tandarts en ziekenhuis zelf kiezen. Dat is toch wel belangrijk.
Interpolis StudentenZorgverzekering

Dit is ook een goedkoop alternatief
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
pi_75700708
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef tralalala het volgende:

[..]

Interpolis StudentenZorgverzekering

Dit is ook een goedkoop alternatief
Ik wou me hier afgelopen jaar verzekeren maar ik kreeg een brief dat het niet kon omdat ik geen rabo klant was.
Paar weken later een brief gekregen dat het een fout was en of ik niet alsnog daar heen wou gaan, maar toen had ik me al aangemeld bij Anderzorg.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken! Alleen na een tijdje op die site rond te hebben gekeken vond ik het nog steeds onduidelijk of je hiervoor nou Rabo-klant moest zijn.. Het komt ook terug bij de berekening van je premie geloof ik. Uiteindelijk heb ik het maar laten zitten.
  donderdag 17 december 2009 @ 15:28:41 #48
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_75731467
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
ff wachten nog
pi_75731564
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:28 schreef Game_Error het volgende:
Ik denk dat ik komend jaar ook amar voor anderzorg ga, iemand nog een code over?
Zie PM
pi_75819492
ik heb ook een linkje voor die actie van anderzorg als iemand nog interesse heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')