Neenquote:
Een meter buitenspel, maar dat boeit niets. Vrije trap, N'Kufo schiet op Neuer, afvallende bal tikt Wielaert in.quote:
Inderdaad..?quote:
Sinds wanneer is Twente Duits?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef toma het volgende:
[..]
kut moffen altijd hetzelfde verhaal.
Een erg koude.quote:
nogal die gast past zich snel aan het Nederlandse niveau scheidsrechters niveau aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Fiskus het volgende:
[..]
!
Wat een incompetente scheids trouwens
Die zal straks als Alain Hamer gele kaarten geven denk ikquote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef toma het volgende:
die scheids houdt het wel heel kort.
Nee! Haphap!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ligt Enschede niet in Duitsland dan?
Ik hoop het voor hemquote:
816 Teletekst wo 03 decquote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is de stand in de poule?
quote:
waar voer ik dat in in het programma ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nee! Haphap!
http://127.0.0.1:8902 sopcast
Hij moet het dieet van Van Beukering 's proberen. Tel.nr. zal ie nog wel hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Janssen..![]()
Ik blijf het een matige speler vinden.
Hij heeft wel een leuke traptechniek, maar verder....
Je kan het gewoon niet hebben dat ie niet naar FCG is gegaanquote:Op woensdag 3 december 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Janssen..![]()
Ik blijf het een matige speler vinden.
Hij heeft wel een leuke traptechniek, maar verder....
Hij is toch al aardig afgevallen voordat ie na Twente ging en sinds ie bij FCT nog iets meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij moet het dieet van Van Beukering 's proberen. Tel.nr. zal ie nog wel hebben.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ie niet naar FCG is gegaan![]()
Hij trapt er nog wel een vrije trap in ( heeft ie volgensmij weer op geoefend sinds die bij Twente zit )
nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Demouge niet iets voor Schalke?
Sopcast aan laten staan en open in vlc player ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 21:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
waar voer ik dat in in het programma ?
Ja, we geloven best dat je een tv hebt, daar hoef je dit soort posts niet voor te plaatsen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef leonnekes het volgende:
Geel Brama
Ik vind dat ie nog steeds een dikke kop heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is toch al aardig afgevallen voordat ie na Twente ging en sinds ie bij FCT nog iets meer.
als er één is iemand niet moet zeuren over andermans posts dan ben jij het wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we geloven best dat je een tv hebt, daar hoef je dit soort posts niet voor te plaatsen.²
En daarom ben ik het dus met je eens. We zitten gewoon op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef toma het volgende:
[..]
als er één iemand niet moet zeuren over andermans posts dan ben jij het wel.
Zeker. Toen Zlatan nog bij Ajax zat werd hij nog wel eens met hem vergelekenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Die Kuranyi is ook maar een waardeloze speler in mijn ogen
Ja, inderdaad, daar hoef je geen helderziende voor te zijn. Je ziet helemaal niets Braziliaans aan zijn spel. Hij speelt als een oorwurm.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Vanwege hun voorliefde voor Suske en Wiske wellicht? Qua voetbal kan ik het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker. Toen Zlatan nog bij Ajax zat werd hij nog wel eens met hem vergeleken
Die gast komt op mij altijd over als een soort louche autoverkoper die toevallig op een voetbalveld beland is. Echt zo'n Jacobse (& Van Es) kop.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Ja hé, die ingetogen dijen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
moet telkens aan Urzaiz denken bij die nummer 20 van Schalke
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
moet telkens aan Urzaiz denken bij die nummer 20 van Schalke
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die gast komt op mij altijd over als een soort louche autoverkoper die toevallig op een voetbalveld beland is. Echt zo'n Jacobse (& Van Es) kop.
Enquote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef borisz het volgende:
Kroketten zijn klaar.
Hij heeft zn beste tijd gehad. Hij wordt gewoon oud.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
'N Kufo zit in de vrije val fase van zijn carriere, man wat raakt die néger geen pepernoot meer.²
Ze zijn dan ook met Eric van Muiswinkel bezigquote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
'N Kufo zit in de vrije val fase van zijn carriere, man wat raakt die néger geen pepernoot meer.²
Ja, ik zoek het ook niet in de huidskleur hoek hoor, maar zou hij eigenlijk al 40 zijn? Dat zie je vaak bij die négers dat ze hun ware leeftijd verhullen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef toma het volgende:
[..]
Hij heeft zn beste tijd gehad. Hij wordt gewoon oud.
Dat zijn de tussenstanden van de andere wedstrijden!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
De bel ging in het stadion, dus de kroketten zijn klaar.
Origineelquote:
ik vroeg het me daarstraks ook af. Het zou me niets verbazen als hij al 34 of 35 blijkt te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zoek het ook niet in de huidskleur hoek hoor, maar zou hij eigenlijk al 40 zijn? Dat zie je vaak bij die négers dat ze hun ware leeftijd verhullen.²
Kruidnoot of chocoladepepernoten?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze hebben toch al een nieuwe materiaalman?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Is die Perez niet iets voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |