Twente moet nog tegen PSG, daar drie punten is ook genoeg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een alles of niets wedstrijd voor beide ploegen.
En dan winnen ze ook nog in parijs en eindigen ze eerste in de poulequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:15 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Twente moet nog tegen PSG, daar drie punten is ook genoeg.
2x gelijkspelen zal waarschijnlijk ook genoeg zijn.
Maar laat ze maar gewoon winnen, kan ik relaxt naar parijs
Dit jaar is PSG weer gewoon goed bezig, dus morgen is ons beste kans.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Winnen bij PSG is nog niet zo makkelijk als je denkt. Helaas is die mooie club wel zwaar in verval. Maar ok.
Ik denk dat Twente zeer makkelijk gaat winnen morgen.
Winnen in parijs is niet echt waarschijnlijk maar het zou wel geweldig zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Winnen bij PSG is nog niet zo makkelijk als je denkt. Helaas is die mooie club wel zwaar in verval. Maar ok.
Ik denk dat Twente zeer makkelijk gaat winnen morgen.
Daar teken ik voor!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef poehej het volgende:
[..]
En dan winnen ze ook nog in parijs en eindigen ze eerste in de poule
Droomscenario
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Putdeksels het volgende:
Altijd moeilijk, kiezen tussen twee Duitse clubs.
Doe dan maar Twente.
Volgens mij is er helemaal geen tekort!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Gatalin het volgende:
Wegens een tekort aan Twentesupporters ben ik vanavond als tribunevulling present in de Veste.
VVDquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:24 schreef Dos37 het volgende:
Mark Rutte heeft tijd genoeg gehad [ afbeelding ]
Schijnt net als Engelaar daar geflopt te zijn. Mooi stuk in de krant, bij Schalke hadden ze gedacht kampioen te worden. Dik verlies hier en de kans is groot dat het hoofdstuk Rutte wordt afgeslotenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
Effe naar de verrichtingen van Farfán kijken, maar toch hup Twente.
Het is te vroeg om over floppen te spreken na zo'n korte periode, maar een overtuigend begin is het inderdaad niet. Met name Engelaar is door de meeste supporters al compleet afgeschreven.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Schijnt net als Engelaar daar geflopt te zijn.
Ik denk dat het niveau verschil niet zo heel groot is tussen beide ploegen om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef Kriegel het volgende:
Godverdomme, wat krijgen we nou dan?!![]()
Niet toen ie scoorde maar 3 seconden ervoor bij het eerste schot op doel stond ie bijna op de achterlijn.quote:
Alleen Heerenveen morgen dan nogquote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef _Mike_ het volgende:
NEC Wint uit bij Spartak met 2-1 en Twente staat al met 1-0 voor na 2 minuten, heerlijk avondje tot nu toe
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! We zijn op weg naar een heerlijke avond voor het Nederlandse voetbal.
We snapten het wel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef _Mike_ het volgende:
NEC Wint uit bij Spartak met 2-1 en Twente staat al met 1-0 voor na 2 minuten, heerlijk avondje tot nu toe
Oh, ik kreeg een timeout error dus ging er vanuit dat het niet gepost waasquote:
Ja, leuk dat Duitse sfeertje he?quote:
Sorry, goed dat je het nog even hebt uitgelegd _Mike_ want Ambrosius snapte het niet.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, goed dat je het nog even hebt uitgelegd _Mike_ want Ambrosius snapte het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |