abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 15:40:46 #1
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63670001
game on
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63670635
Laatste deel duurde zowat 2 maanden voordat ie vol was
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 1 december 2008 @ 16:02:27 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63670662
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:01 schreef Topspin het volgende:
Laatste deel duurde zowat 2 maanden voordat ie vol was
issie dicht en toen vergat je een nieuwe te maken!

schande TS schande!
stay frosty
pi_63670816
Hey, gecondoleerd Topspin. Ben ook wel blij voor haar dat ze in haar slaap is gegaan.
Sterkte de komende tijd met afscheid nemen en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63674104
Danke Nok In zekere zin heb ik al een beetje afscheid genomen gedurende afgelopen jaar, maar alsnog is het even vreemd dat het minder erg lijkt te zijn op dit moment, net even zo'n moment van twijfel waarom het zo vanzelfsprekend lijkt te zijn dat ze er niet meer is maar dan is het ook al meer dan 1 jaar gaande qua ziekte dus dan is het ook een opluchting meer dan verdriet. Alsnog een gemis maar op dit moment de opluchting die groter is, iemand maanden zien lijden dus, vanzelf "blij" zijn voor haar dat het voorbij is, het echte missen zal zeker nog komen vooral rond de feestdagen.

En Barra, ik open niet graag topics Had met opzet even gewacht met de hoop dat iemand anders hem opende dus gelukkig dat jij het was

Straks maar even op de bank liggen, ben best moe.
  maandag 1 december 2008 @ 18:11:50 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63674205
gecondoleerd TS sorry dat ik het net pas las
stay frosty
pi_63674301
Maakt niet uit barra Thanks ook

Zelf ben ik ook vaker hyper de hyper hier op FOK!, 20 topics die ik in 5 minuten aan het doorspitten ben ook
  dinsdag 2 december 2008 @ 08:12:04 #8
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_63687928
Zo. Weer een nieuwe.
TVP dan maar!
pi_63723647
Goede middag.....

Was weer een zware nacht met dromen vannacht Is geen slapen te noemen. Raak ik veward van ook, zijn dromen prettig en rustig dan is het meteen stukken beter.
  donderdag 4 december 2008 @ 09:12:27 #10
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_63747443
De laatste tijd slaap ik zeer diep en weet ik bij god niet meer wat ik gedroomd heb.
pi_63750058
Hier is het drooooomen en droooomen en dan niet wakker willen worden. Maar ik kan ze alleen niet onthouden. Hele periodes dat ik mijn dromen kan opschrijven 's morgens, maar nu even niet. En wat eerder anders was; laat in slaap vallen en dan langer willen slapen. Mijn slaapritme veranderd, vooruitlopend op een ander leven. Het is even in de war en weet nog niet helemaal welke kant het opgaat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63759036
Gaat vanzelf wel de goede kant op als het ff meezit nok De klok past zich vanzelf wel aan

Vannacht een simpele droom dat ik bij de jamin snoep aan het scheppen was, had 3 volle grote zakken snoep geschept met allemaal verschillende soorten en wilde nog meer zakken scheppen, in ieder geval een rustige droom

Vandaag crematie van oma gehad, veel handen geschud met al die mensen die gekomen waren, en het werd me soms even te druk, vond het formele gedoe soms ook niet zo gepast maar dat zal er wel bijhoren, na 40 keer condolences gehad te hebben vind ik het wel voldoende geweest om daarna nog meer handen te krijgen word me teveel, al die mensen bedoelen het goed en het hoort erbij maar ik denk dat de echte naasten liever in rust richting de mis gaan. De dienst duurde 30 minuten in het crematorium, afscheid nemen bestaat niet van marco borsato als eerste nummer, toen het ave maria en vervolgens het favourite duitse nummer van mijn oma als laatste, priester was een Italiaan met een accent, wel goed te verstaan maar soms struikelde hij over Nederlandse woorden. Toen ik bij de kist stond werd het me even teveel, definitieve afscheid komt dan naar voren. Wel het gevoel dat ik nu echt afscheid genomen heb door de plechtige dienst. Laatste keer bij mijn oom was ik door omstandigheden niet erbij en dan lijkt het echte afscheid niet aanwezig te zijn.

Leven gaat door en herinneringen blijven aanwezig, afspraken van volgende week dan wel afgezegd en de week erop verder gaan. Gelukkig straks een nieuw vers jaar en dan weer kansen op nieuw geluk en nieuwe begin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Topspin op 04-12-2008 16:50:12 ]
pi_63786547
Goede middag

Prettig weekend allemaal en fijne sinterklaas-avond mochten iemand het vieren
pi_63788043
Jij ook.
Hier doen we er niks aan.
Morgen songfestival en ik ben wat hees
Hoop dat dat morgen goed komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63788079
Das minder dat je net hees bent voor het songfestival, hopelijk morgen dat het beter gaat met de keel anders moet je maar Tina Turner gaan doen met je heze stem.

Veel succes alvast, heb de link naar de site van het songfestival nog in mijn pm-box staan dus dan ga ik eens kijken als het erop staat.

Hier trouwens ook geen Sinterklaas, nooit echt gedaan ook.
pi_63819211
terug van vakantie

TS gecondoleerd nog met oma en sterkte voor jou en je familie

@ nok hoe is het gegaan met zingen, heb wel aan je gedacht!
pi_63820061
Fijne vakantie gehad drac?

Ben om 0800 wakker geworden en direct opgestaan, had best zin in de dag dus dan sta ik vanzelf op en doorslapen lukte niet meer.
pi_63826734
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:05 schreef Topspin het volgende:
Fijne vakantie gehad drac?

Ben om 0800 wakker geworden en direct opgestaan, had best zin in de dag dus dan sta ik vanzelf op en doorslapen lukte niet meer.
een ontzettend fijne en lekkere vakantie gehad! Al is het ook weer goed thuis te zijn
behalve dat het koud is
pi_63828952
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

een ontzettend fijne en lekkere vakantie gehad! Al is het ook weer goed thuis te zijn
behalve dat het koud is
Als je naar een warm land bent geweest dan is het nog kouder ineens Tis ook behoorlijk koud, heb vandaag 2 truien aan en nog steeds niet warm terwijl het toch echt 20 graden is binnen. Ga dan wel vaker roken in de garage waar het koud is.

Vraag me af hoe het gegaan is met Nok bij het songfestival, zometeen maar even die site checken om de uitslag te lezen mocht het erop staan.
pi_63831009
Haaaalllooooo,
Een gedeelde 10de plaats stond op mijn lijstje dat ik vannacht in handen kreeg.
Niet echt geweldig in die zin.
Maar ik was heel erg tevreden met mijn optreden. ik heb gedaan wat ik wilde en wat ik kon en ik kreeg van mensen in het publiek ook goede commentaren. En bovenal: van mijn zeeeeeeeer kritische zoon en mijn twee beste vriendinnen die er waren. En die zeggen dat niet zomaar.
Ik hoop dat binnenkort ook de beelden te zien zijn. Heb het vandaag gechecked, maar dat staat er nu nog niet op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63832902
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Haaaalllooooo,
Maar ik was heel erg tevreden met mijn optreden. ik heb gedaan wat ik wilde en wat ik kon en ik kreeg van mensen in het publiek ook goede commentaren. En bovenal: van mijn zeeeeeeeer kritische zoon en mijn twee beste vriendinnen die er waren. En die zeggen dat niet zomaar.
Ik hoop dat binnenkort ook de beelden te zien zijn. Heb het vandaag gechecked, maar dat staat er nu nog niet op.
belangrijk in ieder geval dat jezelf tevreden was! en goede commentaren altijd leuk!
en toch gefeliciteerd met je gedeelde 10 de plaats!
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad
pi_63833067
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:
Haaaalllooooo,
10e is goed genoeg Sowieso knap dat je uberhaupt meedoet eraan, zou dat zelf nooit kunnen maar dan kan ik zelf ook totaal niet zingen, zou het ook niet durven ook . Vaker karaoke gedaan en dat klonk van de meters niet. Als je mee kunt doen eraan dan kun je dus volgens mij al zeker zingen ook. Sowieso heb je je zelf gekwalificeerd ook.

Vind je overigens veelzijdig overkomen hoe ik je meemaak op FOK!. Zou er een categorie "Meest veelzijdige user" zijn bij de FOK! awards dan zou ik jou 100 procent zeker nomineren

Ik ga zometeen op de bank liggen. Vandaag lekker relaxt dagje gehad, 2 uur met de hond gelopen, veel op internet geweest en nu even film kijken. Geen spectaculaire spetterende dag maar ben tevreden dat het enigszins rustig was qua beleving.
pi_63833116
zolang je maar tevreden bent topspin!
Hier lekker op tijd slapen
pi_63833214
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:00 schreef draculettetje het volgende:
zolang je maar tevreden bent topspin!
Hier lekker op tijd slapen
Een waarheid als een koe Tevreden zijn en dan is er soms niets nodig om tevreden over te zijn, niet eens dat ik super lage eisen stel aan het hele leven, maar met verstand op nul en niet teveel denken is het al snel zo dat ik met niets al dik tevreden kan zijn. Bij mij is een relaxte stemming vaak al genoeg om me lekker en voldaan te voelen, alleen maar relaxt voelen dus ook

Ik ga ook op tijd slapen Nog even lekker film en dan rond 2300 richting nest.

Ik zeg alvast dag en tot morgen waarschijnlijk
pi_63833301
jij ook weltrusten!
pi_63842990
goede morgen
pi_63849464
Goede middag ondertussen

Wilde gisteren de laptop nog even naar bed meenemen om youtube filmpjes te kijken maar krijg geen verbinding meer boven. Heb al zo'n externe usb adapter erbij genomen maar ook dat doet het niet. Kan dus niet meer boven online zijn, ineens vanuit het niets is dat gebeurt. Vraag me af hoe dat mogelijk is, sommige beweren dat een ander netwerk van de buren bijvoorbeeld roet in het eten kan gooien maar of het dat is, onder doet ie het wel goed. Toen maar tot 0100 muziek geluisterd en met muziek inslaap gevallen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Topspin op 11-12-2008 12:27:23 ]
pi_63869557
goede morgen

lekker hoor als je cadeaus kan shoppen omdat je wat opzij hebt kunnen zetten!
pi_63930236
Goede middag

Straks appartement van oma leeg gaan halen, eergisteren 2 keer met een bankstel gelopen omdat we geen busje wilden bestellen ( busje was alleen nodig voor bankstel). 2 keer 20 minuten over straat gelopen met 2 stukken bankstel. Alle mensen keken alsof een circus voorbij kwam, nieuwsgierigheid op en top. Alsof het zo vreemd is dat 2 mensen met een bankstel over straat lopen?

Kan het zo zijn dat het loopse tijd is bij honden? Mijn hond daar valt al 2 dagen niets mee aan te vangen, de hele dag huilen en niet stil te krijgen. Hond kan er niets aandoen, als de teefjes loops zijn dan wordt hij vanzelf een beetje gek in de kop Ballen eraf zou een optie kunnen zijn maar dat vind ik te drastisch en hij is al 8 jaar en zo vaak komt het ook alweer niet voor.
pi_63931942
Het staat op youtube
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63933584
Heb je de link ervan?

Van het songfestival neem ik aan en niet van het slepen van het bankstel
pi_63935233
Hier staan ze allemaal, inclusief de mijne.
http://www.youtube.com/cocsongfestival2008

EW en ik vonden zelf de inzendig voor Limburg echt briljant en ik ben erg close met het Nijmeegs cluppie. We hebben ook steeds samen gerepeteerd en zo en zijn vriendjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 11 december 2008 @ 15:51:45 #33
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63935578
Wie ben jij nou? Stond je ook op de krant (Limburger)?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_63937174
Danielle is toch je naam of niet, van Midden Gelderland?

Vind het behoorlijk knap dat optreden dat je daar neer gezet hebt Wat zit er overigens in dat glas wat je in de hand hebt?
pi_63938055
TS, dat ben ik inderdaad. En er zat port in dat glas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63938073
@Maedel, geen idee of ik daar ook instond. ik denk het niet. Katrien Haemers deed mee namens Limburg. Die had van mij mogen winnen. Briljant wijf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63938850
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:31 schreef nokwanda het volgende:
TS, dat ben ik inderdaad. En er zat port in dat glas
Had je geen zenuwen toen je moest optreden?
pi_63939156
Op donderdag had ik het niet meer. De slechtste generale repetitie die je je kunt voorstellen. Vrijdag de hele dag lopen stuiteren alsof ik aan de speed zat. Zaterdagochtend bleef dat ook zo. Alleen was ik toen inmiddels ook zo moe van mijn stuiterigheid dat ik me ook tegelijk stoned voelde. Tussen de ontvangst en de soundcheck in ben ik in mijn uppie Roermond in gegaan. daarna had ik nergens meer last van. Geen zenuw die zich nog roerde. Ook niet toen ik naar de coulissen liep om te beginnen. Alleen kwam er toen iemand naar me toe om te zeggen dat mijn glas niet mee het podium op mocht. Ze hadden me toen echt met rust moeten laten, want daardoor klopte mijn hart opeens weer in mijn keel en moest ik net voor opkomst echt mijn hartslag omlaag denken. Glas is meegegaan omdat ik heb gezegd dat het bij de performance hoorde (wat ook zo was). Maar wat nou net de reden was om het te verbieden gebeurde ook: het ging om
Zie op het allerlaatst. Ik pak dat glas op en giet het achterover. Er zat niks meer in want dat lag op het podium
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63939243

Voor een tweede keer herhalingsvatbaar of niet? Nogmaals hulde
pi_63939952
In ieder geval vatbaar voor voortzetting. Misschien volgend jaar weer, maar zeker zoeken naar meer repertoire en nieuw nummers schrijven, samen met Rene, de componist. Ervaring opdoen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63939968
Hoe is het verlopen met oma's huisje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63959514
Oma's huis is nu bijna leeg, nu is het wachten op nieuwe huurders en kijken of ze de vloerbedekking en lamellen willen overnemen anders moet dat ook nog weg gehaald worden. Er stonden niet veel spullen in dat appartement en ze heeft er amper een paar weken in gewoond dus het was niet zoveel sleepwerk.
pi_63985763
Goede middag

Vandaag een betere dag weer, vreemd is het dat de ene dag gewoon echt goed is en dan de dag erna weer kans dat het minder is. Verschil tussen goede en slechte dagen dus ook, alsof het een compleet ander bestaan is.

Hoeveel publiek zat er eigenlijk op de tribune Nok?
pi_64022712
Hey... een compleet fokloos weekend. Best okay, eerlijk gezegd.
Vandaag weer werken. Ik heb tijdelijk veen een ander baantje om de tijd te overbruggen. Ander rite, ander regime. Maar het is immers maar tijdelijk. Vroeg op, laat thuis en zo.

TS, 800 zitplaatsen in dat theater. Ik denk dat 2/3 bezet was. Geen idee hoeveel kaartjes er nou uiteindelijk verkocht zijn, maar de zaal zat niet helemaal afgeladen vol, maar wel voor het grootste deel. Er zaten ook mensen op de balkons.
Was echt wel maf om mezelf terug te zien zo op youtube. Zonder geluid was het eigenlijk veel grappiger. Ik kan echt kijken alsof mijn drol te heet is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_64023304
ik heb ook een paar dagen de computer links laten liggen! Nu moest ik toch even werken dus kom ik ook maar even buurten!
pi_64023605
zucht
pi_64031301
@Nok, ik zie mezelf niet graag terug op video, ik ontwijk camera's zoveel mogelijk

Vandaag werd ik om 10:00 wakker door de wekker, was net lekker aan het dromen dat ik in een porsche boxer aan het racen was en toen abrupt de "BEEP BEEP BEEP".

Net ff astma pompje gebruikt, merkte dat ik weer erg kortademig was en dan helpt dat best goed om 2 keer te sprayen, Vicks neusspray daarna om de neus open te maken en er komt tenminste zuurstof binnen.

Afgelopen weekend veel online geweest en nog films gekeken en bij andere oma op bezoek geweest. Uitgaansleven wederom niet opgezocht, kan daar absoluut niet tegen in volle tenten te staan.
pi_64087041
Goede middag, vandaag weer een betere dag door goede nachtrust, goede nachtrust bepaald 80 procent van mijn stemming volgens mij. Volgende week kerstmis heb het gevoel dat het pas november is.
pi_64206371
Iedereen liedjes aan het zingen rond de kerstboom ?

Vannacht weer compleet wazige droom gehad, had de droom net even opgeschreven maar toen maar niet op invoeren gedrukt. Iets met een gigantisch spookkasteel.
pi_64221171
Ik was vandaag inderdaad rond de kerstboom liedjes aan het zingen onder pianale begeleiding voor de Herensalon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')