quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef pinquit het volgende:
ik herkende vandaag Baas B en de broer van lange frans![]()
Ik keek het zojuist online en kwam tot dezelfde conclusiequote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef pinquit het volgende:
ik herkende vandaag Baas B en de broer van lange frans![]()
Ik ook niet hij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik keek het zojuist online en kwam tot dezelfde conclusie.
Dat ik Baas B. zag althans, de broer van Lange Frans ken ik niet....
Ik hoorde wel de stem van hoe heet ie, van de amazing stroopwafels en van het lied van de SP. Hoe heet die knakker nou toch....quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef dutchie het volgende:
Wie is nou die Piet met dat vage baardje? Ik bedoel die van het Sinterklaasjournaal in het koor, heeft alleen baard'sporen' van bakkebaard, kaak tot aan kin.
dat is geloof ik rapper brutus, de broer van lange frans dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef dutchie het volgende:
Wie is nou die Piet met dat vage baardje? Ik bedoel die van het Sinterklaasjournaal in het koor, heeft alleen baard'sporen' van bakkebaard, kaak tot aan kin.
Dat was`m overduidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:56 schreef pinquit het volgende:
een tijdje geleden dacht ik ook Nol Havens (vof de kunst) te herkennen trouwens.. hij ging kinderen op een school een liedje leren, dat zij allang kenden. zn stem lijkt als 2 druppels.
Bob Fosko! die bedoelde ik!quote:Op zondag 7 december 2008 10:53 schreef DrDurden het volgende:
Deze twee waren er ook nog bij:
Pietje Precies - Bob Fosko (vrij duidelijk)
Wellespiet - Dick van den Toorn (speelt ook in Loenatik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |