Zit ook bij t-mobile en heb eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben bang dat je dan weer zo'n gaar gekleurde OS erbij krijgt en 2 van die vieze stikkers op de voorkant (zoals bij me mda vario).quote:Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef StonedKinG het volgende:
Weet iemand of T-Mobile ook met een HTC Touch HD komt? ik wil mijn contract verlengen, heb een erg hoge toestelbonus wegens al 6 jaar abbonee, maar probleem is dat ze geen HTC originele in het assortiment hebben
Ik had dat laatst ook maar toen bleek de 220 aansluiting niet goed in de adapter te zitten. Misschien moet jij die ook even aandrukken en het daarna wel werkt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Exterminator het volgende:
Kwam er zojuist achter dat mijn HD niet meer wil opladen via de gewone lader. Hij laad wel nog gewoon op via de PC/notebook.
Op de dag van levering werkte de "reguliere" lader wel nog gewoon. Vandaag opeens niet meer :/
Is er soms een instelling op de tel waardoor dit onmogelijk is ofzo? Iemand nog tips?
Hey, die las ik net ook op Tweakersquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Exterminator het volgende:
Kwam er zojuist achter dat mijn HD niet meer wil opladen via de gewone lader. Hij laad wel nog gewoon op via de PC/notebook.
Op de dag van levering werkte de "reguliere" lader wel nog gewoon. Vandaag opeens niet meer :/
Is er soms een instelling op de tel waardoor dit onmogelijk is ofzo? Iemand nog tips?
Niet meteen in paniek raken en meer lezen doet ook wonderen denk ik? Je zou het kunnen proberen waar je wel 3G of HSDPA bereik hebt. Of je kan de proxy server uitzetten bij je internetinstellingen. Dat helpt ook nog vaak. Het is niet zo dat je andere internetinstellingen nodig hebt om via 3G te kunnen internetten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef eentwee het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om op normale snelheid te kunnen internetten? Ik heb zo'n onbeperkt vodafone abo maar als ik 1kb/s haal is het veel. Volstrekt onbruikbaar dus.Moet ik daarvoor iets instellen ofzo? En hebben jullie ook dat het vrijwel niet mogelijk is om internetlinks aan te klikken zonder eerst in te zoomen? Dat scherm is natuurlijk waardeloos als je voor elke handeling eerst moet inzoomen
Er is sowieso nog niet 1 ding aan deze telefoon wat gewoon werkt zoals ik het wil
Edit: zo te zien komt het doordat GPRS wordt gebruikt voor het internet. Hoe kan ik dat veranderen?
Even flashen en klaarquote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Roachie het volgende:
[..]
Zit ook bij t-mobile en heb eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben bang dat je dan weer zo'n gaar gekleurde OS erbij krijgt en 2 van die vieze stikkers op de voorkant (zoals bij me mda vario).
Ik heb hem bij pdashop besteld en daar aangegeven dat ik mijn abbo wil verlengen, gaat hopelijk goed
Nope, had 'm al eens eruit gehaald en weer opnieuw erin geklikt. Ook alles schoon geveegd, mocht niet helpenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook maar toen bleek de 220 aansluiting niet goed in de adapter te zitten. Misschien moet jij die ook even aandrukken en het daarna wel werkt?
Proxy server heb ik gelijk al uitgezet. Hij zou dus automatisch 3G/HSDPA moeten gebruiken als het beschikbaar is? Dat is dan blijkbaar nergens in de provincie Utrechtquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Niet meteen in paniek raken en meer lezen doet ook wonderen denk ik? Je zou het kunnen proberen waar je wel 3G of HSDPA bereik hebt. Of je kan de proxy server uitzetten bij je internetinstellingen. Dat helpt ook nog vaak. Het is niet zo dat je andere internetinstellingen nodig hebt om via 3G te kunnen internetten.
Je hebt dus gewoon geen idee hoe een iets modernere telefoon werkt en bent een type die bij een Nokia 3310 moet blijven..quote:Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef eentwee het volgende:
[..]
Proxy server heb ik gelijk al uitgezet. Hij zou dus automatisch 3G/HSDPA moeten gebruiken als het beschikbaar is? Dat is dan blijkbaar nergens in de provincie UtrechtDe manual is 350 pagina's dus dat nodigt ook niet echt uit, heb er een keer even iets in opgezocht en daar klopten de omschrijvingen van de menu's en menu-opties niet dus kon ik niet doen wat er stond. M'n contactenlijst lijkt ook nergens op, kan ze allemaal weer handmatig gaan invoeren of een voor een via bluetooth gaan verzenden. Dit is echt een telefoon voor mensen met teveel vrije tijd ofzo
Begrijp niet waar al die lovende verhalen op gebaseerd zijn en vind het schokkend als dit anno 2008 het beste zou zijn wat er te krijgen is.
Gare shit.quote:Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nope, had 'm al eens eruit gehaald en weer opnieuw erin geklikt. Ook alles schoon geveegd, mocht niet helpen
Nee, want ik wil wel kunnen internetten en GPSen op mijn telefoon. Ik ben juist geen Nokia 3310-type want ik stel hoge eisen aan apparaten en neem elk jaar een nieuwe telefoon. Vorig jaar heb ik bewust nog geen PDA genomen omdat ik vond dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg was en ik er dus nog niet mee kon wat ik wilde. De Touch HD leek nu de oplossing. Het is dan erg jammer te merken dat de HTC zelfs niet aan de meest basale eisen voldoet, op het gebied van batterijcapaciteit, het afspelen van multimedia, signaalontvangst, schermgevoeligheid, reactiesnelheid, gebruiksvriendelijkheid tout court. Dan begin je dus te denken dat je zelf iets fout doet, misschien is dat ook wel zo maar hoe kom ik er dan achter wat?quote:Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon geen idee hoe een iets modernere telefoon werkt en bent een type die bij een Nokia 3310 moet blijven..
Je had je vooraf beter kunnen inlezen als het toestel op zoveel vlakken niet aan je verwachtingspatroon voldoetquote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee, want ik wil wel kunnen internetten en GPSen op mijn telefoon. Ik ben juist geen Nokia 3310-type want ik stel hoge eisen aan apparaten en neem elk jaar een nieuwe telefoon. Vorig jaar heb ik bewust nog geen PDA genomen omdat ik vond dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg was en ik er dus nog niet mee kon wat ik wilde. De Touch HD leek nu de oplossing. Het is dan erg jammer te merken dat de HTC zelfs niet aan de meest basale eisen voldoet, op het gebied van batterijcapaciteit, het afspelen van multimedia, signaalontvangst, schermgevoeligheid, reactiesnelheid, gebruiksvriendelijkheid tout court. Dan begin je dus te denken dat je zelf iets fout doet, misschien is dat ook wel zo maar hoe kom ik er dan achter wat?Helaas ben ik geen nerd die liever pak 'm beet xda dan een krant leest en dan is de HTC een frustrerend apparaat omdat de basisfunctionaliteit op alle vlakken tekortschiet. Een iPhone is ook geen oplossing want hoewel ik die 10x fijner en intuitiever vind werken kan daar niet de software op geinstalleerd worden die ik uiteindelijk werkend wil krijgen.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen volgens jou?
Nou, niet echt. Dat flashen wel, dat is makkelijk [al kun je de OS branding ook eraf krijgen zonder flashen].quote:Op zondag 28 december 2008 11:28 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Even flashen en klaarVolgens mij zijn de nieuwe Vario series gewoon mooi zwart
T-mobile logo stoorde ik me nooit aan, wel het lelijke zilveren frontje
Via de PC werkt wel nog inderdaad, had ik al vermeldquote:Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gare shit.
Krijg je nog wel verbinding met je pc als je hem aansluit via usb? Zo kan je kijken of het aan je kabeltje ligt of aan je oplader.. Als het alleen de oplader is dan valt het nog mee.. Neem aan dat je daar wel kosteloos een nieuwe voor zo moeten krijgen als hij zo snel al stuk is.. Maar je kan dan in ieder geval via usb nog even opladen voorlopig
Als het toestel echt niet aan je verwachtingen voldoet zou je hem weer kunnen verkopen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee, want ik wil wel kunnen internetten en GPSen op mijn telefoon. Ik ben juist geen Nokia 3310-type want ik stel hoge eisen aan apparaten en neem elk jaar een nieuwe telefoon. Vorig jaar heb ik bewust nog geen PDA genomen omdat ik vond dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg was en ik er dus nog niet mee kon wat ik wilde. De Touch HD leek nu de oplossing. Het is dan erg jammer te merken dat de HTC zelfs niet aan de meest basale eisen voldoet, op het gebied van batterijcapaciteit, het afspelen van multimedia, signaalontvangst, schermgevoeligheid, reactiesnelheid, gebruiksvriendelijkheid tout court. Dan begin je dus te denken dat je zelf iets fout doet, misschien is dat ook wel zo maar hoe kom ik er dan achter wat?Helaas ben ik geen nerd die liever pak 'm beet xda dan een krant leest en dan is de HTC een frustrerend apparaat omdat de basisfunctionaliteit op alle vlakken tekortschiet. Een iPhone is ook geen oplossing want hoewel ik die 10x fijner en intuitiever vind werken kan daar niet de software op geinstalleerd worden die ik uiteindelijk werkend wil krijgen.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen volgens jou?
Sorry, had geen zin om terug te lezenquote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Via de PC werkt wel nog inderdaad, had ik al vermeld
We lezen het vanzelf wanneer het nodig isquote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef DuTank het volgende:
Ik heb hem vandaag besteld. Hopelijk heb ik hem woensdag dan.
Jullie hulp moet ik dan nog wel even hebben.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij mag ik hem al bestellen.
Bij mijn toestel zat er een 8 GB kaartje bij, dus het lijkt me verstandig om daar even mee te wachtenquote:Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef Comrade het volgende:
Welke Memory Card kan ik het beste kopen trouwens?
Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
Dat is mooi ruk. Ik heb echter geen idee hoe je dit op kan lossen.
Verzekerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren is
Nee dat is het 'm nou juist.quote:
Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Nee dat is het 'm nou juist.
Al een paar jaar verzeker ik elk toestel dat ik aanschaf via een abonnement. Nooit is er iets gebeurd en heb altijd voor jan snot betaald.
Totdat ik bij deze dacht. ach laat maar!
Beter wel kunnen doen dus
Is niet helemaal ethisch verantwoord, maar gaat waarschijnlijk wel werkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim in
niet denken, gewoon doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
Grappig dat ik anderen dat zie opmerken, terwijl ik er helemaal niets van merk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef deegmeester het volgende:
Ik opteer voor de nokia E71 ... windows mobile is ZOOOO traag [ afbeelding ]
Mja, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar ik zag dat de Blackberry Storm ook niet verkeerd was, dus ik ga het nog eens allemaal goed uitzoekenquote:
Vodafone zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Comrade het volgende:
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
Same story man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vodafone zeker?
Je moet dan eerst de proxy uitschakelen die bij je verbinding hoort, indien je bij Vodafone zit.
Zijn je data instellingen als ingesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Comrade het volgende:
[..]
ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |