abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64318868
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef StonedKinG het volgende:
Weet iemand of T-Mobile ook met een HTC Touch HD komt? ik wil mijn contract verlengen, heb een erg hoge toestelbonus wegens al 6 jaar abbonee, maar probleem is dat ze geen HTC originele in het assortiment hebben
Zit ook bij t-mobile en heb eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben bang dat je dan weer zo'n gaar gekleurde OS erbij krijgt en 2 van die vieze stikkers op de voorkant (zoals bij me mda vario).

Ik heb hem bij pdashop besteld en daar aangegeven dat ik mijn abbo wil verlengen, gaat hopelijk goed
pi_64322238
hou ons op de hoogte wat betreft T-mobile abonnement + touch HD via pdashop...

die gekleurde OS is trouwens prima te fixen, en die logos zijn een stuk subtieler. wel zal hij er anders uit komen te zien dan de htc versie.
Immer.
pi_64388673
Kwam er zojuist achter dat mijn HD niet meer wil opladen via de gewone lader. Hij laad wel nog gewoon op via de PC/notebook.

Op de dag van levering werkte de "reguliere" lader wel nog gewoon. Vandaag opeens niet meer :/

Is er soms een instelling op de tel waardoor dit onmogelijk is ofzo? Iemand nog tips?
  zaterdag 27 december 2008 @ 00:06:24 #204
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64389147
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Exterminator het volgende:
Kwam er zojuist achter dat mijn HD niet meer wil opladen via de gewone lader. Hij laad wel nog gewoon op via de PC/notebook.

Op de dag van levering werkte de "reguliere" lader wel nog gewoon. Vandaag opeens niet meer :/

Is er soms een instelling op de tel waardoor dit onmogelijk is ofzo? Iemand nog tips?
Ik had dat laatst ook maar toen bleek de 220 aansluiting niet goed in de adapter te zitten. Misschien moet jij die ook even aandrukken en het daarna wel werkt?
pi_64394566
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Exterminator het volgende:

Hey, die las ik net ook op Tweakers

Ik had het tekstvak/knop linksonder bewerkt. Weet niet meer wat er standaard staat, maar nu heb ik daar "Verkenner" van gemaakt. Alleen ontstaat er een probleem. Voorheen als de wekker afgaat, komt er op die plek Snooze of zoiets te staan. In ieder geval een optie om het geluid uit te zetten. Die komt nu niet meer.
Herkent iemand dit probleem? Toch maar eens die andere wekker-optie downloaden, denk ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64402126
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om op normale snelheid te kunnen internetten? Ik heb zo'n onbeperkt vodafone abo maar als ik 1kb/s haal is het veel. Volstrekt onbruikbaar dus. Moet ik daarvoor iets instellen ofzo? En hebben jullie ook dat het vrijwel niet mogelijk is om internetlinks aan te klikken zonder eerst in te zoomen? Dat scherm is natuurlijk waardeloos als je voor elke handeling eerst moet inzoomen Er is sowieso nog niet 1 ding aan deze telefoon wat gewoon werkt zoals ik het wil

Edit: zo te zien komt het doordat GPRS wordt gebruikt voor het internet. Hoe kan ik dat veranderen?

[ Bericht 6% gewijzigd door eentwee op 27-12-2008 17:27:06 ]
pi_64406240
ik heb em ook besteld!
aangezien Vodafone en Debitel gaan scheiden, mocht ik een nieuwe foon kiezen van Vodafone. de 4 opties waren ruk, dus maar de Touch HD gekozen. nadeel is wel dat ik komende week al de foon heb maar dan nog 3 maand moet wachten tot de abbo is omgezet, dus 3 maanden kan ik niet internetten met dat ding
belachelijke regeling wmb
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:12:29 #208
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64415227
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef eentwee het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om op normale snelheid te kunnen internetten? Ik heb zo'n onbeperkt vodafone abo maar als ik 1kb/s haal is het veel. Volstrekt onbruikbaar dus. Moet ik daarvoor iets instellen ofzo? En hebben jullie ook dat het vrijwel niet mogelijk is om internetlinks aan te klikken zonder eerst in te zoomen? Dat scherm is natuurlijk waardeloos als je voor elke handeling eerst moet inzoomen Er is sowieso nog niet 1 ding aan deze telefoon wat gewoon werkt zoals ik het wil

Edit: zo te zien komt het doordat GPRS wordt gebruikt voor het internet. Hoe kan ik dat veranderen?
Niet meteen in paniek raken en meer lezen doet ook wonderen denk ik? Je zou het kunnen proberen waar je wel 3G of HSDPA bereik hebt. Of je kan de proxy server uitzetten bij je internetinstellingen. Dat helpt ook nog vaak. Het is niet zo dat je andere internetinstellingen nodig hebt om via 3G te kunnen internetten.
pi_64424126
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Roachie het volgende:

[..]

Zit ook bij t-mobile en heb eigenlijk dezelfde vraag, maar ik ben bang dat je dan weer zo'n gaar gekleurde OS erbij krijgt en 2 van die vieze stikkers op de voorkant (zoals bij me mda vario).

Ik heb hem bij pdashop besteld en daar aangegeven dat ik mijn abbo wil verlengen, gaat hopelijk goed
Even flashen en klaar Volgens mij zijn de nieuwe Vario series gewoon mooi zwart T-mobile logo stoorde ik me nooit aan, wel het lelijke zilveren frontje
pi_64427310
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 00:06 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik had dat laatst ook maar toen bleek de 220 aansluiting niet goed in de adapter te zitten. Misschien moet jij die ook even aandrukken en het daarna wel werkt?
Nope, had 'm al eens eruit gehaald en weer opnieuw erin geklikt. Ook alles schoon geveegd, mocht niet helpen
pi_64428863
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Niet meteen in paniek raken en meer lezen doet ook wonderen denk ik? Je zou het kunnen proberen waar je wel 3G of HSDPA bereik hebt. Of je kan de proxy server uitzetten bij je internetinstellingen. Dat helpt ook nog vaak. Het is niet zo dat je andere internetinstellingen nodig hebt om via 3G te kunnen internetten.
Proxy server heb ik gelijk al uitgezet. Hij zou dus automatisch 3G/HSDPA moeten gebruiken als het beschikbaar is? Dat is dan blijkbaar nergens in de provincie Utrecht De manual is 350 pagina's dus dat nodigt ook niet echt uit, heb er een keer even iets in opgezocht en daar klopten de omschrijvingen van de menu's en menu-opties niet dus kon ik niet doen wat er stond. M'n contactenlijst lijkt ook nergens op, kan ze allemaal weer handmatig gaan invoeren of een voor een via bluetooth gaan verzenden. Dit is echt een telefoon voor mensen met teveel vrije tijd ofzo Begrijp niet waar al die lovende verhalen op gebaseerd zijn en vind het schokkend als dit anno 2008 het beste zou zijn wat er te krijgen is.
  zondag 28 december 2008 @ 16:53:23 #212
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64434242
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:10 schreef eentwee het volgende:

[..]

Proxy server heb ik gelijk al uitgezet. Hij zou dus automatisch 3G/HSDPA moeten gebruiken als het beschikbaar is? Dat is dan blijkbaar nergens in de provincie Utrecht De manual is 350 pagina's dus dat nodigt ook niet echt uit, heb er een keer even iets in opgezocht en daar klopten de omschrijvingen van de menu's en menu-opties niet dus kon ik niet doen wat er stond. M'n contactenlijst lijkt ook nergens op, kan ze allemaal weer handmatig gaan invoeren of een voor een via bluetooth gaan verzenden. Dit is echt een telefoon voor mensen met teveel vrije tijd ofzo Begrijp niet waar al die lovende verhalen op gebaseerd zijn en vind het schokkend als dit anno 2008 het beste zou zijn wat er te krijgen is.
Je hebt dus gewoon geen idee hoe een iets modernere telefoon werkt en bent een type die bij een Nokia 3310 moet blijven..
  zondag 28 december 2008 @ 16:56:33 #213
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64434364
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:26 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Nope, had 'm al eens eruit gehaald en weer opnieuw erin geklikt. Ook alles schoon geveegd, mocht niet helpen
Gare shit.
Krijg je nog wel verbinding met je pc als je hem aansluit via usb? Zo kan je kijken of het aan je kabeltje ligt of aan je oplader.. Als het alleen de oplader is dan valt het nog mee.. Neem aan dat je daar wel kosteloos een nieuwe voor zo moeten krijgen als hij zo snel al stuk is.. Maar je kan dan in ieder geval via usb nog even opladen voorlopig
pi_64436514
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:53 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Je hebt dus gewoon geen idee hoe een iets modernere telefoon werkt en bent een type die bij een Nokia 3310 moet blijven..
Nee, want ik wil wel kunnen internetten en GPSen op mijn telefoon. Ik ben juist geen Nokia 3310-type want ik stel hoge eisen aan apparaten en neem elk jaar een nieuwe telefoon. Vorig jaar heb ik bewust nog geen PDA genomen omdat ik vond dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg was en ik er dus nog niet mee kon wat ik wilde. De Touch HD leek nu de oplossing. Het is dan erg jammer te merken dat de HTC zelfs niet aan de meest basale eisen voldoet, op het gebied van batterijcapaciteit, het afspelen van multimedia, signaalontvangst, schermgevoeligheid, reactiesnelheid, gebruiksvriendelijkheid tout court. Dan begin je dus te denken dat je zelf iets fout doet, misschien is dat ook wel zo maar hoe kom ik er dan achter wat? Helaas ben ik geen nerd die liever pak 'm beet xda dan een krant leest en dan is de HTC een frustrerend apparaat omdat de basisfunctionaliteit op alle vlakken tekortschiet. Een iPhone is ook geen oplossing want hoewel ik die 10x fijner en intuitiever vind werken kan daar niet de software op geinstalleerd worden die ik uiteindelijk werkend wil krijgen.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen volgens jou?
pi_64439352
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef eentwee het volgende:

[..]

Nee, want ik wil wel kunnen internetten en GPSen op mijn telefoon. Ik ben juist geen Nokia 3310-type want ik stel hoge eisen aan apparaten en neem elk jaar een nieuwe telefoon. Vorig jaar heb ik bewust nog geen PDA genomen omdat ik vond dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg was en ik er dus nog niet mee kon wat ik wilde. De Touch HD leek nu de oplossing. Het is dan erg jammer te merken dat de HTC zelfs niet aan de meest basale eisen voldoet, op het gebied van batterijcapaciteit, het afspelen van multimedia, signaalontvangst, schermgevoeligheid, reactiesnelheid, gebruiksvriendelijkheid tout court. Dan begin je dus te denken dat je zelf iets fout doet, misschien is dat ook wel zo maar hoe kom ik er dan achter wat? Helaas ben ik geen nerd die liever pak 'm beet xda dan een krant leest en dan is de HTC een frustrerend apparaat omdat de basisfunctionaliteit op alle vlakken tekortschiet. Een iPhone is ook geen oplossing want hoewel ik die 10x fijner en intuitiever vind werken kan daar niet de software op geinstalleerd worden die ik uiteindelijk werkend wil krijgen.
Je had je vooraf beter kunnen inlezen als het toestel op zoveel vlakken niet aan je verwachtingspatroon voldoet
pi_64439971
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:28 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Even flashen en klaar Volgens mij zijn de nieuwe Vario series gewoon mooi zwart T-mobile logo stoorde ik me nooit aan, wel het lelijke zilveren frontje
Nou, niet echt. Dat flashen wel, dat is makkelijk [al kun je de OS branding ook eraf krijgen zonder flashen].
Zowel de MDA vario 4 als de MDA compact 4 [respectievelijk de HTC Touch Pro & Touch Diamond] hebben een andere "vormgeving" dan de HTC modellen. Voorkanten zijn vrij hetzelfde maard de achterkant is grijs. Vrij lelijk eigenlijk.

vergelijking Diamond - MDA Compact IV

ik hoop dat ze dat niet bij de HD doen
Immer.
pi_64448905
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Gare shit.
Krijg je nog wel verbinding met je pc als je hem aansluit via usb? Zo kan je kijken of het aan je kabeltje ligt of aan je oplader.. Als het alleen de oplader is dan valt het nog mee.. Neem aan dat je daar wel kosteloos een nieuwe voor zo moeten krijgen als hij zo snel al stuk is.. Maar je kan dan in ieder geval via usb nog even opladen voorlopig
Via de PC werkt wel nog inderdaad, had ik al vermeld
  zondag 28 december 2008 @ 23:20:33 #218
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64449003
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef eentwee het volgende:

[..]

Als het toestel echt niet aan je verwachtingen voldoet zou je hem weer kunnen verkopen.
Maar er is zoveel software te krijgen voor Windows Mobile dat je vrijwel elke telefoon aan je eigen wensen kan aanpassen. Ikzelf vind multimedia afspelen bijvoorbeeld prima werken nu ik weet hoe de media speler werkt. Persoonlijk vind ik TouchFlo3D fantastisch om mee te werken maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke voorkeur. Batterij capaciteit maakt mij niet zo heel veel uit, zolang ik er maar een volle dag mee kan doen wanneer ik hem zeer intensief gebruik en dat is het geval. Ik laad mijn HD dan ook elke nacht gewoon op en dat went snel en stoort mij totaal niet. Ook dat is natuurlijk weer persoonlijke voorkeur..

Ik weet niet hoelang je je HD nu hebt maar ik denk dat het vooral wennen is aan TF3D.. Is dit ook je eerste Window Mobile telefoon? Want dan is het denk ik helemaal wennen.. Ik weet ook niet wat voor een hoge eisen jij aan een telefoon stelt maar anders zou je kunnen kijken naar telefoons als de SE C905 die bijvoorbeeld uitblinkt op mobiele fotografie.
  zondag 28 december 2008 @ 23:21:44 #219
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64449047
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Via de PC werkt wel nog inderdaad, had ik al vermeld
Sorry, had geen zin om terug te lezen
Dan zou je even contact op kunnen nemen met je leverancier (winkel of webwinkel) en je op je garantie kunnen beroepen lijkt mij.
  zondag 28 december 2008 @ 23:33:58 #220
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_64449585
Ik heb hem vandaag besteld. Hopelijk heb ik hem woensdag dan .
Jullie hulp moet ik dan nog wel even hebben .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 29 december 2008 @ 11:38:53 #221
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64459390
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef DuTank het volgende:
Ik heb hem vandaag besteld. Hopelijk heb ik hem woensdag dan .
Jullie hulp moet ik dan nog wel even hebben .
We lezen het vanzelf wanneer het nodig is
  maandag 29 december 2008 @ 11:40:14 #222
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64459423
Volgens mij mag ik hem al bestellen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64459633
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij mag ik hem al bestellen .

You'll be amazed!
pi_64463257
Mooi dingetje!
СЕРЁГА
pi_64463317
Moet alleen nog inlezen over de apps...
СЕРЁГА
pi_64480603
Welke Memory Card kan ik het beste kopen trouwens?
СЕРЁГА
pi_64481779
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef Comrade het volgende:
Welke Memory Card kan ik het beste kopen trouwens?
Bij mijn toestel zat er een 8 GB kaartje bij, dus het lijkt me verstandig om daar even mee te wachten
pi_64695959
even een kickje met daarbij wat nieuwe foto's geschoten door de htc touch hd.

Met oud en nieuw lekker naar disney paris geweest en daar eens even de camera van deze telefoon goed op de proef gesteld.

Hier een foto op oudjaarsavond

Hier een foto op oudjaarsdag

Als je de camera goed stil houdt, vind ik dit nog best aardige foto's opleveren.

Maar toen gebeurde het, aangekomen in studios liet ik mijn telefoon van godverdomme een halve meter uit m'n broekzak op het asfalt stuiteren Met als gevolg dat er gewoon een hap uit mn toestel is!!
Iemand een idee hoe ik dit lelijke iets netjes en subtiel kan oplossen?

Hier de foto van de beschadigde telefoon ( genomen met de iPhone, dus de kwaliteit is crap )

maandag 5 januari 2009 @ 19:40:05 #229
2651 svann
night-hawk
pi_64699573
* aan de verkorte handleiding begint.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 5 januari 2009 @ 19:43:21 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64699760
Dat is mooi ruk . Ik heb echter geen idee hoe je dit op kan lossen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64706063
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
Dat is mooi ruk . Ik heb echter geen idee hoe je dit op kan lossen.
Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren is
  maandag 5 januari 2009 @ 22:37:04 #232
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_64709329
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Intocable het volgende:

[..]

Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren is
Verzekerd?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_64736734
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Verzekerd?
Nee dat is het 'm nou juist.
Al een paar jaar verzeker ik elk toestel dat ik aanschaf via een abonnement. Nooit is er iets gebeurd en heb altijd voor jan snot betaald.

Totdat ik bij deze dacht. ach laat maar!

Beter wel kunnen doen dus
pi_64739726
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef Intocable het volgende:

[..]

Nee dat is het 'm nou juist.
Al een paar jaar verzeker ik elk toestel dat ik aanschaf via een abonnement. Nooit is er iets gebeurd en heb altijd voor jan snot betaald.

Totdat ik bij deze dacht. ach laat maar!

Beter wel kunnen doen dus
Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim in
pi_64741115
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim in
Is niet helemaal ethisch verantwoord, maar gaat waarschijnlijk wel werken
pi_64757755
Weet niet of iemand het opgevallen is, maar T-Mobile heeft een leuke aanbieding :

HTC Touch HD gratis,
2 jaar GRATIS Web'n Walk Plus, (1Mb down, 384Kb up, na 2GB limiet 384/64 + mobiel tv kijken)
Mobiel TV kijken gratis

Bij een T-Mobile Relax abbonement van 2 jaar, 29,50 per maand.

Let er wel ff op dat smsen vrij prijzig is bij een relax abbonement, dus neem een SMS bundel er bij!

Gisteren besteld bij de lokale telefoon boer

Vandaag komt ie daar binnen

[ Bericht 0% gewijzigd door StonedKinG op 07-01-2009 06:56:42 (Web'n Walk Plis --> Web'n Walk Plus :')!) ]
pi_64759548
is er een link?
Immer.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:46:00 #238
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_64759822
Ik zag deze op de vodafone website:

Abonnement
Basis 27,50 2 jaar € 27,50

Extra's:
Zorgeloos internet BloX € 9,50
Uw voordeel
+ Eerste 10 maanden van € 27,50 voor € 12,95 per maand € 14,55-
+ € 142,80 extra korting op je toestel (abonnement 24 maanden)
+ Eerste 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos internet BloX € 5,00-
+ Geen aansluitkosten € 0,00
+ Gratis thuisbezorgd € 0,00

Weet iemand of daar dan nog een addertje onder gras zit, en of deze aanbieding ook in de winkel geld??
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:29:11 #239
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64777961
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:47:44 #240
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64780883
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
niet denken, gewoon doen
pi_64780907
Ik opteer voor de nokia E71 ... windows mobile is ZOOOO traag
pi_64780936
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef deegmeester het volgende:
Ik opteer voor de nokia E71 ... windows mobile is ZOOOO traag [ afbeelding ]
Grappig dat ik anderen dat zie opmerken, terwijl ik er helemaal niets van merk.
Bij mij loopt het supersnel.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:03:59 #243
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64781474
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef MuRKie het volgende:

[..]

niet denken, gewoon doen
Mja, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar ik zag dat de Blackberry Storm ook niet verkeerd was, dus ik ga het nog eens allemaal goed uitzoeken
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_64784133
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
СЕРЁГА
pi_64785299
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Comrade het volgende:
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
Vodafone zeker?
Je moet dan eerst de proxy uitschakelen die bij je verbinding hoort, indien je bij Vodafone zit.
pi_64786116
Leuk toestel alleen jammer van Windows Mobile.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:16:30 #247
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64790294
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Same story man.
pi_64802247
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vodafone zeker?
Je moet dan eerst de proxy uitschakelen die bij je verbinding hoort, indien je bij Vodafone zit.
ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..
СЕРЁГА
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:48:17 #249
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64802723
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Comrade het volgende:

[..]

ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..
Zijn je data instellingen als ingesteld?
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:37:50 #250
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64813655
Ik heb net de nieuwe Skype for PocketPC Beta geinstalleerd op mijn HD.
Hij ziet er in ieder geval al een stuk beter uit dan de vorige versie die ik had geinstalleerd.. Ik kan nog niet testen wat het geluid doet aangezien ik normaal bijna nooit skype gebruikte en dus bijna geen skype contacts heb. En geen van hun is online.. Dus daar zou ik even mee moeten wachten tot ik dat kan testen.. Ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')