abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63667102
Game on.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63667130
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
pi_63667143
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Kerstboom en dergelijke doe ik trouwens ook niet aan. Vind het eigenlijk veel te veel gedoe ook.
Dat is wel zonde Kerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 1 december 2008 @ 13:50:47 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63667178
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
pi_63667190
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is wel zonde Kerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
pi_63667220
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.

Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
  maandag 1 december 2008 @ 13:53:59 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667268
Maandagmiddagtvp
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63667279
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
Aah je geniet gewoon van andermans kerstboom
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63667310
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63667335
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.
  maandag 1 december 2008 @ 13:59:15 #11
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667390
5 Centimeters per second

{oeps, tikfout)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63667521
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.

Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 1 december 2008 @ 14:06:19 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63667574
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.

Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
pi_63667580
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.

Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
  Official ESF Kreviewer maandag 1 december 2008 @ 14:09:00 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63667637
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
  maandag 1 december 2008 @ 14:09:27 #16
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63667648
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
Had ik best willen doen, maar had het 1) niet in de gaten en 2) moet beetje opletten dat ik niet teveel fok open heb staan

sorry
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63667697
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Een vrouwenvriendschap die al 16 jaar duurt is ook best stevig hoor

En ik ken toevallig 3 gevallen waarbij de vriendin van een vriend bleek vreemd te gaan met een jongen die al met hem bevriend was sinds de lagere school.

pi_63667717
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
Dat heb ik ook helemaal niet beweerd, ik zeg alleen hoe ik erover denk. En uitspraken zoals jij deed, dat zijn geen uitspraken die je zomaar even doet, dat zijn typische uitspraken voor verbitterde mensen. Vandaar dus mijn vraag.
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.
pi_63667728
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.

In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
pi_63667787
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.

Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
pi_63667831
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.

Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
  maandag 1 december 2008 @ 14:17:35 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63667838
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan hoeft het niet einde vriendschap te betekenen, alleen dat het contact verwaterd. Na jaren elkaar weer zien kán dan ook wel. Grote kans dat je uit elkaar bent gegroeid, dat wel.
pi_63667964
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
Om een man natuurlijk Ik haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
pi_63668074
Haten nog wel.

Ach, uiteindelijk sterf je toch in je eentje.
pi_63668078
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Om een man natuurlijk Ik haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Ai dat zijn moeilijke situaties ja.

Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')