Dat is wel zondequote:Op maandag 1 december 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
Kerstboom en dergelijke doe ik trouwens ook niet aan. Vind het eigenlijk veel te veel gedoe ook.
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een verbitterde uitspraak.
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.quote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel zondeKerstboom en kerst nummers horen er toch wel bij
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.quote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Aah je geniet gewoon van andermans kerstboomquote:Op maandag 1 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben niet eens thuis met kerst.
Ik heb een hekel aan nep-kerstbomen, en een echte 4 hoog naar boven zeulen en na de kerst weer terug, daar begin ik niet aan.
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dagquote:Op maandag 1 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom is dat verbittert dan? Niet anders meegemaakt.
Precies. Voor alle vriendschappen is een tijd en plaats, en je groeit vaak uit elkaar. Dat is nou eenmaal zo en dat is ook helemaal niet zo heel erg.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
je moet gewoon niet verwachten dat mensene euwig in je leven blijven en leven van dag tot dag
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.quote:Op maandag 1 december 2008 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n soort instelling idd dat soort mensen zal tegenkomen, waardoor dat je idee weer bevestigd, waardoor je alleen maar meer verbitterd wordt.
Je hebt meer aan mensenkennis, zodat je mensen kan inschatten, ipv zo'n negatieve houding.
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensenquote:Op maandag 1 december 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn huidige vrienden de rest van mijn leven vrienden zullen blijven.
Ken ze ook allen al tussen de 15 en 20 jaar.
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Had ik best willen doen, maar had het 1) niet in de gaten en 2) moet beetje opletten dat ik niet teveel fok open heb staanquote:Op maandag 1 december 2008 13:49 schreef Kluts het volgende:
En kwaak, open een nieuwe als je de lapo hebt please.
Een vrouwenvriendschap die al 16 jaar duurt is ook best stevig hoorquote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Dat heb ik ook helemaal niet beweerd, ik zeg alleen hoe ik erover denk. En uitspraken zoals jij deed, dat zijn geen uitspraken die je zomaar even doet, dat zijn typische uitspraken voor verbitterde mensen. Vandaar dus mijn vraag.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo'n soort instelling? Dat is gewoon hoe ik erover denk op het moment, wil niet zeggen dat ik er niet open voor sta of weinig mensenkennis heb.
Precies, mannen zijn wat dat betreft een stuk relaxter om mee om te gaan. ALS je ooit al een keer ruzie krijgt, wat ik overigens met geen van mijn mannelijke vrienden ooit heb, dan komt het meestal wel weer goed, en hebben mannen het er niet meer over. Vrouwen leggen elke vervelende gebeurtenis op een weegschaaltje en schromen ook niet om het nog een keer tegen je te gebruiken als het erop aan komt.quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil tussen vrouwenvriendschap en mannenvriendschap. In principe moet je wel raar doen om een mannenvriendschap kapot te maken....bv zijn vriendin kapotneuken, zwanger maken en in elkaar slaan nadat je der vd trap hebt geduwd. Mits ze het niet verdiend heeft dan, want anders kiest ie voor de vriendschap.
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin kende ik ook al 16 jaar en die vriendschap is dit jaar ook gesneuveld. Er zijn geen zekerheden in relaties met mensen
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had vorig ajar nog een hele lange brief gehad met hoe blij ze was met onze vriendschap en zo, en ik had ook nooit kunnen denken dat ze uit mijn leven zou verdwijnen. Maar het is wel zo helaas.
Niks is zeker en misschien is dat ook juistw el zo leuk aan het leven. Uiteindelijk dan he, ik heb denk ik meer verdriet hiervan gehad dan van welke verbroken relatie dan ook
Dan hoeft het niet einde vriendschap te betekenen, alleen dat het contact verwaterd. Na jaren elkaar weer zien kán dan ook wel. Grote kans dat je uit elkaar bent gegroeid, dat wel.quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erg jammer vind ik het als zulke lange vriendschappen toch sneuvelen.
In mijn geval kan ik het me alleen voorstellen als 1 van ons naar Verweggistan zou verhuizen vanwege een nieuwe baan ofzo.
Om een man natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom is het dan gesneuveld als ik vragen mag ?
Ai dat zijn moeilijke situaties ja.quote:Op maandag 1 december 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om een man natuurlijkIk haat haar vriend, maar deed normaal uit respect voor haar. En hij haat mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |