abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63665717
C. geeft op in zaak tasjesdief

http://www.telegraaf.nl/b(...)ak_tasjesdief__.html

AMSTERDAM - De 47-jarige vrouw die op 17 januari 2005 in Amsterdam-Oost een 19-jarige tasjesdief doodreed, heeft haar hoger beroep ingetrokken. De voor woensdag geplande zitting gaat niet door.

Germaine C. kan een nieuwe gang naar de rechter emotioneel niet meer aan, zo bevestigde haar advocaat Cees Korvinus maandag.

Twee jongens gristen op de bewuste avond een tas uit de auto van C. en gingen er vandoor op een scooter. De vrouw reed achter hen aan en raakte het tweetal. Een van hen kwam klem te zitten tegen een boom en overleed ter plekke.

De rechtbank veroordeelde C. in maart tot een werkstraf van 180 uur en een voorwaardelijke ontzegging van haar rijbevoegdheid wegens zeer onvoorzichtig rijgedrag.

Arme vrouw..
  maandag 1 december 2008 @ 13:00:11 #3
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_63665863
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
C. geeft op in zaak tasjesdief

http://www.telegraaf.nl/b(...)ak_tasjesdief__.html

AMSTERDAM - De 47-jarige vrouw die op 17 januari 2005 in Amsterdam-Oost een 19-jarige tasjesdief doodreed, heeft haar hoger beroep ingetrokken. De voor woensdag geplande zitting gaat niet door.

Germaine C. kan een nieuwe gang naar de rechter emotioneel niet meer aan, zo bevestigde haar advocaat Cees Korvinus maandag.

Twee jongens gristen op de bewuste avond een tas uit de auto van C. en gingen er vandoor op een scooter. De vrouw reed achter hen aan en raakte het tweetal. Een van hen kwam klem te zitten tegen een boom en overleed ter plekke.

De rechtbank veroordeelde C. in maart tot een werkstraf van 180 uur en een voorwaardelijke ontzegging van haar rijbevoegdheid wegens zeer onvoorzichtig rijgedrag.

Arme vrouw..
Zeker, die vrouw is een held maar dankzij ons fijne rechtsysteem wordt zij veroordeeld en blijft de misdadiger onbestraft. Gelukkig is ie dood. WHet is omdat het zinloss is anders alsnog posthuum vervolgen.

Hoeveel heeft die andere eigenlijk gekregen?
pi_63665867
quote:
Arme vrouw..
Echt wel.

Je mag ook niks meer tegenwoordig, naar de politie gaan gelijk nadat je spul is gestolen lost niets op, je aangifte komt op een grote bult en ze kijken er niet meer naar.

Diep triest.
Google is your friend, abuse your friends
pi_63665936
Arme vrouw.

Inderdaad. Verdient een lintje vanwege het feit dat ze iemand heeft doodgereden.
pi_63665983
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Echt wel.

Je mag ook niks meer tegenwoordig,(...)

Diep triest.
Ik mis ze ook hoor, de tijden waarin je iemand nog lekker ouderwets ongestraft dood mocht rijden.
pi_63665999
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef D-Flying het volgende:
Arme vrouw.

Inderdaad. Verdient een lintje vanwege het feit dat ze iemand heeft doodgereden.
Inderdaad, ze heeft de maatschappij verlost van een draaideurcrimineel. Helaas is dat andere stuk tuig wel weggekomen, nog niets over meegekregen dat hij minstens een paar jaar in de bak zit.
  maandag 1 december 2008 @ 13:08:18 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63666062
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:00 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zeker, die vrouw is een held maar dankzij ons fijne rechtsysteem wordt zij veroordeeld en blijft de misdadiger onbestraft. Gelukkig is ie dood. WHet is omdat het zinloss is anders alsnog posthuum vervolgen.

Hoeveel heeft die andere eigenlijk gekregen?
dan hap ik maar.... dader onbestraft... die is dood dus kan niet veroordeeld worden, en dat lijkt me dat alleen een gerechtelijke macht dat kan.

En kom op... iemand dood rijden en 180 uur schoffelen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63666099
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:03 schreef D-Flying het volgende:
Arme vrouw.

Ze deed het in een reflex, dat is heel anders wanneer jij expres iemand dood rijdt, het was heus der bedoeling niet om iemand dood te rijden.

Die vrouw die 2 mannen dood schoot is toch ook vrij uit gegaan?
pi_63666147
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef Re het volgende:

[..]

dan hap ik maar.... dader onbestraft... die is dood dus kan niet veroordeeld worden, en dat lijkt me dat alleen een gerechtelijke macht dat kan.

En kom op... iemand dood rijden en 180 uur schoffelen...
+ dat ze al die tijd al ondergedoken zit.
pi_63666541
Sterkte G.C.!
pi_63666589
Omdat die El Bejatti al 2 jaar aan de voor hem goede kant van het marokkaanse gras verblijft heeft die vrouw groot gelijk. Even een paar uurtjes schoffelen, is nog gezellig ook samen met de gemeentearbeiders en het verhaal is geschiedenis.
pi_63666627
Het is jammer dat rechters in Nederland zo weinig rekening houden met acties die slachtoffers in een vlaag van paniek en verstandsverbijstering ondernemen. Ik praat het niet goed dat deze vrouw iemand heeft doodgereden, maar ik begrijp haar reactie wel.
pi_63666643
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ze deed het in een reflex, dat is heel anders wanneer jij expres iemand dood rijdt, het was heus der bedoeling niet om iemand dood te rijden. Ja, dat is ook de reden waarom de straf zo laag is.

Die vrouw die 2 mannen dood schoot is toch ook vrij uit gegaan? WIE,WAT,WAAR,WANNEER,WAAROM?
  Donald Duck held maandag 1 december 2008 @ 13:37:21 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63666789
Gelukkig was het toch al een lage straf die ze kreeg. Maar toch nog wel veel te hoog voor het simpelweg opkomen voor zichzelf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63666891
Die vrouw werd beroofd dmv de Italiaanse Marokkaanse methode.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63666937
ze moeten een standbeeld maken voor deze vrouw!
pi_63666940
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het is jammer dat rechters in Nederland zo weinig rekening houden met acties die slachtoffers in een vlaag van paniek en verstandsverbijstering ondernemen. Ik praat het niet goed dat deze vrouw iemand heeft doodgereden, maar ik begrijp haar reactie wel.
Ik denk niet dat het in dit geval om een vlaag van verstandsverbijstering ging en die mening heb ik ook omdat ik een aantal surinaamse vrouwen persoonlijk ken. Als je daar een grapje mee probeert uit te halen is de eerste reactie een paar klappen uitdelen en dan pas na te denken. Echt, die blijven gevaarlijk
pi_63666965
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Goed, niemand van links kan uitleggen waar die verrijking zich exact bevindt, maar hij is er. En geloof je het niet, dan ben je een xenofoob, racist of anderszins untermensch.
Kijk eens in je muziekverzameling om te zien waar die verrijking zich bevindt, of in het aanbod aan eethuisjes etc. Als ik alleen maar mensen om me heen zou hebben met dezelfde achtergrond, witte hoofd e.d. dan zou ik mezelf geloof ik gillend gek in een inrichting laten opnemen.
pi_63666998
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef schoelje het volgende:

[..]

Kijk eens in je muziekverzameling om te zien waar die verrijking zich bevindt, of in het aanbod aan eethuisjes etc.
muziekverzameling, ok.

eethuizen? donder op met die bende
pi_63667012
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het in dit geval om een vlaag van verstandsverbijstering ging en die mening heb ik ook omdat ik een aantal surinaamse vrouwen persoonlijk ken. Als je daar een grapje mee probeert uit te halen is de eerste reactie een paar klappen uitdelen en dan pas na te denken. Echt, die blijven gevaarlijk
Wat een onzin.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 1 december 2008 @ 13:45:30 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63667023
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Heb jij de hele uitspraak van de rechter gelezen? Ik meen me namelijk te herinneren dat er wel degelijk rekening gehouden is met de omstandigheden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63667027
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef rival het volgende:

[..]

muziekverzameling, ok.
quote:
Eens.
  maandag 1 december 2008 @ 13:46:22 #24
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_63667039
veel te lage straf. Iemand bewust aanrijden met je auto, niet erg raar dat die dan dood is. Dat die gene dan toevallig crimineel was maakt het niet minder erg, van zelfverdediging oid was geen sprake. Dat het een reflex is, vind ik geen excuus. Zo werd die politieagente miss ook wel in een reflex en in paniek neergeschoten, maakt het niet minder erg. 180 schoffelen voor doodslag, waar gaat het heen met NL
je oogst wat je zaait
pi_63667046
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef rival het volgende:

[..]

muziekverzameling, ok.

Ik ga toch zeker voor minstens één keer in de week babi pangang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')