omdat er denk ik nog 26512 sms'enden voor me zijnquote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, poeh!![]()
Fruts, waarom bellen ze je niet?
Nee, er was een dreiging dat Yvonne de KLB SC zou sluiten ivm tubgirls in de OP en zulks..quote:Op maandag 8 december 2008 16:07 schreef Frutsel het volgende:
KLB-sc'ers die hun eigen fora saai vinden
Trouwens, ik weet wat het geluid van Q is, maar ze bellen me niet
Oh really?quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, er was een dreiging dat Yvonne de KLB SC zou sluiten ivm tubgirls in de OP en zulks..Dus wij verkenden de mogelijkheden om een andere SC over te nemen.
Hmm... paar tubgirls hier dus, een pm naar yvonne en het is tot januari rustig?quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, er was een dreiging dat Yvonne de KLB SC zou sluiten ivm tubgirls in de OP en zulks..Dus wij verkenden de mogelijkheden om een andere SC over te nemen.
Hi-la-rischquote:
Oh, dat is wel erg vervelend jaquote:Op maandag 8 december 2008 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hi-la-risch
Omdat sommige fokkers het leuk vinden om de wiki aan te passen zodat SC'ers zonder het te weten een tubgirl plaatsen. En waar een tubgirl is..is remlof
Vertel jij het maarquote:Op maandag 8 december 2008 16:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, dat is wel erg vervelend ja![]()
Hebben jullie dat ook aan Yvonne verteld?
Misschien dat de mensen die de wiki beheren er dan wat extra op kunnen letten
Gelukkig hebben we hier geen wiki-OPquote:Op maandag 8 december 2008 @ 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hi-la-risch
Omdat sommige fokkers het leuk vinden om de wiki aan te passen zodat SC'ers zonder het te weten een tubgirl plaatsen. En waar een tubgirl is..is remlof
ik ook!quote:Op maandag 8 december 2008 16:07 schreef Frutsel het volgende:
KLB-sc'ers die hun eigen fora saai vinden
Trouwens, ik weet wat het geluid van Q is, maar ze bellen me niet
Ja, maar niet deze SCquote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
quote:
Ja, natuurlijk wil ik datquote:"Goh, senesta, zou jij het misschien even door willen geven?"
Jah hallo, jij laat je wel erg makkelijk voor het karretje spannen. Ik zou eisen dat ze eerst maar eens zouden beginnen met je voeten te kussenquote:
over tubgirls.quote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar gaaaaaat dit in hemelsnaam over?
Jullie falende flutusertjes hebben sowieso geen OP met een vleugje kwaliteit erin..quote:Op maandag 8 december 2008 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier geen wiki-OP
Oh, nu zijn we falende flutusers, terwijl je hier net nog zielig komt zoeken naar onderdak?quote:Op maandag 8 december 2008 @ 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie falende flutusertjes hebben sowieso geen OP met een vleugje kwaliteit erin..
Zullen we wedden? Als je hier komt om gezellig me te babbelen ben je welkom, als je de boel probeert te verstieren raad ik je aan hier weg te wezen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat bepalen wij natuurlijk. Niemand op fok kan KLB'ers stoppen
Goatse is fantastisch. EW heeft er ooit een troonpretendent mee weggejaagd.quote:Op maandag 8 december 2008 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
over tubgirls.
Alhoewel de goatse beter is.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat bepalen wij natuurlijk. Niemand op fok kan KLB'ers stoppen
hoi snakequote:Op maandag 8 december 2008 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zullen we wedden? Als je hier komt om gezellig me te babbelen ben je welkom, als je de boel probeert te verstieren raad ik je aan hier weg te wezen.
Ik heb ergens een mr jummy goatse gezienquote:Op maandag 8 december 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goatse is fantastisch. EW heeft er ooit een troonpretendent mee weggejaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |