SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
jullie zijn allemaal al druk met kerstbomen in de weer?!
ow gelukkig voelde me al zo alleen, al komt de kerstboom nog wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow gelukkig voelde me al zo alleen, al komt de kerstboom nog wel hoor
nog niet lekker met de keel zo te horen?
ik deed juist altijd na mn verjaardag!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Morretje het volgende:
Ik WIL een kerstboom..![]()
Volgende week dinsdag is Ravage jarig, dan vind ik het wel leuk om hem te hebben staan.. Staat zo gezellie..
Huh?quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen kerst zonder kerstboom!![]()
Zo'n echte, lekker roechelende kerstboom, die je zo heerlijk ruikt als je opstaat![]()
Maandag gaan we eentje halen.
Dat ie z'n naaldjes verliest als je er alleen maar naar kijkt.quote:
ken het ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ie z'n naaldjes verliest als je er alleen maar naar kijkt.
Naaldjes in je sokken![]()
Volgens mij moeten de andere mensen van de bovenste provincies het woord wel kennen heur.
Ik zie het voor me, dat je daarna een doffe dreun hoort en dan Borie met boom en al op de grond..... (dat groene artistiekerige moet een kerstboom voorstellen, maar dat zag je vast alquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Maar kerst is best gay, dus misschien springt Boris wel enthousiast in de boom om die piek even te fatsoeneren, dahling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |