Dus jij loopt ook tegen lantaarnpalen op... omdat je aan het dromen bent...quote:Op maandag 1 december 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik droom ook overdags , dus dat scheelt
ik ben tenslotte vissen
neej ik heb ook niet geslapen vannacht iddquote:Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je wel geslapen dan? want anders is het lastig dromen
avonturen beleef ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 10:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn eigenlijk altijd avonturen/verhalenen het is vrij realistisch maar er zit altijd wel iets in want niet kan of niet klopt
quote:Op maandag 1 december 2008 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij een dromen feest droom ik toch wel wat anders denk ik ...
Dus weer aan de redbull vandaag, hoe groot is je voorraad nog?quote:Op maandag 1 december 2008 10:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej ik heb ook niet geslapen vannacht idd
dat ik droom betekent niet dat ik slaapwandel hoorquote:Op maandag 1 december 2008 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij loopt ook tegen lantaarnpalen op... omdat je aan het dromen bent...![]()
Dus jij houd van streaken bij grote evenementen...quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
avonturen beleef ik ookmet , en zonder kleren
Vissen op kantoor, keep dreaming babyquote:Op maandag 1 december 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik droom ook overdags , dus dat scheelt
ik ben tenslotte vissen
quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
avonturen beleef ik ookmet , en zonder kleren
quote:Op maandag 1 december 2008 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij houd van streaken bij grote evenementen...![]()
nou heb maar weer ff 2 blikjes uit de automaat gehaald..quote:Op maandag 1 december 2008 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus weer aan de redbull vandaag, hoe groot is je voorraad nog?
Jah het is hier ook 23 graden op kantoor... pfff die koukleumende vrouwen weigeren om meer kleding aan te trekken...quote:
Als het nou in het echt gebeurt weet je in ieder geval wat je te wachten staatquote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb vannacht maar een paar uurtjes gemaft en in die uurtjes droomde ik dat ik iedere keer op gruwelijke wijze dood ging
lifes a bitch
1 maand maarquote:Op maandag 1 december 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh nieuwe ava
oja lang niet meer gezien
oja wat ik altijd al aan jou wou vragen hoe lang was je langste ban eva
Wat is er mis met schaarsgeklede vrouwenquote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jah het is hier ook 23 graden op kantoor... pfff die koukleumende vrouwen weigeren om meer kleding aan te trekken...
Misschien goed om grootverpakkingen bij aldi, lidl of gewoon bij appieheijn te halen... scheelt weer in de kosten...quote:Op maandag 1 december 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou heb maar weer ff 2 blikjes uit de automaat gehaald..
* MaleDuck draait de verwarming omhoog, waardoor zijn secretaresses kledingstukken uitdoenquote:Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jah het is hier ook 23 graden op kantoor... pfff die koukleumende vrouwen weigeren om meer kleding aan te trekken...
Zo schaars gekleed zijn ze nou ook weer niet en de dames hier zijn nou ook weer niet moedersmooiste...quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat is er mis met schaarsgeklede vrouwen
of wat is er mis met jou
quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat is er mis met schaarsgeklede vrouwen
of wat is er mis met jou
Dan hebben ze gefaaltquote:Op maandag 1 december 2008 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo schaars gekleed zijn ze nou ook weer niet en de dames hier zijn nou ook weer niet moedersmooiste...
Ah ok..dat laatste zei je er niet bijquote:Op maandag 1 december 2008 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo schaars gekleed zijn ze nou ook weer niet en de dames hier zijn nou ook weer niet moedersmooiste...
In de praktijk is het meestal andersom... dan draai ik de verwarming juist omlaag...quote:Op maandag 1 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* MaleDuck draait de verwarming omhoog, waardoor zijn secretaresses kledingstukken uitdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |