Ik ben er ook nog niet helemaal bijquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet helemaal bij
Ik droomde vanmorge dat ik wakker werd en een maat belde dat ik naar ergens moest werken. Maar dat pikte ik niet want volgens mij was het zondag en dan ben ik vrij
Vaag verhaal maar alles zag er heel realistisch uit. En toen ik echt wakker werd had ik zo van wtf, hij neemt me in de maling, ik ga lekker maffe
Was het dus wel maandag
quote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik droomde vanmorge dat ik wakker werd en een maat belde dat ik naar ergens moest werken. Maar dat pikte ik niet want volgens mij was het zondag en dan ben ik vrij
Vaag verhaal maar alles zag er heel realistisch uit. En toen ik echt wakker werd had ik zo van wtf, hij neemt me in de maling, ik ga lekker maffe
Was het dus wel maandag
goeie morgen mr barraquote:Op maandag 1 december 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mooz
Hoi Moosquote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was het dus wel maandag
ja ik had ook al zon vage droom vannachtquote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was het dus wel maandag
Het is heel apart als je droom zo echt is dat je het gelooftquote:Op maandag 1 december 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had ook al zon vage droom vannacht
Denk hetquote:Op maandag 1 december 2008 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
pff mijn droom vanacht had ook te maken met mn werk volgens mij... maar hij was ook te vaag voor woorden...
was het vage dromennacht vannacht ofzo?
Ik volgens mij ook nietquote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
nou ik heb helemaal niet gedroomd vannacht
bij mij is het altijd super realistisch, verder wil ik er niet over inweiden, want dan sta ik gigantisch voor lul hahaquote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is heel apart als je droom zo echt is dat je het gelooft
Ik heb sowieso vage dromen maar meestal zit er veel fantasie in, dus weet je dat het net is
heb je wel geslapen dan? want anders is het lastig dromenquote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Crazy-p het volgende:
nou ik heb helemaal niet gedroomd vannacht
Bij een dromen feest droom ik toch wel wat anders denk ik ...quote:Op maandag 1 december 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Denk het
Misschien een nationale dromen-feest-nacht
Te moe om te dromenquote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook niet
ik was té moe
Mijn dromen zijn eigenlijk altijd avonturen/verhalenquote:Op maandag 1 december 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij is het altijd super realistisch, verder wil ik er niet over inweiden, want dan sta ik gigantisch voor lul haha
Volgens mij droomt iedereen wel, maar niet iedereen weet het nog als ie wakker word...quote:Op maandag 1 december 2008 10:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Te moe om te dromen
Volgens mij droom je juist het meeste als je moe bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |