BOEHOEHO IK BEN EEN HUILIE DIE METEEN DENKT DAT ALS IEMAND EEN HITLERGROET DOET HIJ AL DE JODEN DOOD WILT HEBBEN.quote:Op zondag 30 november 2008 23:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Hitlergroet geven een geniaal verzinsel.
Lachen ook die holocaust...![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, ik moest echt schaterlachen toen ik het zeg. Zijn op domheid gebaseerde interview maakte het voor mij helemaal een moppenfestijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef Bellic het volgende:
[..]
BOEHOEHO IK BEN EEN HUILIE DIE METEEN DENKT DAT ALS IEMAND EEN HITLERGROET DOET HIJ AL DE JODEN DOOD WILT HEBBEN.:'(:'(
Serieus waar the fuck maakt iedereen zich druk om, ja het is dom so what, het is niet zo dat hij symphatie betuigt want dan was het wél kwalijk.
Zijn reactie was ook wel lachwekkend. Gelukkig vond de KNVB het minder grappig.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik moest echt schaterlachen toen ik het zeg. Zijn op domheid gebaseerde interview maakte het voor mij helemaal een moppenfestijn.![]()
![]()
²
Leukquote:
22.35 om precies te zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef Specularium het volgende:
Het begint al om half elf.
Ambrosius is als een trein, altijd punctueel op tijdquote:
Natuurlijk, dat doet iedere idioot.quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef jmac het volgende:
[..]
2010Hij dacht toen even politiek correct te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |