Nou Schalke heeft weer gewonnen hoor, dus Youri is geredquote:Op zondag 7 december 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
Is Youri al ontslagen bij Schalke en gaan we die dus weer elke week moeten zien?
Bob Peeters?quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef Crane het volgende:
Jackkan er alsjeblieft een niet-ajax presentator komen daar?
Die bestaan niet in Nederland, want iedereen met een beetje voetbalverstand is natuurlijk wel voor Ajax.quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef Crane het volgende:
idd, ik voel me verraden door Sjek en kornuiten. Denk ik ruim optijd de tv aan te zetten, zijn ze al aan het zwetsen...quote:
Die was inderdaad erg fraai.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef The_Verve het volgende:
Of de actie van Gonzalo Garcia-Garcia...
Dat kan je niet op dit Ajax kliekjes forum zeggen hier hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef Crane het volgende:
Die had ik ook verwacht inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of de actie van Gonzalo Garcia-Garcia...
Mee eens. Hoe haal je het in je hoofd om een werkwijze van een trainer die voor het uiterste wil gaan te bekritiseren als je 11e staat.quote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef BB-boy het volgende:
Timmer en Lucius zijn brandhout, en dan nog het lef hebben om commentaar te hebben op de trainer.
Idd.quote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Valt me mee dat ze nog zo veel over feyenoord praten, aardige discussie tot nu toe
Dat is idd de wereld op zijn kop. Stel gekken daar bij Feyenoord niet normaal zegquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef BB-boy het volgende:
Timmer en Lucius zijn brandhout, en dan nog het lef hebben om commentaar te hebben op de trainer.
Die was belachelijk slecht (bewust?) genomen.quote:
Dat zou je haast gaan denkenquote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die was belachelijk slecht (bewust?) genomen.˛
quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
Wtf heeft Huntelaar voor trui aan daar in Madrid
Dat zei mn pa ook alquote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
Que?quote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
En waarom hebben voetballers ALTIJD bloedmooie voetballers?
Voetballers hebben bloedmooie voetballers?quote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een lelijke trui heeft die Huntelaar.
En waarom hebben voetballers ALTIJD bloedmooie voetballers?˛
quote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh?quote:Op zondag 7 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Gescout door meneer de Visserquote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb een reparatie aangebracht.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Voetballers hebben bloedmooie voetballers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |