Helemaal wel, Vincent-Jan/Cornelis-Piet/Walter-Diederik.quote:
Waarom gaan 90% van jou posts over BTquote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Fascination het volgende:
Ellen Hoog.
Is die kapotte UI van Bt trouwens?
Nee, voetballen is lekker, een beetje tegen zo'n oversized bal trappen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Helemaal wel, Vincent-Jan/Cornelis-Piet/Walter-Diederik.
Geef de bal een lel!
Ik heb alleen maar met hockeymeisjes gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had je laatst egen hockeymeisjes geregeld?
Zit je zelf ook op hockey?quote:
Een sport kut vinden omdat de bal groot isquote:Op zondag 30 november 2008 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, voetballen is lekker, een beetje tegen zo'n oversized bal trappen.
Dat was vroeger, nu heul niet meerquote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom gaan 90% van jou posts over BT?
OMdat ze zo makkelijk zijn zekerquote:Op zondag 30 november 2008 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar met hockeymeisjes gehad.
quote:
Ik ook overigens krijg ik deze door gepaastquote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
Nee een stick tegen je benen aankrijgen is fijn![]()
.
Ik zit steeds die Lingo hardstyle remix te luisteren.
Stick tussen je benen danquote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
.
Ik heb ooit een keer mijn beste vriendin met een mini-golf stick geslagen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
.
Je kunt het gewoon niet uitleggenquote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef reetveter het volgende:
Oh ik heb NG ook 5 minuten rond laten lopen op 2m²
Die man snapte er geen kut van
quote:Op zondag 30 november 2008 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook overigens krijg ik deze door gepaast
[ afbeelding ]
Niet alleen de grote van de bal. De hele sport is gewoon kut.quote:Op zondag 30 november 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een sport kut vinden omdat de bal groot is
Hoeveel tanden ben je al kwijtgeraakt in totaal?
quote:Op zondag 30 november 2008 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMdat ze zo makkelijk zijn zeker
Niet meer, al zit ik er wel aan te denken om er weer op te gaan.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook overigens krijg ik deze door gepaast
[ afbeelding ]
Voetbal was cwl, want alle jongens deden daaraan meequote:Op zondag 30 november 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit zelf al 7 jaar onder voetbal en moest nu bij gym kiezen tussen hockey en voetbal. En ik koos hockey!![]()
Eigenlijk alleen omdat voetbal op school zuigt en je er altijd maar een 6 voor krijgt ook al doe je alles goed.
Dat jij nou geloofd dat je na elke stap links en rechts moet gaanquote:Op zondag 30 november 2008 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet uitleggen
Hertog-Jan.quote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Helemaal wel, Vincent-Jan/Cornelis-Piet/Walter-Diederik.
Geef de bal een lel!
Dat valt best mee. Als je vanaf je 6e op hockey zit merk je daar na verloop van tijd niks meer van.quote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
.
Bij ons voetballen de hockeyers en hockeyen de voetballers.quote:Op zondag 30 november 2008 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voetbal was cwl, want alle jongens deden daaraan mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |