ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 1 december 2008 01:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Stoppen met blowen was voor mij de oplossing
same here .. die druk is goedquote:Op maandag 1 december 2008 12:09 schreef Re het volgende:
erg herkenbaar natuurlijk.
vroeger met school en uni, alles op de laatste dag of laatste herkansingsmogelijkheid iets voltooien, soms er net overheen zodat je te laat bent.... het uitstellen van klusjes of op je werk met opdrachten...
voor mij is het dat ik de stress van een deadline nodig heb en dat drijft me dan weer, al is het op het laatste moment...
groeps-therapiequote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef frien het volgende:
Wel gezellig hier, allemaal lotgenoten...
quote:Op maandag 1 december 2008 12:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik denk dat ik er volgende week mee begin.
Voorbeeld: Mijn studie vind ik geweldig. Het is echter vaak nogal vervelend om van onderwerpen die je hebt bestudeerd en leuk vindt, ook nog eens een langdradig verslag te moeten schrijven. Het is wel een geval van 'gedwongen worden tijd te spenderen aan activiteiten die je niet leuk vindt', maar het hoort er gewoon bij. Keuze heb ik in dit geval niet echt, ik zal er maar gewoon doorheen moeten bijten om nieuwe deuren te openen. Het is een kwestie van vooruit blijven kijken en dromen van de beste mogelijkheden, niet terugkijken op wat je tot nu toe hebt gedaan en waar je nou mee opgescheept zit.quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Northside het volgende:
- Waarom zou je eigenlijk dingen doen die je niet wil doen? In wat voor maatschappij leven wij waar je als persoon gedwongen wordt om je kostbare tijd te spenderen aan activiteiten die je niet leuk vindt?
In de ideale wereld zou je in plaats van een verslag schrijven een gesprek met je onderwijzer hebben, een discussie over het bestudeerde onderwerp. De onderwijzer heeft dan snel genoeg door in hoeverre je het begrijpt en als het goed is vind jij het een stuk leuker om te praten over je favoriete onderwerp dan om er een verslag over te moeten schrijven. Jammer dat dit niet de ideale wereld is he.quote:Op maandag 1 december 2008 16:05 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Voorbeeld: Mijn studie vind ik geweldig. Het is echter vaak nogal vervelend om van onderwerpen die je hebt bestudeerd en leuk vindt, ook nog eens een langdradig verslag te moeten schrijven. Het is wel een geval van 'gedwongen worden tijd te spenderen aan activiteiten die je niet leuk vindt', maar het hoort er gewoon bij. Keuze heb ik in dit geval niet echt, ik zal er maar gewoon doorheen moeten bijten om nieuwe deuren te openen. Het is een kwestie van vooruit blijven kijken en dromen van de beste mogelijkheden, niet terugkijken op wat je tot nu toe hebt gedaan en waar je nou mee opgescheept zit.
Nee, het is inderdaad niet de ideale wereld. Leer er maar gewoon mee te leven.quote:Op maandag 1 december 2008 16:15 schreef Northside het volgende:
[..]
In de ideale wereld zou je in plaats van een verslag schrijven een gesprek met je onderwijzer hebben, een discussie over het bestudeerde onderwerp. De onderwijzer heeft dan snel genoeg door in hoeverre je het begrijpt en als het goed is vind jij het een stuk leuker om te praten over je favoriete onderwerp dan om er een verslag over te moeten schrijven. Jammer dat dit niet de ideale wereld is he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |