Na da's toch wel duidelijkquote:Op zondag 30 november 2008 22:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik bedoel de link tussen de antwoorden en het sleutelwoord
Je neemt me in het ooitje he?quote:Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
jijzelf krijgt er nog 5 bij omdat je deze gemaakt hebt
Hoe laat eten we en waarquote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef BwennieBren het volgende:
Leuk spel trouwens luitjes
Maar ik ga ff patat bakken, heb hongert nl.
Het was me een waar genoegen!
4 is een specifiek onderdeel van de hand, waar op twee manieren naar gehint wordt in dit plaatjequote:
Om 23:00 moest ik wegwezen, je hebt niets over 23:20 gezegdquote:Op zondag 30 november 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
briggy hadden we niet afgesproken dat je naar bed ging(niet dat ik deze antwoorden geraden had anders, maar ok
)
Via welke omweg heb je die gevondenquote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef Briggy het volgende:
1. Igor Stravinsky
Dacht op het plaatje muziek op dat papier te zien... eerst gezocht op componisten... schoot niet opquote:Op zondag 30 november 2008 23:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Via welke omweg heb je die gevonden![]()
netjes, vooral dat je de bladmuziek herkende.quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dacht op het plaatje muziek op dat papier te zien... eerst gezocht op componisten... schoot niet op![]()
toen componist 20e eeuw in Google - 2e link naar wiki geklikt en de 4e naam was raak![]()
Inspector Gadget is er niets bijGoGoGoogle
een van de meer cultureel verantwoorde tekenfilms van Disneyquote:
trustenquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
komt er n nieuwe speciaal voor mij?
quote:
Trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |