Waarom doe je het niet even op papierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ik lijsten L1 en L2 heb ik gevuld met de klassenmiddens van de salarisgroepen in L1 en de frequenties in L2 dan ga ik naar Stat > Calc > 1-Var Stats en vervolg achtereenvolgens L1 L2 invul en op enter druk krijg ik een Syntax error.
edit: Als ik een komma ertussengooi komt er wel een lijst. Maar nu komen de gemiddeldes en de standaarddev niet overeen met die in het antwoordenboekjeBij vraag A staat toch echt 'gebruik daarvoor de klassenmiddens' dat betekend toch dat ik het midden moet nemen van de salarisgroepen (Dus 900 bij 1, 100 bij 2 etc)
Dankje voor je hulp![]()
Pen en papierquote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef julian6 het volgende:
Glowmouse, ik heb een somfrequentietabel gemaakt met de somfrequenties in %. Nu moet ik die data in mijn GR invoeren en een somfrequentiepolygoon tevoorschijn toveren. Heb jij enig idee hoe ik dat aanpak?
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is de 5% rente als je die omrekent naar een samengestelde rente per maand (1.05 tot de macht (1/12)).
Ja en?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
Er staat zelfs een stipje waar je het af moet lezen
quote:
| 1 2 3 | 01111111 ------------ |
Partieel integreren waarbij je eerst exp primitiveert en cos differentieert. Bij die nieuwe integraal primitiveer je eerst cos en differentieer je exp (weer partieel dus). Je hebt dan een mooie vergelijking met links en rechts dezelfde integraalquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef WyBo het volgende:
Ik kom niet uit de volgende integraal:
y(t) = exp(-t) * cos(t)
Ik heb het geprobeerd via partieel integreren, alleen kom niet echt veel verder. Kan iemand het uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |