Nee!quote:Op zondag 30 november 2008 19:44 schreef BrandX het volgende:
Op de plaatjes ziet het er uit als van niet, maar zit er op deze pizza paprika? Meestal doen ze op diepvries-salamipizza's paprika, en dat lust ik niet.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ook bij de ingrediënten staat geen paprika. Ik hou ook niet zo van die paprikasmaak.
Dus ik zie met groot plezier uit naar jullie aparte recensies. Oh, en Swarma, dat van jou is natuurlijk geen recensiequote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef Misstique het volgende:
Leuk idee, maar niet de bedoeling in REV.
Het gaat in REV om eigen reviews/recensies, gemaakt door crewleden en users dus. Bovendien wordt voor elke afzonderlijke review een apart topic gemaakt, zodat iedereen de mogelijkheid heeft op die review in te gaan en te reageren. In een verzameltopic werkt dat niet.
Hier gaat dus een slotje op, maar voel je vrij om het opnieuw te proberen met een eigen recensie..
oeh, sorryquote:Op zondag 30 november 2008 21:57 schreef JJH het volgende:
Nu is dit topic opeens uit mijn MyAT weg, dat kan natuurlijk niet.![]()
Paprika is trouwens wel lekker, als ik paprika snij is de helft al voordat ik uitgesneden ben.
Stop ze voor de verandering eens een keer in de oven?quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb al zoveel magnetron pizza's geprobeerd.
Maar vind ze echt allemaal smerig
Hoe kan dat toch
Is volkomen logisch, die dingen zijn zo volgegooid met smaakstoffen en vooral (heel veel) zout dat er geen normale smaak meer aan zit.quote:Op zondag 30 november 2008 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb al zoveel magnetron pizza's geprobeerd.
Maar vind ze echt allemaal smerig
Hoe kan dat toch
iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Stop ze voor de verandering eens een keer in de oven?
Ik gooi niet vaak een pizza zo uit de verpakking in de oven. Meestal doe ik er zelf nog wel wat extra ingrediënten bij op; vaak zit er te weinig kaas en salami of zo op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Posdnous het volgende:
Dit moet een grap zijn, 4 sterren voor een Dr. Oetker pizza?
Ten overstaan van wat? Andere baggerpizza's uit het vriesvak?
Niet in vergelijking met echte, lekkere pizza's lijkt me?
Nee, natuurlijk niet. Die zijn nog veel lekkerder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Posdnous het volgende:
Dit moet een grap zijn, 4 sterren voor een Dr. Oetker pizza?
Ten overstaan van wat? Andere baggerpizza's uit het vriesvak?
Niet in vergelijking met echte, lekkere pizza's lijkt me?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |