Mooi nog 5 dagen en ben ik van die ellendige kut klaas muziek af als ik boodschappen doequote:
Ja, en ik zit nog zo met de zomer in mn hoofd.quote:
respect voor de doden jijquote:Op maandag 1 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi nog 5 dagen en ben ik van die ellendige kut klaas muziek af als ik boodschappen doe
De kerstliedjes vind ik ook mooierquote:Op maandag 1 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi nog 5 dagen en ben ik van die ellendige kut klaas muziek af als ik boodschappen doe
Nee, dan Mariah Scary: All I want for Christmas is youuuuuuuhouuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 1 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En nog een kleine 4 weken, en dan is die kerstherrie ook afgelopen. Dán nog een week geknal en gesuis en gesis, en dan is er eindelijk rust. Twee maanden grauwe grijze kou, zonder feest of ander gezeik.quote:Op maandag 1 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja las het netquote:
Oh shit das ook erg WHAMquote:Op maandag 1 december 2008 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dan Mariah Scary: All I want for Christmas is youuuuuuuhouuuuuuuuuuuu
Ja bahquote:Op maandag 1 december 2008 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En nog een kleine 4 weken, en dan is die kerstherrie ook afgelopen. Dán nog een week geknal en gesuis en gesis, en dan is er eindelijk rust. Twee maanden grauwe grijze kou, zonder feest of ander gezeik.
deze is dan wel weer melodramatiek ten top; lovely:quote:Op maandag 1 december 2008 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dan Mariah Scary: All I want for Christmas is youuuuuuuhouuuuuuuuuuuu
Godver de godverquote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze is dan wel weer melodramatiek ten top; lovely:
trusten ruudquote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, en zoals Fan het zo mooi heeft gezegd in een gedichtje:
Morgenvroeg weer door Nederland dolen,
Met een busje vol Polen![]()
En vanavond om 21uur de laatste uitzeinding over Robinson Italia .
E stasera alle ventuno l'ultima trasmissione della Isola dei famosi con tutti i naufraghi.![]()
Ciao Fok![]()
Ja, welk een treurnis!quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze is dan wel weer melodramatiek ten top; lovely:
ah...... ben net op tijd binnen Tuti di Fruti Rutiquote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, en zoals Fan het zo mooi heeft gezegd in een gedichtje:
Morgenvroeg weer door Nederland dolen,
Met een busje vol Polen![]()
En vanavond om 21uur de laatste uitzeinding over Robinson Italia .
E stasera alle ventuno l'ultima trasmissione della Isola dei famosi con tutti i naufraghi.![]()
Ciao Fok![]()
Nu alquote:Op maandag 1 december 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... ben net op tijd binnen Tuti di Fruti Ruti![]()
![]()
![]()
ik moest Ribas nog effe welterusten zeggen in zijn topic![]()
heb ik effe gedaan![]()
o ja, enne voor de andere natuurlijk ook welterusten hé![]()
laters.........![]()
hier gaat een tevreden mens slapen
klinkt best geinig voor een band genaamd "johan". ik verwachtte een soort chiel montagne-achtig ietsquote:Op maandag 1 december 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
Niemand nog een liedje met december gepost?
Komt-ie! Hollands glorie.
nog maar 20 dagen en zit in Salouquote:Op maandag 1 december 2008 08:05 schreef Manu82 het volgende:
Nog maar 20 dagen en dan zit ik in Barcalona![]()
![]()
Ja, van mij mag het al wel augustus zijn eigenlijkquote:Op maandag 1 december 2008 08:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Een ding is vrijwel zeker, het wordt altijd weer Januari![]()
![]()
Ga je het samen met juud vieren?quote:Op maandag 1 december 2008 08:23 schreef Dementor het volgende:
Lekker in Nederland tijdens de kerst en jaarwisseling.
Tijdens het uitlatenquote:
Kewl, ik stem net op je in het FEE ICON topique.quote:Op maandag 1 december 2008 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja... Ik ben NZ ook al kwijt....![]()
Misschien lukt het zo.![]()
Je hebt haar toch niet boos gemaakt of verdriet gedaan hè Ian
Potverdriedubbeltjeskater!quote:Op maandag 1 december 2008 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kewl, ik stem net op je in het FEE ICON topique.
Ik ben tegen NZtje altijd lief en charmant.
Ze wil alleen nog steeds geen seks met me...
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjeskater!![]()
Wrom nie?![]()
Ja, en juist daarom is het tijd voor een toffe mensen meet.quote:Heb je mijn berichtje nog gezien BTW?
quote:Op maandag 1 december 2008 09:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, wacht.
Kheb nieuwe mail enzo, ik pm wel even![]()
Kunnen we achterlangs over Dementor roddelen
Oh ik werk thuis.quote:Op maandag 1 december 2008 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je om dit tijdstip zou moeten doen in plaats van vage shit hier posten zoals ik?
Ja, als ik NZ was wist ik het welquote:Op maandag 1 december 2008 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Ik ben vet lekker enzo.
[..]
Ja, en juist daarom is het tijd voor een toffe mensen meet.
OI!quote:Op maandag 1 december 2008 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat wat je om dit tijdstip zou moeten doen in plaats van vage shit hier posten zoals ik?
Doe haar de groeten!?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ik NZ was wist ik het wel![]()
Maar ik ga nu eerst mijn zus meeten (ja die toffe) in haar nieuwe huis.
quote:Op maandag 1 december 2008 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg lichaamsbeweging dan?
Je moet meer neuken.quote:
Je meent het.quote:Op maandag 1 december 2008 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet meer neuken.
Daarmee doe je echt kilo's afvallen
Maar wel veilig anders krijg je kindjes en ziektes.
Wil je anders ook een scheiding?quote:Op maandag 1 december 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ik NZ was wist ik het wel![]()
Doe een opsporing verzocht typen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ja mogge enzo![]()
Ohhhhh nee he, de Buuv gemist
Dus eigenlijk weet je best dat je ontzettend fout zit met zo'n opmerking.quote:Op maandag 1 december 2008 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, doe er maar lollig over.
Je kwetst daar mensen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |