quote:Aflevering 8: donderdag 4 dec. om 22:00 uur, RTL 5.
In de laatste aflevering laat Pauline haar vriend Harmen zien wat ze heeft geleerd bij golfles. En de langverwachte sweet 18 party van Leslie gaat van start. Er zijn wat spanningen tijdens de voorbereidingen, maar dan barst het feest inclusief vuurwerk en champagne dan echt los!
quote:Op zondag 30 november 2008 17:25 schreef DurumDoner het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering, zag in de voorstukjes dat er een opstootje komt op een strandfeest. Ben wel benieuwd hoe die hockeykneusjes elkaar met eyeliner te lijf gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef bobjuh het volgende:
verschrikkelijke wijfen zeg![]()
ff pappie lief aankijken en ze krijgen een auto
Nou en?quote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef bobjuh het volgende:
ff pappie lief aankijken en ze krijgen een auto
Begonnenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond die fatjes-ruzie toch?
Ik ging al aan mezelf twijfelen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef DS4 het volgende:
MIJN GOD!
"Het is kaviaar!"
Nee, DOOS, kaviaar is niet rood, maar zwart.Dat rode spul is gewoon Zalmkuit... Nou ja, opvoeding is tegenwoordig ook optioneel begrijp ik.
Dat is wel eerlijk...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Ripley het volgende:
en zeggen zelfs dat een ander mooier is op haar 18e verjaardag
Ja, leuk op je eigen verjaardag door een goede vriendin. Dan maar wat minder eerlijk, wat schiet ze op met zo'n kutopmerking.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel eerlijk...
En die jurk geeft wel een mooie kijk op haar toekomst, want ze heeft alles in zich om een vet mormel te worden. Als die niet tijdig de sportschool in duikt...
Volgens mij is het geen goede vriendin en die blik daarna was priceless...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Ripley het volgende:
Ja, leuk op je eigen verjaardag door een goede vriendin. Dan maar wat minder eerlijk, wat schiet ze op met zo'n kutopmerking.
Ja leuk man, iemand kweten op haar grote feestdag. Echt top!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen goede vriendin en die blik daarna was priceless...
Wat is de kans dat haar 18e verjaardig precies op dezelfde dag is gevallen dat deze zomer de zon scheen?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Ripley het volgende:
Ja leuk man, iemand kweten op haar grote feestdag. Echt top!
A) wat maakt dat uit? Het was het haar feest, voor haar verjaardagquote:Op donderdag 4 december 2008 23:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat haar 18e verjaardig precies op dezelfde dag is gevallen dat deze zomer de zon scheen?
Het is t.v. Vind je het heel erg als ik het cum grano salis neem?
Het zou zo maar eens kunnen. Geen idee. Persoonlijk vind ik het gemener dat niemand haar heeft durven vertellen dat die jurk voor geen meter staat.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef Ripley het volgende:
Het was het haar feest, voor haar verjaardag
Dan hoor je dus ook te weten dat iedereen die met zijn kop in de media verschijnt kutopmerkingen te verwerken krijgt. Ze heeft daar bewust voor gekozen, dus geen medelijden.quote:Ik heb 5 jaar gewerkt bij het bedrijf dat Gooische meisje gemaakt heeft - je hoeft mij echt geen uitleg over wat TV is te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |