ethischquote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef doeka het volgende:
Dan moet je je alleen nog even afvragen of het ethisch is.
Maar wel beiden op naam van je ouders. Ik denk niet dat de IBG hiermee akkoord gaat.quote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef qwert09 het volgende:
Maar goed, ik ben legaal bezig toch? En bij het kadaster staat het omschreven als 2 aparte huizen.
Er zijn toch ook ouders die een huis voor hun kind kopen in een andere stad.quote:Op zondag 30 november 2008 23:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar wel beiden op naam van je ouders. Ik denk niet dat de IBG hiermee akkoord gaat.
quote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef SP het volgende:
wees een echte vent en ga de weide wereld verkennen zonder aan de tiet en navelstreng van je ouders vast te blijven zitten.
De wereld is wijd en weids, maar een weide wereld bestaat niet.quote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef SP het volgende:
wees een echte vent en ga de weide wereld verkennen zonder aan de tiet en navelstreng van je ouders vast te blijven zitten.
Dus een uitwonende beurs is niet om zelfstandige woonruimte te huren? Want dat wil TS doen.quote:Op maandag 1 december 2008 02:27 schreef THEFXR het volgende:
ja, dat is te doen, maar daarvoor is een uitwonende beurs wel niet bedoelt.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
ethischDat is verzonnen voor meningen waar geen argumenten voor zijn.
dat dusquote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef SP het volgende:
Dat dus. Het zal misschien wel mogen, maar netjes is het niet en asociaal is het zeker.quote:Op maandag 1 december 2008 12:10 schreef SP het volgende:
Mikkie, het gebeurt niet vaak, maar nu ben ik het ontzettend met je eens.quote:Op maandag 1 december 2008 15:22 schreef Mikkie het volgende:
Dus je ouders kunnen twee huizen betalen, trekken waarschijnlijk nog alle investeringen af van de belasting (dus een nulinkomen), en dan wil jij ook nog eens op een creatieve manier uitwonende beurs en huursubsidie trekken?
Je bent een hufter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |