Kijk uit nu Yashi, als je aan d'r moeder komt, kom je aan LR!quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Loop je nou m'n moeder te dissen?
Wat een nutteloos betoog.quote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Je omzet is leuk, maar je moet omzet altijd in relatie tot kosten zien. Natuurlijk is een omzet puur een getal dat aangeeft hoeveel producten jij tegen een bepaalde prijs hebt verkocht en wat jou dat heeft opgeleverd, maar uiteindelijk gaat het erom wat je onder de streep over houdt. Leuk als je op elk product 100 euro omzet draait, maar als je 110 euro aan kosten hebt houdt je bedrijf het niet lang vol. En om omzet te kunnen genereren, moet je kosten maken. Omzet zonder kosten bestaat niet.
dat kan je ook goed zonder achtergrondquote:
Die peniskoker hierboven zegt dat kosten apart staan van omzet, dat slaat toch nergens opquote:
wekkers... probleem is dat ik binnen een seconde wakker ben en em de volgende seconde al weer heb uitgedrukt. Dus dan kan het muziekje nog zo leuk zijnquote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil deze als wekker maar Limewire vindt em niet
Ik niet, bij mij verweeft ie eerst altijd een paar seconden met m'n droom haha. Om het maar even duidelijk te zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wekkers... probleem is dat ik binnen een seconde wakker ben en em de volgende seconde al weer heb uitgedrukt. Dus dan kan het muziekje nog zo leuk zijnik heb er weinig aan...
idd beetje jammerquote:
Ik weet niet wat voor een achtergrond jouw moeder heeftquote:Op zondag 30 november 2008 23:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Loop je nou m'n moeder te dissen?
om te kopen of op de tekeningquote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand of er ook negernijntjes zijn?
ik zie er wel 1, heb ze op tekening al vaker gezienquote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand of er ook negernijntjes zijn?
k heb beperkte google skillzquote:Op zondag 30 november 2008 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun jij ineens binnen de lijntjes painten
Nu gaat het komen jongens. Swarma gaat pimpen met zijn nieuwe Ikea beddengoed !quote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
bed opmaken als in hoeslakens enzo eroverheen bedoel je denk ik ?
Dat doe je toch 's ochtends, niet 's avonds voordat je je nest in kruiptquote:Op zondag 30 november 2008 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
bed opmaken als in alles rechttrekken zegmaar dat t er netjes uitziet
Het is dat je interpunctie e.d. gebruikt, anders had ik gedacht dat swarma onder jouw naam ingelogd was om zichzelf zo de mogelijkheid te geven te pimpen met z'n beddengoedquote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Nu gaat het komen jongens. Swarma gaat pimpen met zijn nieuwe Ikea beddengoed !
ja vandaar de vraag dusquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe je toch 's ochtends, niet 's avonds voordat je je nest in kruipt
anders had ik t niet gekochtquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het is dat je interpunctie e.d. gebruikt, anders had ik gedacht dat swarma onder jouw naam ingelogd was om zichzelf zo de mogelijkheid te geven te pimpen met z'n beddengoed
Grapje hoor swarmaMaar vertel, is het mooi?
Nee, ook niet. Dat doe je alleen in het begin van een relatie als je nog een beetje je best wilt doen voor d'rquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe je toch 's ochtends, niet 's avonds voordat je je nest in kruipt
quote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het is dat je interpunctie e.d. gebruikt, anders had ik gedacht dat swarma onder jouw naam ingelogd was om zichzelf zo de mogelijkheid te geven te pimpen met z'n beddengoed
Grapje hoor swarmaMaar vertel, is het mooi?
Nou laat eens zien dan drol, staat vast wel op ikea.nl!quote:
ik sla t netjes aan de zijkant zodat ik als ik savonds instap het weer terug over me heen kan slaanquote:Op zondag 30 november 2008 23:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Dat doe je alleen in het begin van een relatie als je nog een beetje je best wilt doen voor d'r
Ik gooi het altijd naar het voeteneind, onder het mom van "het moet luchten"quote:Op zondag 30 november 2008 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik sla t netjes aan de zijkant zodat ik als ik savonds instap het weer terug over me heen kan slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |